Patrząc na drugą fotkę to nie za bardzo widzę tam wielowahacz pod spodem... ale może się mylę. Jak się dobrze popatrzy na ten kufer, to jest wciąż zasadnicza linia 8/9 gen chyba tylko ze światłami na nową modłę. Być może poza silnikami różnica będzie taka jak między 8 a 9 gen... czyli praktycznie żadna, wygląd się różni. Co nie jest zarzutem, a zaletą, bo to doskonale wykorzystane nadwozie i dla mnie wciąż bezkonkurencyjne w klasie! Obstawiam belkę skrętną, Magic Seatsy i jakieś 475 litrów jak dotąd. Kto da mniej lub więcej skoro startujemy konkurs hehe?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
10th gen Civic 2016
Collapse
X
-
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaPatrząc na drugą fotkę to nie za bardzo widzę tam wielowahacz pod spodem... ale może się mylę.
Capture2.JPG
Comment
-
Wnętrze jest kompletnie inne w stosunku do IX, na duży plus. Te duże połacie plastików są słabe, szczególnie te pseudo dyfuzory z tyłu. Bardzo szybko się takie coś brudzi, płowieje i szarzeje, wygląda to bardzo nieestetycznie, jak na starym aucie. Da się to bez problemu zabezpieczyć specjalnym środkiem Gyeon, wygląda wtedy świeżo bardzo długo, ale przeciętny użytkownik nie będzie się tym zajmował. Moim zdaniem X będzie lepszym autem niż IX, patrząc na auta Hondy to poszczególne modele są z generacji na generację lepsze, gorsze mogą być niektóre elementy, ale całokształt zawsze jest lepszy.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaWnętrze jest kompletnie inne w stosunku do IX, na duży plus.
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaTe duże połacie plastików są słabe, szczególnie te pseudo dyfuzory z tyłu
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaMoim zdaniem X będzie lepszym autem niż IXJa tam natomiast nawet w CTR na brak wielowahacza nie narzekam, belkę ma świetnie zestrojoną... jak ma to zabierać mi istotnie bagażnik i Magic Seatsy w rodzinnym hatchbacku, to bym spasował z tym pędem za wielowahaczem
Ale jakby go fajnie ukryli i zestroili i niewiele by zmienił w funkcjonalności auta... czemu nie?
BTW co do naszego konkursu bagażnikowego, to obstawiamy oczywiście ile Honda poda w papierach... bo jak będzie w realu to jak zwykle zweryfikujemy w salonie (tu pisałem komentarz do bagażnika Civica w dolnej części posta: https://www.civicforum.pl/showthread...729#post308729 )............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Ciekaw jestem czy Honda będzie chciała nowym Civic X zawalczyć o klientów w segmencie D mini . Nowe kompakty są coraz większe, Civic X sedan pewnie ma podobne wymiary jak np taki lexus IS. Mogłaby by być np wersja premium Civic X, lepsze materiały, lepsze wyciszenie, jakieś bajerancko-eleganckie spoileryCivic IX to fajny samochód, ale do takiego Accorda VIII to mu sporo brakuje jeżeli chodzi o jakość materiałów i głównie o wyciszenie. Dobrze wyciszonym Xgen z silnikiem 1.5 200km mógłby po Polsce jeździć. Z drugiej strony Civic X w wersji Executive ma karykaturalną cenę, potrafił kosztować podobnie do Accorda, a nie było tam, ani lepszego wyciszenia, ani silnika, ani foteli czy plastików.
co do silnika bez turbiny to fakt, ja mam w Acco 156km i w trasie mi nic więcej nie potrzeba, da się Hondą bardzo dynamicznie jeździć, ale po mieście wolnossąca benzyna to porażka, dół jest słaby. Na polskie warunki Honda 200km turbo w automacie.Last edited by Jozin; 12-08-2016, 13:19.
Comment
-
Zamieszczone przez remar Zobacz postaGdzie moja nagrodaa 548 litrów to chyba Tourer nie hatchback
Co do segmentu D to "rozbierają" go właśnie rozrośnięte kompakty i SUVy. Ale ma wciąż swoje zalety... Czy fajnie by było mieć Acura Civic? Może i tak. Tyle, że my mamy w Hondach to co Amerykanie w AcurachAle taki premium kompakt jak Infinity Q30 by Honda byłby baaaardzo mile przeze mnie widziany.
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaExecutive ma karykaturalną cenę, potrafił kosztować podobnie do Accorda, a nie było tam, ani lepszego wyciszenia, ani silnika, ani foteli czy plastików.Last edited by Alix; 12-08-2016, 15:04.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaCivic IX to fajny samochód, ale do takiego Accorda VIII to mu sporo brakuje jeżeli chodzi o jakość materiałów i głównie o wyciszenie
Civica, to możesz porównać do czegoś w swojej klacie, np do Daci Logan, jest różnica? albo do Skody Rapid - jest różnica? albo do innego w swojej klasie. Wielu oczekuje od Civic'a takiej jakości jak w klasie wyżej lub nawet 2 klasy, zresztą, Accorda "już nie ma" w Europie wiec nie ma do czego porównywać.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Czy takie niesprawiedliwe... co kto lubi i oczekuje. Wiadomo, cenowo i klasowo niesprawiedliwe. Ale poza tym... ja kilka lat temu po wcześniejszym jeżdżeniu klasą D (Primera, Avensis) przyszedłem do salonu Hondy po Accorda, a wyjechałem Civic, który okazał się praktyczniejszym i lepiej jeżdżącym autem. Teraz też wybrałem Type R zamiast BMW 3ki rozważanego jako alternatywę i ćwierć sekundy bym się nie zastanawiał gdybym dzisiaj mial wybierać znowu. Tak, jazda Civikiem odpowiada mi lepiej niż BMW klasy D, chociaż miałem już nawet takowe gotowe do odbioru. Accorda VIII kompletnie nie rozważałem bo nie miał mi nic do zaoferowania w stosunku do BMW. Także co kto lubi...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Ja też często "porównuję" Civic z Accordem ale nie w obszarze tego, czym z definicji mają się różnić. Civic to nie Accord w mniejszej skali jak w Koncernach teraz modne. To ma być inny zupełnie samochód.
Accord to "landara" która w większości nie wchodzi do garażu jak się chce mieć np motocykl. Wiadomo motocykla na polu nie zostawię. W Accordzie nie pasuje mi ciasne wnętrze, kupa blachy i kupa zadu, ale miejsca mało, landara nie ma lekkości Civica, niech se ma złote klamki, ale i tak nie jedzie jak Civic. Dobra starczy, o przyszłości Civica ma być ale porównania z klasą wyżej sobie darujcie
.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Ee, no gdzie Rapidowi do IX gena. Toż to liga Logana i nowego Tipo jak już.
Comment
Comment