Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Osiągi silnika 1.8 i-vtec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przytoczę inne dane dotyczące wyciszenia, z testów ADAC:

    Honda Civic 1.8 Sport - 70,1 dB(A)
    Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle - 67,2 dB(A)

    Opel Astra Sports Tourer 1.4 DI Turbo ecoFlex Start&Stop Business - 69,2 dB(A)
    Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI Elegance - 68,5 dB(A)
    Mazda 3 SKYACTIV G 120 Center Line - 68,3 dB(A)
    Ford Focus 1.6 Ti VCT Titanium - 68 dB(A)
    Toyota Auris 1.2 T Comfort - 67,9 dB(A)
    VW Golf 1.4 TSI BMT Highline - 66,9 dB(A)
    Skoda Octavia Combi 1.4 TSI GreenTec Elegance - 66,6 dB(A)
    Seat Leon 1.4 TSI Ecomotive Style - 66,4 dB(A)

    Jak widać Honda nadal odstaje, ale nie tak bardzo jak sugerują to testy Autocentrum.
    Last edited by Lukas; 07-11-2016, 15:29.

    Comment


    • No tak, ale wersja sport w stosunku do VW Golf to nadal ponad 3 dB, więc ponad dwa razy głośniej.. To kolosalna różnica.

      Comment


      • No to może dobrym pomysłem byłby w cenniku opcjonalny pakiet wyciszenia wnętrza - wchodzi Xgen i mógłby ktoś w Hondzie pomyśleć o takiej opcji. Dla przykładu w Oplu to koszt 600zł.
        CIVIC IX 1,8/142KM

        Comment


        • Nadwozie wydaje się być dobrze wyciszone, vide wynik Tourera i-DTEC. Problemem są właśnie obroty silnika 1.8 i jego hałas przy 130 km/h.

          Comment


          • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
            ...ulge poczułem jak sie przesiadłem z Civica 1.8 do Golfa 7 2.0 TDI
            Kolego, pomyśl jak ja się czułem, jak przesiadłem się z Golfa 1.6 TDI do Civica 1.8
            Na testowej jeździe ten pomruk był akceptowalny. Potem polubiłem obroty 1,5-2,0 tys. rpm. Po paru miesiącach szok minął, obroty już są wyższe i nie zauważam tego buczenia. Niemniej początki były trudne, a wątki jak wyciszyć kabinę przeglądałem z wypiekami na twarzy

            Comment


            • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
              No to może dobrym pomysłem byłby w cenniku opcjonalny pakiet wyciszenia wnętrza - wchodzi Xgen i mógłby ktoś w Hondzie pomyśleć o takiej opcji. Dla przykładu w Oplu to koszt 600zł.
              W Hondzie to nie przejdzie, bo nie ma mozliwości customizacji wyposazenia - to zupełnie inne linie produkcyjne w stosunku do Forda, VW, Opla itp.
              Co do Astry to za te 600 pln dostajesz specjalną szybę przednią tłumiącą hałas oraz wyciszenie maski od spodu.
              Generalnie bez szału, bo wczesniej miałeś wyciszenie maski za darmo - dzwiękoszczelne szyby faktycznie były wczesniej dostepne tylko w klasie D (chyba pierwszy z tym był CC, ostatnio dołączyły Fordy Vignale i Passerati).

              Ja licze na to, że obroty w 1.0T i 1,5T spadną na tyle, że Civic X gen będzie w średniej klasie jeśli chodzi o wygłuszenie.


              ps. Mazda 3 poliftowa tez ma być dodatkowo wygłuszona (tak jak poliftowa 6tka)
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • W którymś z licznych anglojęzycznych testów natknąłem się na info, że subiektywnie wg prowadzącego, Civic X to najcichszy obecny kompakt
                A te pomiary z Autocentrum trochę dziwne - Rapid cichszy od hybrydowego Lexusa?
                Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                Comment


                • Zamieszczone przez Glosima
                  Co do Astry to za te 600 pln dostajesz specjalną szybę przednią tłumiącą hałas oraz wyciszenie maski od spodu.
                  Generalnie bez szału, bo wczesniej miałeś wyciszenie maski za darmo
                  Akurat co mnie dziwi nie ma w Astrze wygłuszenia maski nawet z pakietem wyciszenia - przynajmniej kuny będą na diecie. Może szyba akustyczna załatwia sprawę? Pakiet obejmuje wyciszenie drzwi, bagażnika i nadkola no i ta szyba. Dlaczego Honda nie miałaby takiego rozwiązania wprowadzić?
                  Last edited by remar; 07-11-2016, 18:28.
                  CIVIC IX 1,8/142KM

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Miles Zobacz posta
                    Rapid cichszy od hybrydowego Lexusa?
                    To mnie nie dziwi. Japonce zawsze były głośniejsze od europejskich modeli. Natomiast Grupa VW w tym obszarze wytycza nowy standard.

                    Comment


                    • Przy okazji pierwszego posta - witam na forum a teraz do rzeczy:
                      jeśli kogoś męczy ten piękny dzwięk, to przypominam ze po konserwacji nadwozia (wpuszczają oleisty preparat wszędzie gdzie się da) auto w środku dużo cichsze silnik slychac bardziej "basowo". Mnie usługa wyniosła ok 450 pln za hatchbacka

                      Comment


                      • Zamieszczone przez vltR Zobacz posta
                        Przy okazji pierwszego posta - witam na forum a teraz do rzeczy:
                        jeśli kogoś męczy ten piękny dzwięk, to przypominam ze po konserwacji nadwozia (wpuszczają oleisty preparat wszędzie gdzie się da) auto w środku dużo cichsze silnik slychac bardziej "basowo". Mnie usługa wyniosła ok 450 pln za hatchbacka
                        Gdzie na przykład wpuszczają i co to za firma robi taką usługę ?

                        Comment


                        • Z tego co się orientuję, sporo firm wykonuje taką usługę, jeśli jesteś z podlasia - mogę na PW napisać, gdzie ja to zamawiałem. Ogólnie proces jest dość szczegółowo opisany w internecie, poszukaj o "konserwacji profili zamkniętych"

                          Comment


                          • Uważacie, że taki zabieg jest potrzebny teraz w IX-tce ? Zdaje się, że jeszcze młody samochód.. Mój poprzedni Opel przez 12lat nie miał nic robione z blachami i nie przegniły..
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • ja tam dla czystego sumienia to zrobilem zaraz po kupnie nowego w salonie. cena 500 przy wydatku ok 70tys to niewiele, a auto nie bedzie garazowane wiec wolalem to po prostu zrobic. tym bardziej ze poprzednie auto (lacetti) zgnilo tak mocno az sie zdziwilem, a tez myslalem ze auto za nowe na takie zabiegi czy to cos da, nie wiadomo.. ale sumienie czyste

                              Comment


                              • @arkan
                                Wystarczyły same profile zamknięte, czy konserwowałeś coś jeszcze? Długo i mocno czuć później po tym zapach? Auto zostawiałeś na cały dzień?
                                Taki zabieg ewentualnych problemów z gwarancją nie nastarczy?
                                Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                                Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                                Comment

                                Working...
                                X