Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Regulacja luzu zaworowego Civic IX
Collapse
X
-
A co sadzisz o
Zobacz ofertę: HONDA CIVIC IX 12- 1.8 USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW https://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7387903486
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Comment
-
Zamieszczone przez thunderloq Zobacz postaA co sadzisz o
Zobacz ofertę: HONDA CIVIC IX 12- 1.8 USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW https://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7387903486
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Comment
-
Zamieszczone przez thunderloq Zobacz postaRaz na 20 tys km - gaz
Zamieszczone przez thunderloq Zobacz postaA to, ze użyć tamta to wiadomo, ze mozna - pytanie czy uda sie tak zdjąć pokrywkę zeby jej nie uszkodzić.
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaUszczelka nie wymaga każdorazowej wymiany i z powodzeniem może wytrzymać nawet 15 lat i 100 cykli,a wymienia się jak zacznie się pocić. ASO ma w procedurze jej wymianę,ale tym nie należy się w tym konkretnym przypadku kierować.
Regulacja jest prosta i każdy może to sam ogarnąć pod domem.Czekamy aż ostygnie,może być letni.
Zdejmujemy graty ,pokrywę,kręcimy wałem zawsze zgodnie z kierunkiem pracy (ani kroku w tył),patrzymy na którym cylindrze zawory się mijają i dokonujemy regulacji na cylindrze chodzącym w parze. Para to dla czterogarówki to cylindry 1-4 i 2-3,czyli mijanka napierwszym to regulujemy czwarty,mijanka na trzecim to regulujemy drugi itd. Klejność w Hondzie to 1,3,4,2.Da gazu szczelinę na wydechu lepiej mieć w górnej tolerancji,a dla upalaczy notorycznych ,nawet dwie setki w plusie.
Na koniec czyścimy uszczelkę i pow. przylegania do suchego,kładziemy usczelnienie tam gdzie było fabrycznie (tylko i wyłącznie i jak najmniej) i skręcamy od środka na krzyż po trochę(nie na siłę,bo nie powoduje to większego sprasowania uszczelki)
Cała filozofia.- "kręcimy wałem", masz na myśli kręcenie specjalną śrubą przed nadkole? No i jeszcze prośba o wskazanie jakie uszczelnienie należy zakupić do uszczelki?
Byłbym wdzięczny za pomoc, może pokuszę się o samodzielną regulację.
bonito
Comment
-
Ja robilem civica vii z youtubem walem krecilem przez nadkole w lewa strone, nowa uszczelka montowana w czterech wskazanych miejscach na silikon wysokotemperaturowy,moze jest to tania usluga ale jak zrobilem sam to wiem ze jest zrobiona dobrze a nie na odp.... albo na zasadzir nie slychac to jest ok. Wszystkie zawory mialem za ciasne, przejechalem 60 ty w tym 40 na gazie i dopiero wtedy zrobilem regulacje ,dlugo sie czailem
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaUszczelka nie wymaga każdorazowej wymiany i z powodzeniem może wytrzymać nawet 15 lat i 100 cykli,a wymienia się jak zacznie się pocić. ASO ma w procedurze jej wymianę,ale tym nie należy się w tym konkretnym przypadku kierować.
Regulacja jest prosta i każdy może to sam ogarnąć pod domem.Czekamy aż ostygnie,może być letni.
Zdejmujemy graty ,pokrywę,kręcimy wałem zawsze zgodnie z kierunkiem pracy (ani kroku w tył),patrzymy na którym cylindrze zawory się mijają i dokonujemy regulacji na cylindrze chodzącym w parze. Para to dla czterogarówki to cylindry 1-4 i 2-3,czyli mijanka napierwszym to regulujemy czwarty,mijanka na trzecim to regulujemy drugi itd. Klejność w Hondzie to 1,3,4,2.Da gazu szczelinę na wydechu lepiej mieć w górnej tolerancji,a dla upalaczy notorycznych ,nawet dwie setki w plusie.
Na koniec czyścimy uszczelkę i pow. przylegania do suchego,kładziemy usczelnienie tam gdzie było fabrycznie (tylko i wyłącznie i jak najmniej) i skręcamy od środka na krzyż po trochę(nie na siłę,bo nie powoduje to większego sprasowania uszczelki)
Cała filozofia.
Wysłane z mojego Lenovo B8080-F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaCego konkretnie nie wiesz? Napiszę innymi słowami.
Wysłane z mojego Lenovo B8080-F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Kręcimy silnikiem zawsze w tą sama strone w którą kreci się kiedy pracuje,przy rozrządzie na łańcuch to jest wręcz świętość.
Podałem instrukcję która działa wszędzie,nawet tam gdzie nie ma zadnych znaków,żadnych odnośników,ani niczego na co można by popatrzeć przy ustawianiu.
Większość silników nie wymaga zdejmowania osłony rozrządu,więc mechanicy nawet nie zwracają uwagi na znaki ,nawet wtedy kiedy je widać,po prostu kręcą wałem i lukają w zawory z automatu zamiast rozkminiać który znak od czego jest.
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaKręcimy silnikiem zawsze w tą sama strone w którą kreci się kiedy pracuje,przy rozrządzie na łańcuch to jest wręcz świętość.
Podałem instrukcję która działa wszędzie,nawet tam gdzie nie ma zadnych znaków,żadnych odnośników,ani niczego na co można by popatrzeć przy ustawianiu.
Większość silników nie wymaga zdejmowania osłony rozrządu,więc mechanicy nawet nie zwracają uwagi na znaki ,nawet wtedy kiedy je widać,po prostu kręcą wałem i lukają w zawory z automatu zamiast rozkminiać który znak od czego jest.
Wysłane z mojego Lenovo B8080-F przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment