Zamieszczone przez ToY
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Dmuchawa wentylator nawiewu w VIIIgen - usterki w działaniu
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
No co za burak... I weź tu daj komuś auto do zrobienia.Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły
Comment
-
A wiec kupilem dzisiaj ten silniczek regulacji, wyciagnalem z niego ten wczesniej polamany cypel i wsadzilem do swojego silniczka lecz gdy chce wszystko poskrecac okazuje sie ze cypel nie pasuje w otwor w ktorym powinien sie przesuwac. tzn. w jednym punkcie na styk pasuje lecz gdy ma sie obracac to sie blokuje. Nizej zdjeciue. Chyba ze brakuje mi jakiegos elementu ? prowadnicy czy czegos ?
20171214_135844.jpg
Porownalem oba silniczki i okazalo sie ze jeden ma cypel z jednej strony a drugi z drugiej.... Jak to powinno byc prawidlowo ustawione ? Po lewej stary a po prawej nowy
20171214_143827.jpg
20171214_135823.jpg
Na filmiku w linku ponizej cypel idzie w dol gdy ustawiam na cieple nastepnie w gore gdy daje zimne. Wydaje mi sie ze powinno byc odwrotnie.
Dodam jeszcze ze zauwazylem ze bardzo slabo powietrze wydobywa sie z kratek nawiewu nawet jak jest na max to auto nagrzewa sie tak ze jest w miare cieplo choć slychac ze dmuchawa zmienia swoja predkosc gdy klikam na przyciski, powietrze tak jak by nie dochodzilo w calosci tam gdzie powinno. Czytalem watek i wymienilem rezystor dmuchawy lecz nie ma zadnej roznicy. Co to moze byc ?Last edited by ToY; 14-12-2017, 19:41.
Comment
-
20171214_135823.jpg
a czy w miejscu zaznaczonym na czerwono nie brakuje jakiegoś elementu? Patrząc na kształty obudowy sugerować się można że powinno być coś obrotowego tym bardziej, że jest gniazdo na oś obrotu. Sąsiednie kółka zębate są umiejscowione w miejscach podobnie wyglądających (zwróć uwagę na okrągłe przetłoczenia obudowy)
Comment
-
Problem czesciowo rozwiazany, silniczek zamontowany, mozna regulowac temperature u kierowcy i pasazera. Napisalem ze czesciowo rozwiazany poniewaz powietrze z kratek kierowcy jest nieco zimniejsze od tego z kratki pasazera lecz to idzie zaakceptowac. Pozostal problem slabo lecacego powietrza z kratek. Gdy nastawiam na max temperature i max nawiew w aucie jest cieplo ale do goracego nadal brakuje. Co to moze byc ?
Comment
-
Zastanawiam się czy TTTM czy tylko mi dość głośno działa nawiew/dmuchawa?
Tzn. Na jednej kresce słyszę jej pracę, a przy dwóch i trzech to szkoda gadać ...
Comment
-
W moim chodzi cicho ale jak są 3 czy 4 to faktycznie słychać ale nie ma tragedii. Powiedziałbym że poziom dźwięku jest w granicach rozsądku.Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
Ale o Hanie trzeba dbać
Moje maleństwo: ES7
Comment
-
No ja stwierdzam, ze u mnie ewidentne buczy... Wszystko jest sprawne i działa, ale na prawdę buczy... Denerwujące to jest.
Coś się tam pewnie zużywa... macie pomysły co?
Comment
-
Mam problem z nadmuchem a mianowicie nawet jak ma ustawiony nadmuch na maxa to z kratek ledwo co czuc ze cos leci. Na przycisku moge zmieniac predkosc dmuchawy i slychac ze zmienia predkosc. Wyjalem dmuchawe i wyglada ok. Dodam jeszcze ze stalo sie to wlasnie po wymianie owej dmuchawy poniewaz jej poprzedniczka przestala dzialac. Nowa dmuchawa jest z anglika. Co to moze byc ?
20180404_172235.jpg
20180404_172148.jpg
Last edited by ToY; 05-04-2018, 21:28.
Comment
-
Zamieszczone przez uniu Zobacz postana pewno lamelki wirnika są w drugą stronę..łopatki wentylatora są na odwrót? wow.
Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment