Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wymiana klocków fabrycznych TRW na takie same ,w czterech kolach po 40 tkm. Tylna prawa tarcza porysowana.Po nocnym postoju , po ruszeniu trzask i szorowanie ,hamulec ręczny chyba nie odpuścił ,kontynuować jazdę czy wezwać lawetę ?Honda ma faktycznie problemy z hamulcami. Mam nadzieję że w potrzebie nie zawiodą!!!

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez jacek65 Zobacz posta
      A,to inna sprawa.Jak ostro jeździsz to chyba normalne że hamulce szybko się zużywają.Ja tylko raz je przegrzałem w górach.Już teraz uważam.
      To prawda, że trzeba uważac i każde hamulce można zarżnąć. Ja w Octavii spaliłem hamulce, w jeden zacisk wpadł chyba jakiś kamyk, bo ja zfrezowało. Przy ostrej jeździe i "nieuważnym" hamowaniu każde hamulce można wysypać - w Hondzie też.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez fuse Zobacz posta
        Wymiana klocków fabrycznych TRW na takie same ,w czterech kolach po 40 tkm. Tylna prawa tarcza porysowana.Po nocnym postoju , po ruszeniu trzask i szorowanie ,hamulec ręczny chyba nie odpuścił ,kontynuować jazdę czy wezwać lawetę ?Honda ma faktycznie problemy z hamulcami. Mam nadzieję że w potrzebie nie zawiodą!!!
        Kilka dni temu rozwiazywalem ten sam problem - porysowana tarcza z tylu, mocne grzanie, ciagle hamowanie. Okazuje sie, ze klocek zaciera sie na prowadnicy. Facet, ktory mi to robil twierdzi, ze to czesty problem w civicu.
        Wlozylismy TRW (130PLN), nasmarowalismy. Od wymiany zrobilem okolo 1500km i jak na razie jest ok.

        Comment


        • #19
          dejv667 możesz sprecyzować co nasmarowałeś.Było to miejsce spoczywania klocków czy może prowadnice osłonięte harmonijkową gumą? Jaki środek smarny użyłeś?

          Comment


          • #20
            użyłem białego smaru. Klocek zatarł się na blaszkach. Prowadnice odpowiedzialne za zacisk były ok.

            Comment


            • #21
              Wymiana klocków tył po 21 tys , przód po 25 ciekawe prawda? albo mnie orżnęli w ASO.Powiedzieli że teraz robią klocki ekologiczne i one krócej wytrzymują
              /ups/

              Comment


              • #22
                A miałeś sygnalizacje zużycia klocków? Nie pamiętam czy sa na wszystkie koła, ale na przód raczej na pewno.
                Ciekawe jest to, że tył wymieniany był wczesniej niz przód. Zwykle jest odwrotnie bo przy hamowaniu na przodzie sa duzo wyższe obciążenia. A ogólnie to w ciągu dwudziestu paru tysiecy mozna spokojnie zetrzeć klocki. Zależy od stylu jazdy.
                Last edited by TS3362; 07-10-2010, 09:37.

                Comment


                • #23
                  w sedanie wymieniłem klocki po 60 tys z tyłu ,choć powiedzieli ,że wymiana będzie na ok 45 tys,przód to tej pory jeździ 65 tys

                  Comment


                  • #24
                    W sobotę zaliczyłem przegląd po dwóch latach (przejechanych 37 tyś). Mechanik na moje pytanie o stan klocków/tarcz odpowiedział, że "jest ich jeszcze hoho" co mnie bardzo cieszy tym bardziej, że nie uważam swojego stylu jazdy za anemiczny i oszczędny. Po prostu tam gdzie się da to hamuję silnikiem redukując odpowiednio biegi.Śmieszą mnie jadące przede mną samochody ze świecącymi przez paręset metrów "stopami".

                    Comment


                    • #25
                      Nie jeżdze anemicznie i wiem co to hamowanie silnikiem

                      Comment


                      • #26
                        Przecież nikt Ci nie zarzuca braku wiedzy ale musi być jakaś przyczyna. U mnie przy przeglądzie po 20 tys mechanik ( czyścił hamulce ) określił zużycie przednich klocków na około 20% a tylnych - stwierdził "prawie jak nowe". Jeżdżę podobnie jak Pan Tom.

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez japs Zobacz posta
                          Przecież nikt Ci nie zarzuca braku wiedzy ale musi być jakaś przyczyna. U mnie przy przeglądzie po 20 tys mechanik ( czyścił hamulce ) określił zużycie przednich klocków na około 20% a tylnych - stwierdził "prawie jak nowe". Jeżdżę podobnie jak Pan Tom.
                          Rozmawiałam z wieloma użytkownikami na temat klocków, bo w zasadzie tez ciągle czekam na wymianę a tu każą jeździć i jeździć... wydaje mi się, że trwałość klocków to taka mała loteria - zależy na jaką partię trafisz...

                          Comment


                          • #28
                            Mnie też interesuje jakiej firmy klocki Honda montuje do modelów Civic. Np w moim poprzednim samochodzie Nissan Primera
                            P11 r.1998 montowane były klocki firmy " Lukas" /w serwisie kosztowały 440 zł na oś a w sklepie te same 120 zł/.

                            Comment


                            • #29
                              Witam , ja wymienialem u siebie klocki przod i tyl po 50 tys km a firma jaka fabrycznie laduja do Civicow to TRW , przynajmniej jesli chodzi o diesela.
                              Pozdruffka.

                              Comment


                              • #30
                                TRW - takie sobie. Miałem w innych pojazdach i pyliły okropnie a zdarzało im się też popiskiwać.

                                Comment

                                Working...
                                X