Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
    Nic nie popsuli, piękny zadek. No i dożyliśmy tego - zapowiada się, że będzie sprzedaż i będą pierwsze miejsca w dziennikarskich porównaniach... Cholera, chyba czas przesiąść się do jakiegoś bardziej niszowego Subaru
    Biorac pod uwage fakt ze to nie jest produkt niemiecki to nie bylbym taki pewien tych ocen i sprzedazy ... Zawsze sie znajdzie ktos dla kogo bedzie "zbyt wulgarny". Mnie bardziej podoba sie IX generacja ale w ramach pobytu w USA sprobuje wynajac tego Civica i zobacze jak sie sprawuje

    Comment


    • [QUOTE=Dawindyk;307835]Biorac pod uwage fakt ze to nie jest produkt niemiecki to nie bylbym taki pewien tych ocen i sprzedazy ./QUOTE]

      Na szczęście zdarzają się tak dobre japońskie auta, że potrafią tę tendencję przełamać - vide Mazda CX-5 czy 6. Oceny w porównaniach i wyniki sprzedaży są bardzo dobre. A jak wiadomo jedno napędza drugie. Jestem naprawdę spokojny o wyniki nowej generacji Civika, mam tylko nadzieję, że nie stanie się to auto zbyt mainstreamowe

      Zwyczajnie nie rozumiem zarzutów co do designu nowej generacji - wciąż będzie to powiew świeżości w swoim segmencie, tylko teraz w nieco innym stylu - bardziej sportowym, a mniej kosmicznym. Auto w wersji HTB sprawia wrażenie bardziej przyklejonego do podłoża i to bardzo pomaga w odbiorze. Dłuższa maska, bardziej wyciągnięty, ale ładnie zamknięty efektownymi światłami tył - linia jest dynamiczniejsza od 8 i 9 gena. Że zbyt wulgarny? Może dla niektórych, ale Civiki już od 8 gena raczej są dalekie od stylistycznego minimalizmu - a szczytem tego jest bieżący CTR z piętrowym spoilerem z tyłu i 4 rurami - i tu się nic nie zmienia. Dla bardziej zachowawczych gustów jest skierowana oferta VW czy Skody.
      Last edited by libidinously; 03-08-2016, 14:46.

      Comment


      • Honda Pro Jason napisał na fb

        his rear entertainment screen comes standard in some countries (not the U.S) on the new 2016 Honda Civics *This is an extra display that mirrors the front screen. Very cool






        Comment


        • Będzie co rozgryzac hehe
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Wyglada na to, ze Xgen moze troche namieszac na rynku w najgorszym wypadku nie odstawac od konkurencji.

            Nawiewy na tyl tez milo

            Comment


            • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
              Nawiewy na tyl tez milo
              Trochę żenada, że wprowadzają je w 2016 r. Żeby wyjść z tego z twarzą powinni pod nimi zrobić chłodzony schowek dla pasażerów z wyjeżdżającym szampanem

              Comment


              • Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
                Trochę żenada, że wprowadzają je w 2016 r. Żeby wyjść z tego z twarzą powinni pod nimi zrobić chłodzony schowek dla pasażerów z wyjeżdżającym szampanem
                Doganiaja konkurencje chyba, ze ktos z konkurencji oferuje w kompakcie 3 strefowa klime to dalej sa lekko z tylu

                Comment


                • Tylny ekran to dobry pomysł, ale ciekaw jestem jak rozwiązali przesuwanie podłokietnika. Wygląda podobnie to tego w Maździe 6, teraz chyba moda na takie. W Maździe jest taki problem , że nie można go wysunąć daleko do przodu, nie da się dotknąć kierownicy opierając rękę na podłokietniku, no chyba, że ktoś ma ręce jak gracz NBA, czy bramkarz , podłokietnik jest przez to kompletnie niefunkcjonalny i niewygodny, mam nadzieję że w Civicu nie będzie podobnie. Ogólnie X gen mi się baaaardzo podoba. Fajnie, że Honda się wyróżnia na tle innych aut i nie boją się swojej drogi i eksperymentów z designem, mnie się podoba taki krzykliwy design, jestem Honda, jestem inna i i się tego nie wstydzę

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Tylny ekran to dobry pomysł, ale ciekaw jestem jak rozwiązali przesuwanie podłokietnika. Wygląda podobnie to tego w Maździe 6, teraz chyba moda na takie. W Maździe jest taki problem , że nie można go wysunąć daleko do przodu, nie da się dotknąć kierownicy opierając rękę na podłokietniku, no chyba, że ktoś ma ręce jak gracz NBA, czy bramkarz , podłokietnik jest przez to kompletnie niefunkcjonalny i niewygodny, mam nadzieję że w Civicu nie będzie podobnie. Ogólnie X gen mi się baaaardzo podoba. Fajnie, że Honda się wyróżnia na tle innych aut i nie boją się swojej drogi i eksperymentów z designem, mnie się podoba taki krzykliwy design, jestem Honda, jestem inna i i się tego nie wstydzę
                    Pewnie zalezy od gabarytow ja sobie wygniotlem w podlokietniku lokciem slad bo opieram tam reke jak jade w trase, a analogicznie mam z podlokietnikiem w drzwiach

                    Comment


                    • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                      slad bo opieram tam reke jak jade w trase, a analogicznie mam z podlokietnikiem w drzwiach
                      Piszesz o Maździe? Tam sie nie da tego ustawić, podłokietnik nie pojedzie do przodu żeby stanowić oparcie przy trzymaniu kierownicy. Ten podłokietnik w X gen wygląda na podobny do Mazdy stad moje obawy bo to fatalne rozwiazanie.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                        Piszesz o Maździe? Tam sie nie da tego ustawić, podłokietnik nie pojedzie do przodu żeby stanowić oparcie przy trzymaniu kierownicy. Ten podłokietnik w X gen wygląda na podobny do Mazdy stad moje obawy bo to fatalne rozwiazanie.
                        Pisalem o Civ 8gen

                        Comment


                        • Wreszcie HB będzie wyglądał ,tak jak by się chciało żeby wyglądał ,wersja produkowana obecnie ,to mieszane odczucia .Sedan także fajny

                          Comment


                          • prócz ceny rzecz jasna, jestem ciekaw spalania 1.5T. Jak będzie w granicach 8l. po mieście bez jakiegoś piłowania, to myślę że można to uznać za spoko wynik. Wszystko poniżej to bedzie dla mnie zaskoczenie.

                            174hp 15.T w USA:
                            miasto: 7.6l
                            trasa: 5.6l
                            cykl mieszany: 6.7l

                            z racji że u nas 27 kucy więcej, chyba nie powinno być wielkiej różnicy ?
                            Last edited by tommiyacht; 07-08-2016, 13:34.

                            Comment


                            • Myślę, że spalanie będzie podobne. Pamiętajcie tylko, że w USA mają inny cykl pomiarowy, inne prędkości pozamiejskie, zupełnie inne przestrzenie w miastach - to ciężko porównać. Nawet po pieczołowitym przeliczaniu z MPG...

                              Co do CTR Xgen to super by było jakby zrobili go na modłę NSX z jakąś mikrohybryda i torque vectoring, byłby wyjątkowy - chociaż niestety pewnie kosztem wzrostu masy i ceny
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Jakby zrobili coś w stylu KERS, to masa by jakoś bardzo nie ucierpiała Choć pytanie czy nie tyle, co rozwiązaniu 4x4 w stylu Focusa RS. O cenie nie wspominając.

                                Comment

                                Working...
                                X