Jak już to ja bym brał EE ECO 5w30 - to samo ale z Nanodrive.
Zrobiłem na tym oleju 3 wymiany (wymieniam co 10.000km). Nie oszczędzałem silnika (jak trzeba to i 7000rpm bywa na obrotomierzu).
Pobór oleju zerowy.
Jednak biorąc pod uwagę mój styl jazdy zmieniłem na TRIDENT 5w40 A3. A następny będzie MOBIL 0w40 A3.
Te Millersy nie są warte swojej ceny. To są zwykłe hydrokraki o przeciętnych parametrach ale cenę mają jak za zboże.
Kosztują po 170zł-190zł a parametry mają jak oleje po 100zł. Dlatego rezygnuję z Millersa.
Zrobiłem na tym oleju 3 wymiany (wymieniam co 10.000km). Nie oszczędzałem silnika (jak trzeba to i 7000rpm bywa na obrotomierzu).
Pobór oleju zerowy.
Jednak biorąc pod uwagę mój styl jazdy zmieniłem na TRIDENT 5w40 A3. A następny będzie MOBIL 0w40 A3.
Te Millersy nie są warte swojej ceny. To są zwykłe hydrokraki o przeciętnych parametrach ale cenę mają jak za zboże.
Kosztują po 170zł-190zł a parametry mają jak oleje po 100zł. Dlatego rezygnuję z Millersa.
Comment