Przytoczę inne dane dotyczące wyciszenia, z testów ADAC:
Honda Civic 1.8 Sport - 70,1 dB(A)
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle - 67,2 dB(A)
Opel Astra Sports Tourer 1.4 DI Turbo ecoFlex Start&Stop Business - 69,2 dB(A)
Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI Elegance - 68,5 dB(A)
Mazda 3 SKYACTIV G 120 Center Line - 68,3 dB(A)
Ford Focus 1.6 Ti VCT Titanium - 68 dB(A)
Toyota Auris 1.2 T Comfort - 67,9 dB(A)
VW Golf 1.4 TSI BMT Highline - 66,9 dB(A)
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI GreenTec Elegance - 66,6 dB(A)
Seat Leon 1.4 TSI Ecomotive Style - 66,4 dB(A)
Jak widać Honda nadal odstaje, ale nie tak bardzo jak sugerują to testy Autocentrum.
Honda Civic 1.8 Sport - 70,1 dB(A)
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle - 67,2 dB(A)
Opel Astra Sports Tourer 1.4 DI Turbo ecoFlex Start&Stop Business - 69,2 dB(A)
Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI Elegance - 68,5 dB(A)
Mazda 3 SKYACTIV G 120 Center Line - 68,3 dB(A)
Ford Focus 1.6 Ti VCT Titanium - 68 dB(A)
Toyota Auris 1.2 T Comfort - 67,9 dB(A)
VW Golf 1.4 TSI BMT Highline - 66,9 dB(A)
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI GreenTec Elegance - 66,6 dB(A)
Seat Leon 1.4 TSI Ecomotive Style - 66,4 dB(A)
Jak widać Honda nadal odstaje, ale nie tak bardzo jak sugerują to testy Autocentrum.
Comment