Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dmuchawa wentylator nawiewu w VIIIgen - usterki w działaniu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez ToY Zobacz posta
    . mechanik myślał że się nie wyda.....
    delikatnie mówiąc żenada ...nie mechanik. Wiatrak wsadził ale dźwignię złamał... masakra.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #62
      No co za burak... I weź tu daj komuś auto do zrobienia.
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment


      • #63
        A wiec kupilem dzisiaj ten silniczek regulacji, wyciagnalem z niego ten wczesniej polamany cypel i wsadzilem do swojego silniczka lecz gdy chce wszystko poskrecac okazuje sie ze cypel nie pasuje w otwor w ktorym powinien sie przesuwac. tzn. w jednym punkcie na styk pasuje lecz gdy ma sie obracac to sie blokuje. Nizej zdjeciue. Chyba ze brakuje mi jakiegos elementu ? prowadnicy czy czegos ?
        20171214_135844.jpg

        Porownalem oba silniczki i okazalo sie ze jeden ma cypel z jednej strony a drugi z drugiej.... Jak to powinno byc prawidlowo ustawione ? Po lewej stary a po prawej nowy
        20171214_143827.jpg
        20171214_135823.jpg

        Na filmiku w linku ponizej cypel idzie w dol gdy ustawiam na cieple nastepnie w gore gdy daje zimne. Wydaje mi sie ze powinno byc odwrotnie.



        Dodam jeszcze ze zauwazylem ze bardzo slabo powietrze wydobywa sie z kratek nawiewu nawet jak jest na max to auto nagrzewa sie tak ze jest w miare cieplo choć slychac ze dmuchawa zmienia swoja predkosc gdy klikam na przyciski, powietrze tak jak by nie dochodzilo w calosci tam gdzie powinno. Czytalem watek i wymienilem rezystor dmuchawy lecz nie ma zadnej roznicy. Co to moze byc ?
        Last edited by ToY; 14-12-2017, 19:41.

        Comment


        • #64
          Ktoś coś ?

          Comment


          • #65
            20171214_135823.jpg
            a czy w miejscu zaznaczonym na czerwono nie brakuje jakiegoś elementu? Patrząc na kształty obudowy sugerować się można że powinno być coś obrotowego tym bardziej, że jest gniazdo na oś obrotu. Sąsiednie kółka zębate są umiejscowione w miejscach podobnie wyglądających (zwróć uwagę na okrągłe przetłoczenia obudowy)
            Moja Hania
            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

            Comment


            • #66
              Problem czesciowo rozwiazany, silniczek zamontowany, mozna regulowac temperature u kierowcy i pasazera. Napisalem ze czesciowo rozwiazany poniewaz powietrze z kratek kierowcy jest nieco zimniejsze od tego z kratki pasazera lecz to idzie zaakceptowac. Pozostal problem slabo lecacego powietrza z kratek. Gdy nastawiam na max temperature i max nawiew w aucie jest cieplo ale do goracego nadal brakuje. Co to moze byc ?

              Comment


              • #67
                Zastanawiam się czy TTTM czy tylko mi dość głośno działa nawiew/dmuchawa?
                Tzn. Na jednej kresce słyszę jej pracę, a przy dwóch i trzech to szkoda gadać ...
                FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

                Comment


                • #68
                  W moim chodzi cicho ale jak są 3 czy 4 to faktycznie słychać ale nie ma tragedii. Powiedziałbym że poziom dźwięku jest w granicach rozsądku.
                  Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                  Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                  Ale o Hanie trzeba dbać
                  Moje maleństwo: ES7

                  Comment


                  • #69
                    No ja stwierdzam, ze u mnie ewidentne buczy... Wszystko jest sprawne i działa, ale na prawdę buczy... Denerwujące to jest.
                    Coś się tam pewnie zużywa... macie pomysły co?
                    FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

                    Comment


                    • #70
                      Mam problem z nadmuchem a mianowicie nawet jak ma ustawiony nadmuch na maxa to z kratek ledwo co czuc ze cos leci. Na przycisku moge zmieniac predkosc dmuchawy i slychac ze zmienia predkosc. Wyjalem dmuchawe i wyglada ok. Dodam jeszcze ze stalo sie to wlasnie po wymianie owej dmuchawy poniewaz jej poprzedniczka przestala dzialac. Nowa dmuchawa jest z anglika. Co to moze byc ?
                      20180404_172235.jpg
                      20180404_172148.jpg
                      Last edited by ToY; 05-04-2018, 21:28.

                      Comment


                      • #71
                        dmuchawa z anglika jest inna niż europejska

                        Comment


                        • #72
                          ale co mocowania ma inaczej? ..czy prąd leci w drygą stronę?
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #73
                            na pewno lamelki wirnika są w drugą stronę i idąc logicznie to wirnik też powinien się kręcić w odwrotnie (ale tutaj nie jestem pewien)

                            Comment


                            • #74
                              Zamieszczone przez uniu Zobacz posta
                              na pewno lamelki wirnika są w drugą stronę
                              nie gadaj ..łopatki wentylatora są na odwrót? wow.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • #75
                                Tak, lopatki sa odwrotnie.

                                Comment

                                Working...
                                X