Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Patrząc na drugą fotkę to nie za bardzo widzę tam wielowahacz pod spodem... ale może się mylę. Jak się dobrze popatrzy na ten kufer, to jest wciąż zasadnicza linia 8/9 gen chyba tylko ze światłami na nową modłę. Być może poza silnikami różnica będzie taka jak między 8 a 9 gen... czyli praktycznie żadna, wygląd się różni. Co nie jest zarzutem, a zaletą, bo to doskonale wykorzystane nadwozie i dla mnie wciąż bezkonkurencyjne w klasie! Obstawiam belkę skrętną, Magic Seatsy i jakieś 475 litrów jak dotąd. Kto da mniej lub więcej skoro startujemy konkurs hehe?
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
      Patrząc na drugą fotkę to nie za bardzo widzę tam wielowahacz pod spodem... ale może się mylę.
      Powiekszylem fote i wydaje mi sie, ze to moze byc wahacz, widac tez jasny punkt, jakby srube mocujaca. Jeszcze 1.5 miesiaca i wszystko bedzie jasne

      Capture2.JPG

      Comment


      • Wnętrze jest kompletnie inne w stosunku do IX, na duży plus. Te duże połacie plastików są słabe, szczególnie te pseudo dyfuzory z tyłu. Bardzo szybko się takie coś brudzi, płowieje i szarzeje, wygląda to bardzo nieestetycznie, jak na starym aucie. Da się to bez problemu zabezpieczyć specjalnym środkiem Gyeon, wygląda wtedy świeżo bardzo długo, ale przeciętny użytkownik nie będzie się tym zajmował. Moim zdaniem X będzie lepszym autem niż IX, patrząc na auta Hondy to poszczególne modele są z generacji na generację lepsze, gorsze mogą być niektóre elementy, ale całokształt zawsze jest lepszy.

        Comment


        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Wnętrze jest kompletnie inne w stosunku do IX, na duży plus.
          Jest kompletnie inne, fakt. Czy na duży plus? Zależy. Sedan X gen to poza elektronicznymi licznikami krok w tył do hatchbacka IX. Z drugiej strony dużo lepiej od sedana IX. Ale np. w sedanie USA o bajerach typu nawiewy z tyłu czy ten drugi tablet to zapomnij - tak wymagająca jest tylko klientela EU - także zobaczymy, co sobą zaprezentuje hatchback i pogadamy. Ale też jestem nastawiony pozytywnie, że będzie na plus.

          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Te duże połacie plastików są słabe, szczególnie te pseudo dyfuzory z tyłu
          To jest akurat bardzo słabe. Zobaczcie, jak dzisiaj wyglądają niektóre 8geny przedliftowe mające takie plastiki. Fuj. Niemalowane normalnym lakierem plastiki skończyły się dla mnie w erze Seicento. Wolę mniej wyszukaną formę (bo to z tego pewnie wynika brak malowania - że przekombinowali to tak, że trudno to na masową skalę efektywnie pomalować jak te plastikowe "plastry miodu" w 8ce), ale jednak polakierowaną.

          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Moim zdaniem X będzie lepszym autem niż IX
          Moim też... ot, przede wszystkim, nie wyobrażam już sobie silnika bez turbiny Ja tam natomiast nawet w CTR na brak wielowahacza nie narzekam, belkę ma świetnie zestrojoną... jak ma to zabierać mi istotnie bagażnik i Magic Seatsy w rodzinnym hatchbacku, to bym spasował z tym pędem za wielowahaczem Ale jakby go fajnie ukryli i zestroili i niewiele by zmienił w funkcjonalności auta... czemu nie?

          BTW co do naszego konkursu bagażnikowego, to obstawiamy oczywiście ile Honda poda w papierach... bo jak będzie w realu to jak zwykle zweryfikujemy w salonie (tu pisałem komentarz do bagażnika Civica w dolnej części posta: https://www.civicforum.pl/showthread...729#post308729 )
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Ciekaw jestem czy Honda będzie chciała nowym Civic X zawalczyć o klientów w segmencie D mini . Nowe kompakty są coraz większe, Civic X sedan pewnie ma podobne wymiary jak np taki lexus IS. Mogłaby by być np wersja premium Civic X, lepsze materiały, lepsze wyciszenie, jakieś bajerancko-eleganckie spoilery Civic IX to fajny samochód, ale do takiego Accorda VIII to mu sporo brakuje jeżeli chodzi o jakość materiałów i głównie o wyciszenie. Dobrze wyciszonym Xgen z silnikiem 1.5 200km mógłby po Polsce jeździć. Z drugiej strony Civic X w wersji Executive ma karykaturalną cenę, potrafił kosztować podobnie do Accorda, a nie było tam, ani lepszego wyciszenia, ani silnika, ani foteli czy plastików.


            co do silnika bez turbiny to fakt, ja mam w Acco 156km i w trasie mi nic więcej nie potrzeba, da się Hondą bardzo dynamicznie jeździć, ale po mieście wolnossąca benzyna to porażka, dół jest słaby. Na polskie warunki Honda 200km turbo w automacie.
            Last edited by Jozin; 12-08-2016, 13:19.

