Witam
poradzicie??...Mam dwa pytania:
Silnik w pełni sprawny, przebieg 120 kkm, ubytków nie stwierdzam i nic nie dolewam między wymianami oleju, odcinki krótkie i miejskie, wymiana oleju co 7-10 kkm, filtr oleju OEM
1. Czy przy przejściu z oleju 5w40 A3 danego producenta na 0w40 A3 innego producenta zaleca się robić płukankę silnika??..bo przechodzę z LM synthoil 5w40 na shell helix ultra 0w40
2. Czy w związku z przejściem z oleju opartego na PAO jw. na olej o bazie GTL jw. mam się spodziewać jakiś przykrych niespodzianek typu: pobór oleju, klepanie zaworów na zimnym itp??
Dzięki za porady
dareq
poradzicie??...Mam dwa pytania:
Silnik w pełni sprawny, przebieg 120 kkm, ubytków nie stwierdzam i nic nie dolewam między wymianami oleju, odcinki krótkie i miejskie, wymiana oleju co 7-10 kkm, filtr oleju OEM
1. Czy przy przejściu z oleju 5w40 A3 danego producenta na 0w40 A3 innego producenta zaleca się robić płukankę silnika??..bo przechodzę z LM synthoil 5w40 na shell helix ultra 0w40
2. Czy w związku z przejściem z oleju opartego na PAO jw. na olej o bazie GTL jw. mam się spodziewać jakiś przykrych niespodzianek typu: pobór oleju, klepanie zaworów na zimnym itp??
Dzięki za porady
dareq
Comment