Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zimowe opony, zimówki do VIIIgen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciężko nie być uprzedzonym... Firma z Arabii Saudyjskiej co słynie z "polarnego" klimatu produkuje zimowe opony. Na pewno mają doświadczenie i warto im zaufać Uff uff...
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • A ja kuouję te co najlepiej wypadają w testach,obecnie kupiłem dunlop winter sport 5,wydając sporo pieniędzy na auto te 2 tys są niczym tym bardziej że będą służyły parę lat

      Comment


      • Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
        Ciężko nie być uprzedzonym... Firma z Arabii Saudyjskiej co słynie z "polarnego" klimatu produkuje zimowe opony. Na pewno mają doświadczenie i warto im zaufać Uff uff...
        Ale produkowane w Chinach. A Chiny mają himalaje A po za tym patrz to- https://www.wprost.pl/swiat/10032778...a-pustyni.html

        Comment


        • Zamieszczone przez szery Zobacz posta
          A ja kuouję te co najlepiej wypadają w testach,obecnie kupiłem dunlop winter sport 5,wydając sporo pieniędzy na auto te 2 tys są niczym tym bardziej że będą służyły parę lat
          Dobry wybór, też je kupiłem. Cena 4x446 zł DOT3517

          Comment


          • Dobra cena za te dunlopy, jaki indeks predkosci wziales?
            Ja kupowalem po 498 zl / sztuka, 225/45/17 94 V

            Comment


            • Zamieszczone przez pawel.sz Zobacz posta
              Dobra cena za te dunlopy, jaki indeks predkosci wziales?
              Ja kupowalem po 498 zl / sztuka, 225/45/17 94 V
              91H, dla mnie zdecydowanie wystarczy

              Comment


              • Ja mam 94V dałem po 515zł

                Comment


                • Zamieszczone przez bawl Zobacz posta
                  91H, dla mnie zdecydowanie wystarczy
                  Nie wystarczy. Zobacz, na jakim indeksie prędkości był homologowany 8gen. To, że sam nie jeździsz szybciej niż 180-200km/h nie ma tu znaczenia - chodzi o pewność prowadzenia i stabilność na zakrętach. Indeks V to minimum.
                  Mój czarny 8gen

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Bumber Zobacz posta
                    Nie wystarczy. Zobacz, na jakim indeksie prędkości był homologowany 8gen. To, że sam nie jeździsz szybciej niż 180-200km/h nie ma tu znaczenia - chodzi o pewność prowadzenia i stabilność na zakrętach. Indeks V to minimum.
                    WYSTARCZY I TYLE W TEMACIE. "Nie wolno stosować opon z niższym indeksem prędkości niż zalecane przez producenta. Nakaz ten dotyczy bezwzględnie opon letnich, zimą dopuszczalne jest stosowanie ogumienia z niższym indeksem."

                    Comment


                    • Można stosować niższy, ale bez przesady... V to najniższy indeks do UFO...ale oczywiście to Twój wybór i Twój problem

                      Comment


                      • Mam nadzieję że przez zaniżanie indeksów nie będziecie nigdy mieli problemów w sytuacjach awaryjnych. Niski indeks w UFO to zło, oszczędności tu lepiej nie szukać.
                        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                        Comment


                        • Zamieszczone przez bawl Zobacz posta
                          WYSTARCZY I TYLE W TEMACIE
                          Skoro tyle w temacie, to pozostaje mi jedynie życzyć powodzenia na zakrętach

                          BTW na przyszłość staraj się unikać pisania z włączonym caps lockiem.

                          uwaga moderatora:
                          Następnym razem wszelkie uwagi do postów staraj się raportować poprzez odpowiednią ikonkę pod postem.
                          Od czarnej roboty jestem ja i moi koledzy, nie chcemy by użytkownicy spamowali nam wątek techniczny uwagami o dupie Maryny.
                          Last edited by Butler; 30-10-2017, 23:20.
                          Mój czarny 8gen

                          Comment


                          • A mi się zdaje, że WYSTARCZY trzymać się zaleceń które są w instrukcji, czy homologacji auta, zaniżanie jak i zawyżanie indeksów jest niedobre. Chyba, że ktoś oczekuje coś innego od auta niż przewidywał producent.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • Zamieszczone przez bawl
                              treść usunięta
                              Kolego, nie wiem czy zauważyłeś, ale kilka osób stara się pomóc innym w tym wątku. Odpowiadając w ten sposób nic nie wnosisz do tematu... EOT z mojej strony.

                              Wracając do tematu: opony to krytyczny element samochodu pod względem bezpieczeństwa jazdy, stąd wiele głosów w dyskusji w tym temacie. Tak jak napisał MarcelWro: Twój wybór, Twój problem Ale liczne głosy opowiadające się za wyższym indeksem prędkości opony o czymś świadczą.
                              Last edited by Butler; 30-10-2017, 23:23.
                              Mój czarny 8gen

                              Comment


                              • Wiele osób ma błędne przeświadczenie że jeśli nie przekracza danej prędkości to może sobie indeks prędkości jak do malucha zapodać.
                                Taka opona jest wówczas słabsza konstrukcyjnie, poddaje się przechyłom auta, przy "dziadkowej" jeździe daje poczucie nawet lepszego komfortu.... ale elektronika auta (stabilizacja VSA, czy ABS itd) może nie działać prawidłowo dostając niepewne informacje z kół. Droga hamowanie się wydłuża, przy próbie ominięcia przeszkody może się położyć bokiem utrudniając mocno manewr... Itd itd.
                                Problem potęguje dość wąski stosunek rozmiaru felgi OEM (17" 7J) do szerokości opon (225/45/17) które zastosowała Honda w VIIIgen.
                                Jestem skory twierdzić że jak już ktoś koniecznie chce sobie niższy indeks założyć (okazja, przekładka z innego auta itd - są różne powody), to na pewno bezpieczniej będzie miał z felgą o szerokości 7,5".
                                Warto na koniec podkreślić że w przypadku zdarzenia na drodze gdy ubezpieczyciel zauważy nieodpowiednie opony do auta (zbyt niski indeks) może to być powodem odmowy ubezpieczenia przez brak homologacji.
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X