Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
    Ciekawe jak będzie z akcesoriami do dość odważnie wystylizowanego auta
    tak jak i do IX gena, czyli prawie nic albo jakieś żałosne potworki robione przez Mugen.

    Comment


    • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
      tak jak i do IX gena, czyli prawie nic albo jakieś żałosne potworki robione przez Mugen.
      sa jakies dokladki zderzakow ale biorac pod uwage, ze Hatch bedzie tez w USA to mysle, ze rynek akcesoriow ruszy


      Comment


      • Tak patrząc na zdjęcia, to szczerze mówiąc nie jestem przekonany co do wyglądu. Na tą chwile chyba bardziej podobają mi się IX geny. Ale z drugiej strony nie raz się przekonałem, że auto na żywo potrafi wyglądać znacznie lepiej (tak było i z CTR FK2 ), więc kto wie..

        Comment


        • Mniefotki też na chwilę obecną nie przekonują. Wygląda jal obecny lancer hatch - czyli mocno średnio
          www.4kolkaszczescia.pl

          Comment


          • zrobili troszkę za bardzo masywne te auta, proporcje jakieś dziwne, linia poszycia drzwi za wysoko, tył jak z jakiegoś muscle cara, plaster miodu wygląda jak tani tuning, silniki z downsizingiem może to kierunek do przejścia na hondowski silnik 600 cm3? nie podoba mi się ten kierunek bo honda odkąd pamiętam szczyciła się silnikami niewysilonymi wolnossącymi które przewyższały europejską czy amerykańską konkurencję swoją mechaniką, osiągami i trwałością i bezawaryjnością.
            Czy downsizing to dobry kierunek okaże się za jakieś 5-10 lat zobaczymy jak będzie z usterkowością i czy te maleństwa będą się sypać czy jednak zadziwią nas znowu trwałością.
            Stylistyka mi się nie podoba, proporcje blach szyb przód tył jest jakby zapożyczony, możliwe że za 10 lat będzie to ponadczasowa stylistyka bo samochody z roku na rok są coraz bardziej ohydne jeśli chodzi o walory stylistyczne.

            kilka informacji o nowych motorach:
            honda-civic-Engines.jpg
            Załączone pliki
            Last edited by rat4; 02-08-2016, 19:47.
            4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
            Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
            https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

            Comment


            • Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
              bo honda odkąd pamiętam szczyciła się silnikami niewysilonymi wolnossącymi które przewyższały europejską czy amerykańską konkurencję swoją mechaniką, osiągami i trwałością i bezawaryjnością.
              Chyba zartujesz Honda budowała swoją pozycję oferując mocniejsze silniki niż konkurencja i dodając wisienki typu seria B czy H, ktore miazdzyły konkurencję mocami, zachowując wszystko o czym piszesz. W czasach gdy europejska konkurencja z 1.6 oferowała 75 czy 100 KM Honda osiągała 160. W bazowych modelach 1.4 miały 90KM co też było lepszym wynikiem niż konkurencja.
              Potem braki w kasie i normy spalania spowodowały, że konkurencja dogoniła a moce spadły. A potem przyszła epoka turbo i spadły pojemności silników i ... sprzedaż ?Hondy.

              Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
              Czy downsizing to dobry kierunek okaże się za jakieś 5-10 lat zobaczymy jak będzie z usterkowością i czy te maleństwa będą się sypać czy jednak zadziwią nas znowu trwałością.
              Nie przypominam sobie jakiejs grubej wtopy silnikowej w wykonaniu Hondy. W koncu to najwiekszy na swiecie producent silnikow spalinowych. A skoro juz sie zdecydowali na wejscie z Turbo to bedzie to dobrze zrobione

              Comment


              • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                Nie przypominam sobie jakiejs grubej wtopy silnikowej w wykonaniu Hondy. W koncu to najwiekszy na swiecie producent silnikow spalinowych. A skoro juz sie zdecydowali na wejscie z Turbo to bedzie to dobrze zrobione
                też mi się tak wydaje, tym bardziej że nie wszystkie turbo miały wtopy, fordowski ecoboost jest udaną konstrukcją i nie słychać o jakiś problemach z tymi silnikami, Honda tez da radę. Stylistyka X gena. na dzień dzisiejszy mi się nie podoba ( przód wygląda jak w nowym passeratti a tył ma plastiki od odkurzacza), ale może na żywo będzie lepiej obecna generacja podoba mi się zdecydowanie bardziej, szczególnie ta poliftowa.
                Last edited by MarcelWro; 02-08-2016, 20:13.