            Comment


            • Skoro obstawiamy pojemność bagażnika to ja daję 548 litrów. Gdzie moja nagroda
              CIVIC IX 1,8/142KM

              Comment


              • Ja obstawiam 400l w hatchu, plastiki z tyłu które tak pięknie widać na zdjęciu tej niebieskiej X to klasyczny tył od odkurzacza, filtry HEPA normalnie.

                Comment


                • Moim zdaniem IX-tka jest OK, X-tka mi nie leży. Ja do tej pory jeździłem UFO 1,8 executive z 2007 i zamówiłem nowego executiva 1,8 automat, kolor czerwona perła. Ma być na koniec sierpnia.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                    Gdzie moja nagroda
                    Nagroda pewnie będzie, jak potwierdzi to jakieś oficjalne źródło, najlepiej oficjalny katalog np. na www.honda.pl a 548 litrów to chyba Tourer nie hatchback

                    Co do segmentu D to "rozbierają" go właśnie rozrośnięte kompakty i SUVy. Ale ma wciąż swoje zalety... Czy fajnie by było mieć Acura Civic? Może i tak. Tyle, że my mamy w Hondach to co Amerykanie w Acurach Ale taki premium kompakt jak Infinity Q30 by Honda byłby baaaardzo mile przeze mnie widziany.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Executive ma karykaturalną cenę, potrafił kosztować podobnie do Accorda, a nie było tam, ani lepszego wyciszenia, ani silnika, ani foteli czy plastików.
                    Zależy z jakiej perspektywy patrzysz. Taka jest polityka marki. W VAGu i innych co wyższa linia wyposażenia tym plastiki lepsze. Tu są ot, dość dobre generalnie. Dzięki temu większość ludzi kupujących popularne wersje (Comfort, Elegance, Sport itp.) jest szczęśliwa bo ma dobre plastiki... a tylko nieliczni kupujący Exe mogą mieć apetyt na więcej, co Honda wyrównuje np. tapicerką. Ja nie jestem "plastikowcem", dla mnie to co oferuje obecny hatchback IXgen jest w zupełności wystarczające i nie trzeszczy. Więcej potrzeb nie mam
                    Last edited by Alix; 12-08-2016, 15:04.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                      Civic IX to fajny samochód, ale do takiego Accorda VIII to mu sporo brakuje jeżeli chodzi o jakość materiałów i głównie o wyciszenie
                      Civic z założenia nie ma i nie miał byc Accordem!! porównanie fatalne z możliwych, omawiane i dyskutowane wielokrotnie.
                      Civica, to możesz porównać do czegoś w swojej klacie, np do Daci Logan, jest różnica? albo do Skody Rapid - jest różnica? albo do innego w swojej klasie. Wielu oczekuje od Civic'a takiej jakości jak w klasie wyżej lub nawet 2 klasy, zresztą, Accorda "już nie ma" w Europie wiec nie ma do czego porównywać.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • Skoda Rapid odpada. To konkurencja City. Co najwyżej Civic Octavia. Ale fakt Civic-Accord jest ciut niesprawiedliwe

                        Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
                        Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                        Comment


                        • Czy takie niesprawiedliwe... co kto lubi i oczekuje. Wiadomo, cenowo i klasowo niesprawiedliwe. Ale poza tym... ja kilka lat temu po wcześniejszym jeżdżeniu klasą D (Primera, Avensis) przyszedłem do salonu Hondy po Accorda, a wyjechałem Civic, który okazał się praktyczniejszym i lepiej jeżdżącym autem. Teraz też wybrałem Type R zamiast BMW 3ki rozważanego jako alternatywę i ćwierć sekundy bym się nie zastanawiał gdybym dzisiaj mial wybierać znowu. Tak, jazda Civikiem odpowiada mi lepiej niż BMW klasy D, chociaż miałem już nawet takowe gotowe do odbioru. Accorda VIII kompletnie nie rozważałem bo nie miał mi nic do zaoferowania w stosunku do BMW. Także co kto lubi...
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Ja też często "porównuję" Civic z Accordem ale nie w obszarze tego, czym z definicji mają się różnić. Civic to nie Accord w mniejszej skali jak w Koncernach teraz modne. To ma być inny zupełnie samochód.
                            Accord to "landara" która w większości nie wchodzi do garażu jak się chce mieć np motocykl . Wiadomo motocykla na polu nie zostawię. W Accordzie nie pasuje mi ciasne wnętrze, kupa blachy i kupa zadu, ale miejsca mało, landara nie ma lekkości Civica, niech se ma złote klamki, ale i tak nie jedzie jak Civic. Dobra starczy, o przyszłości Civica ma być ale porównania z klasą wyżej sobie darujcie .
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • Testy nowego CTR na torze Nurburgring.

                              Comment


                              • Ee, no gdzie Rapidowi do IX gena. Toż to liga Logana i nowego Tipo jak już.
                                www.4kolkaszczescia.pl

                                Comment

                                Working...
                                X