Jakie tam koszty dla nich, oni obracają niewyobrażalną kasą. Nie wiem na ile ta informacja o R3A ujrzy światło dzienne, ale zwątpienie potencjalnych nabywców w stwierdzenie: Honda=niezawodność/dobre i trwałe silniki - to dopiero są koszty dla firmy.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Remont silnika tłoki R1A_R3A rocznik 2012 - Zbiórka
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Zamieszczone przez MiCyran Zobacz postaTeoria całkiem zgrabna, ale przypuszczam, że równie winny jest sam pierścień olejowy i wąskie kanaliki w tłoku, które uniemożliwiały swobodny odpływ nadmiaru oleju z gładzi, a ten przez "upośledzony" pierścień kompresyjno-zgarniający dostawał się do komory spalaniaLast edited by gkill; 05-11-2019, 07:03.
Comment
-
Zamieszczone przez piter77 Zobacz postaNo i Honda przyznała się że zamontowała tłoki R3A w 34850 egzemplaży z 2012 roku w celu zwiększenia osiągów i wydajności silnika i że w związku z tym może występować w niektórych autach podwyższone zużycie oleju, i że nie przeprowadzała żadnych kampanii naprawczych i że zmieniła te tłoki w ,,procesie unowocześniania modelu"
Comment
-
Chyba tylko nagłośnienie sprawy w mediach i włączenie naszych eko-obrońców planety może przynieść jakiś skutek. 35 tys. nawet tylko hipotetycznych "trucicieli" środowiska potwierdzonych przez Hondę i brak jakichkolwiek działań w celu zmniejszenia tej liczby to niezły temat. Szczególnie w kontekście postrzegania marki i silników Hondy.był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
sigpic
http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic
Comment
-
Zamieszczone przez ZbyszekS Zobacz postaChyba tylko nagłośnienie sprawy w mediach i włączenie naszych eko-obrońców planety może przynieść jakiś skutek. 35 tys. nawet tylko hipotetycznych "trucicieli" środowiska potwierdzonych przez Hondę i brak jakichkolwiek działań w celu zmniejszenia tej liczby to niezły temat. Szczególnie w kontekście postrzegania marki i silników Hondy.
Comment
-
Zamieszczone przez marcel_ck Zobacz postamasz linka do tego oświadczenia? nie mogę znaleźć ani na stronie Hondy, google też nie pomaga... co do samej sprawy chyba pozostaje tylko zbieranie jak największej ilości użytkowników wadliwych (to chyba nie nadużycie) egzemplarzy, również spoza PL i ciśnięcie Hondy, może media się bardziej zainteresują sprawą...
Od 3:25. Nie ma za co.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez ZbyszekS Zobacz postaChyba tylko nagłośnienie sprawy w mediach i włączenie naszych eko-obrońców planety może przynieść jakiś skutek. 35 tys. nawet tylko hipotetycznych "trucicieli" środowiska potwierdzonych przez Hondę i brak jakichkolwiek działań w celu zmniejszenia tej liczby to niezły temat. Szczególnie w kontekście postrzegania marki i silników Hondy.
Comment
-
Czyli księgowi i ekoterroryści maczali w tym palce, honda została zainfekowana ekowirusem, chyba kończy się era silników trwałych jak honda a to smutna wiadomość. Zepsuli to co kiedyś działało, niesamowite.
Sōichirō Honda się w grobie przewraca.4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
-
@rat4, okolica 2012 roku to dopiero początek infekcji, a do momentu wejścia na rynek X generacji trwał okres wylegania. Teraz mamy już pełnoobjawową fazę choroby.
Zamieszczone przez rat4 Zobacz postaZepsuli to co kiedyś działało, niesamowite.
Comment
-
Honda dała ciała a odpowiedzią zaśmiała się w oczy.
Ciekawe co na to UOKIK
Przecież akcje serwisowe czasami z powodu takich bzdur, a tu bezczelną gebą do klientów jadą.
Swoją drogą, to może taki drugi "Dieselgate" a raczej "Gasgate"
Homologowali inny silnik a potem ukradkiem wstawili nowe tłoki, które pierwotnie z jakiegoś powodu chcieli zmienić- a tym powodem była ekologia.
To skoro wrócili do starych to chyba coś tu nie gra z homologacją
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaHonda dała ciała a odpowiedzią zaśmiała się w oczy.
Ciekawe co na to UOKIK
Przecież akcje serwisowe czasami z powodu takich bzdur, a tu bezczelną gebą do klientów jadą.
Swoją drogą, to może taki drugi "Dieselgate" a raczej "Gasgate"
Homologowali inny silnik a potem ukradkiem wstawili nowe tłoki, które pierwotnie z jakiegoś powodu chcieli zmienić- a tym powodem była ekologia.
To skoro wrócili do starych to chyba coś tu nie gra z homologacją
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez hondamanone Zobacz postaNapięta atmosfera, wiec może zażartuję: R3A zastosowano w celu zwiększenia osiągów = poproszę forumowicza z R3A o wizytę na hamowni
Już wiem czemu moje auto jest takie mułowate - nie mam ultraszybkich tłoków R3A.
Pocieszeniem może być tylko fakt, że poziom oleju schodzi w dolne części bagnetu dopiero po ok. 10kkm, kiedy pora już powoli myśleć o kolejnej wymianie.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Przy okazji wymiany opon, skorzystałem z kamerki u mechanika i jestem (nie)szcześliwym posiadaczem tłoków R3A. Trafić na silnik jeden z blisko 40 000 to chyba sztuka. Powinienem zagrać w totka
PHOTO-2019-11-09-12-42-01.jpg
Ja widać sporo jest nagaru
Dodam, że świece mam 100% do wymiany. Nie były czarne czy usmarowane olejem. Ale bardzo dużo nagaru koloru popielatego/jak popiół
Jeśli chodzi o ilość spalanego oleju to jestem cały czas w trakcie weryfikacji po wymianie na OEM 0W20.
Ps. Cóż to za 2 rysy na tłoku aż do "gołego"?Last edited by hondamanone; 09-11-2019, 16:19.
Comment
Comment