                Comment


                • A skoro juz sie zdecydowali na wejscie z Turbo to bedzie to dobrze zrobione
                  no nie śmiem w to nie wierzyć, ale czas pokaże jak to się potoczy historia, kibicuję Hondzie.
                  Co do silników hondy brałem pod uwagę tylko wolnossaki bo z takimi miałem tylko do czynienia, nie biorę pod uwagę diesli bo też są godne uwagi.
                  Swoją drogą hondę można znaleźć tak jak mówisz w dosłownie wszystkich konstrukcjach poprzez samochody, jednoślady, generatory energii elektrycznej, motopompy, silniki wodne/morskie sprzęt ogrodniczy i pewnie wiele innych zastosowań.
                  4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                  Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                  https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                  Comment


                  • Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
                    Co do silników hondy brałem pod uwagę tylko wolnossaki bo z takimi miałem tylko do czynienia, nie biorę pod uwagę diesli bo też są godne uwagi.
                    ja tez pisalem o wolnossakach. Silnikow benzynowych z turbo praktycznie nie bylo. W JP sa keicarowe 0,66 litra, byl K23A1 w Acurze, nie wspominam oczywiscie o 1.5 V6 w F1

                    Faktycznie obecnie 1.8 140 KM nie robi wrazenia, szczególnie w zestawieniu z dmuchniętą konkurencją ale 1.6 150KM w Civicu w 1992 roku robiło wrażenie potem było 160 i nawet 180 w TypeR - cały czas z 1.6

                    Comment


                    • Teraz to już chyba minęły czasy na prześciganie się mocami silników w autach cywilnych, praktycznie każdy koncern ma swoje uturbione silniki z mocami 125, 150, 180, 200 KM robione z pojemności 1,0 albo 1,5, Honda już tym nikogo nie zadziwi. Powinni postawić na atrakcyjną stylistykę, bezawaryjność, dobre prowadzenie i dobre wyposażenie a wszystko to w atrakcyjnej cenie jeśli oczywiście chce w Europie sprzedawać więcej aut, jeśli będą tak wykończone wewnątrz jak te dla amerykańców to... sukcesu nie wróżę.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
                        jeśli będą tak wykończone wewnątrz jak te dla amerykańców to... sukcesu nie wróżę.
                        Wszystkie testy mowia o poprawie jakosci wzgledem 9gen i niektorzy porownuja do poziomu accorda. Alix pisal ztcp o bagazniku w USDM sedanie ... ale bagazniki w sedanie nigdy nie byly senosownie wykanczane nawet w Europie. Pozyjemy, zobaczymy. Generalnie wiekszosc plastikow w autach teraz jest robionych ze zmielonych butelek i smieci wiec zobaczymy jak sie pojawia w salonach
                        No i nie bedzie sie juz mozna poslizgac w zimie civem

                        Comment


                        • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
                          Teraz to już chyba minęły czasy na prześciganie się mocami silników w autach cywilnych, praktycznie każdy koncern ma swoje uturbione silniki z mocami 125, 150, 180, 200 KM robione z pojemności 1,0 albo 1,5, Honda już tym nikogo nie zadziwi. Powinni postawić na atrakcyjną stylistykę, bezawaryjność, dobre prowadzenie i dobre wyposażenie a wszystko to w atrakcyjnej cenie jeśli oczywiście chce w Europie sprzedawać więcej aut, jeśli będą tak wykończone wewnątrz jak te dla amerykańców to... sukcesu nie wróżę.
                          Po części się zgodzę ale pamiętajmy o patencie na zmienną pojemność... co może stać się strzałem w dziesiątkę. Pamiętajmy, że wiele rozwiązań na rynek wdrożyła właśnie honda. Jak ktoś wyżej wspominał nie zaliczyla jakieś wielkiej wtopy ale były w niektórych genach problemy, nie tyle z silnikami ale generalnie choroby wieku dziecięcego. Honda postawiła na niezawodność i nie oszukujmy ile łepków potrafiło jeździć z wydmuchaną UPG i po wymienie dalej te bidne 1.4 katowało na światłach czy pod remizą...

                          Jednego jestem pewien. Nawet z małym litrazem i turbo niecwypuszczą bubla. Może być w początkowej fazie zgrzyt ale generalnie.. jestem spokojny i jak tylko będzie możliwość z przyjemnością moja szanowne nader szlachetne a zarazem skromne dupsko usadzę w fotelu X gena

                          Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
                          Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                          Comment


                          • Z tą niezawodnością to trudno wyrokować. O ile inne firmy wprowadziły już turbobenzyny dawno (i często gęsto zapłaciły frycowe, fakt) to Honda debiutuje w tej dziedzinie. Poza silnikiem pozostałe komponenty to są generalnie gotowce oferowane przez poddostawców i trudno mówić o jakiejś specjalnej hondowskiej jakości, bo te same firmy dostarczają części praktycznie do wszystkich europejskich marek.
                            Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                            Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                            Comment


                            • Oj mi nie chodziło niestety tylko o bagażnik. Generalnie jakość wnętrza sedana USDM dla mnie była krokiem w tył po 9gen hatchu... bagażnik był tego apogeum, dlatego na nim się skupiłem... jak mówicie, plastiki z recyklingu Ale inaczej - sedan 10 USDM był na pewno dużo lepszy jakościowo od sedana 9 USDM, oby i z hatchem tak było i tyle...
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Nic nie popsuli, piękny zadek. No i dożyliśmy tego - zapowiada się, że będzie sprzedaż i będą pierwsze miejsca w dziennikarskich porównaniach... Cholera, chyba czas przesiąść się do jakiegoś bardziej niszowego Subaru

                                Comment

                                Working...
                                X