Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez tommiyacht Zobacz posta
    wszystko gid ale kiedy do cholery będzie OFICJALNIE wiadomo czy:

    1) sedan również będzie produkowany w UK lub,
    2) będzie płynął z USA (i kiedy) lub
    3) nie bedzie w ogóle sedana w Europie
    Pewnie jesienią 2016.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Wiadomo coś jakie tam będą motory?Tzn niby 1.0T,1.5T i jakie moce?Wszystkie turbo?

      Comment


      • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
        Wszystkie turbo?
        Wolnossących w EU na razie nie przewidują.

        1.0T 3 cylindry
        1,5T 4 cylindry
        Wtrysk bezpośredni
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • czyli wybór taki sobie. Tego 2.0 z USA by dali i byłoby super ale pewnie UE nie pozwala. ehh.. Czekam do marca następnego roku i zobaczymy jak to to wypadnie na tle nowej elantry która jest moim drugim typem.

          Comment


          • Zamieszczone przez tommiyacht Zobacz posta
            Tego 2.0 z USA by dali i byłoby super ale pewnie UE nie pozwala
            A dlaczego miałaby nie pozwalać ? jest 2.0 T w Civicu TypeR aktualnie...
            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • Nie wiem ale na którymś z filmików z prezentacji x coś mówił któs o 2.0 ale ręki nie dam

              Wysłane z mojego GT-I9515
              Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

              Comment


              • Ja nigdzie zapowiedzi 2.0 na Euro nie widziałem, choć byłby to idealny silnik do uzupełnienia palety między 1.0 130 KM a 1.5 200 KM.
                Niestety mało realne, bo kiedy Honda rzuciła na nasz rynek wraz z nowym modelem "aż" 3 benzynowce do wyboru?

                Comment


                • Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
                  kiedy Honda rzuciła na nasz rynek wraz z nowym modelem "aż" 3 benzynowce do wyboru
                  No paradoksalnie im nowszy gen tym gorzej... Przecież jeszcze w 8gen był 1.4, 1.3 IMA, 1.8 i 2.0, czyli razem 4. W 7 gen był 1.4, 1.6, 2.0/160, 2.0/200 i hybryda do tego

                  Też uważam, że nie do końca dobrze Honda robi, że nie wrzuci 2.0/160KM jak w USA pomiędzy te dwa doładowane. Jeszcze by się zdziwili, który najbardziej schodzi u konserwatywnej klienteli... Nie ma co pitolić o Euro 6, to akurat w benzyniaku nie jest aż takie trudne, jakoś inni (np. Mazda) to robią.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Tak, z czasem tam zawsze jakiś 1 albo nawet 2 silniki dochodziły do wyboru - chodziło mi o to, że wraz z wprowadzaniem nowego modelu Civic zazwyczaj otrzymywał dwa benzynowce na starcie i tak najpewniej będzie i tym razem.

                    Comment


                    • Dzisiaj mając Turbo o wiele prościej i taniej jest z silnikami.
                      Daje się np. jednego 1.6 TD w kilku wariantach mocy jak np. w Oplu 95, 110 i 136 KM Soft to grosze a jedyna roznica to najczesciej sprężarka twinscroll w najmocniejszej wersji.

                      Podobnie z benzyniakami np. u Forda 1.0 Ecoboosty mają 100, 125 i 140 KM.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                        Podobnie z benzyniakami np. u Forda 1.0 Ecoboosty mają 100, 125 i 140 KM.
                        a do tego jeszcze 1.5 turbo i wirus, za 1000 zł bez problemu można zwiększyć moc auta nawet powyżej 200KM (oczywiście tego 1.6/1.5)

                        Comment


                        • Ciekaw jestem za ile ten 1.5T będzie?70000zł?
                          No i jak moce?
                          1.0T 125-130
                          1.5T 175?i może w TypeS 220?
                          2.0T 350? TypeR

                          Comment


                          • co do sylwetki z tyłu, to myślałem że to Mitsubishi Lancer 2009 - jak bym to już gdzieś widział i średnio mi sie to podoba. Jedyny akcent to te rurki w środku ok.
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
                              Ciekaw jestem za ile ten 1.5T będzie?70000zł?
                              Jeśli ja miałbym obstawiać to raczej bedzie tak w średniej wersji wyposażenia czyli np. Elegance:

                              1.0T - 75 tys pln
                              1.5T - 80 tys pln
                              2.0T (jeśli wyjdzie jako Type S) - 110 tys pln

                              Obstawiam tak dlatego, że od prawie 10 lat cenniki Hondy Civic to kopia cennika VW Golfa :P Tyle, że do tej pory Honda dawała mniej mocy za te same pieniadze.
                              Po wprowadzeniu Turbo to sie zmieni, bo łatwiej bedzie sterować mocą silników.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Silniki ważna sprawa ale jak dla mnie to powinni coś zrobić w następnej generacji z fotelami, od początku te fotele z IX gena mi nie pasują a i moja żona ma podobne zdanie więc nie chodzi tu o moje pańskie du...ko Siedziałem ostatnio w BMW serii 1 które wystawiono w galerii handlowej a że to moja ulubiona marka (przepraszam ale Honda jest na drugim miejscu ) i właściwie to mógłbym w tym aucie zostać ze względu na fotel właśnie więc jak się chce to można zadbać o siedzisko klienta. Hondo do dzieła.
                                CIVIC IX 1,8/142KM

                                Comment

                                Working...
                                X