Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
    od początku te fotele z IX gena mi nie pasują a i moja żona ma podobne zdanie więc nie chodzi tu o moje pańskie du...ko
    Mi zarówno w 8 jak i 9 gen brakuje regulacji odcinka lędzwiowego. Jeździłem z dodatkową poduszką/wałkiem pod lędzwie.
    Za to najlepsze fotele w kompaktach ma Opel (system AGR) i VW (ErgoActive) - w obu przypadkach niestety dodatkowo płatne ale nie są to duże kwoty - cos koło 1,5k PLN.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
      Mi zarówno w 8 jak i 9 gen brakuje regulacji odcinka lędzwiowego.
      Do tego bym dodał regulacje fotela góra-dół. W samochodach z przed 10 lat można a teraz nie.
      Zwykły 2.0 jak najbardziej wskazany. Wiele osób ze względu na koszty użytkowania turbo benzyn ( dwumas, turbina)
      byłaby zaintetresowana tym motorem.

      Comment


      • Nie ma co się łudzić 2.0 NA nie będzie.
        A co do 1.5T jestem spokojny,będzie dopracowany jak to u Hondy
        Skoro Fiat i Opel mają dobre turbobenzyny to tu nie może być inaczej.

        Comment


        • Nowe info i fotki

          jak widać dwie rury po środku nadal są
          CIVIC IX 1,8/142KM

          Comment


          • coś z tym zderzakiem poniżej linii przednich reflektorów i tylnych się dzieje, jakaś "faza" stanu emocjonalnego projektanta... .
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • są, są, nikt ich przez noc nie zdemontował podpisuję się pod uwagami kolegów w sprawie foteli - wyrąbać ten bak spod pierwszego rzędu i dać stołki, które można trochę opuścić, bo pozycja z IXtki to porażka Hondy + oczywiście regulacja odcinka lędźwiowego, co robi się standardem. Patrząc na zdjęcia coupety i sedana widzę, że podłoga jest raczej płaska i fotele są usadowione całkiem nisko.
              Co do silników, w przypadku 1.0T najczęściej mówi się o 130KM (bądź max. 130 KM) i 200Nm. Niemcy napisali w relacji z Genewy, że 1.5T w prototypach jest ustawiane do 200PS i 260Nm (na rynku US podaje się 174HP i ~220Nm (1800-5500 obr), ale jak widać na hamowni moment wychodzi w granicach 260Nm.
              A dyno of the 2016 Honda Civic 1.5T suggests the car may be making more power than what's on the spec sheet. Get all the details here.

              Comment


              • 2 litrówki wyszły z wadą i wracają na wymianę tłoków - konkretnie pieścienie osadcze. (podobna wada jak w 1.8/2.0 TSI od VAG)
                42 tys aut




                Modele z turbiną bez problemów.
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • Tego się nie spodziewałem po hondzie. Silniki to zawsze była mocna strona.
                  Widać najlepszym się zdarza.

                  Comment


                  • Choroby wieku dziecięcego.

                    Wysłane z mojego GT-I9515
                    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                    Comment


                    • Różnica z VAGiem jest taka, że wyszło to natychmiast, przyznali się i naprawiają sprawę jak ile ten model jest na rynku, 4 mce? A ile ludzie mają problemów gwarancyjnych i po z VAGami, gdzie laskawcy najwyżej dorzuca jakiś rabat na usługę i w dodatku nazwą to dumnie "współfinansowanie"...
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • I nie wiem czemu w tym miejscu przypomina mu się film Vinci

                        Wysłane z mojego GT-I9515
                        Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                          Różnica z VAGiem jest taka, że wyszło to natychmiast, przyznali się i naprawiają sprawę jak ile ten model jest na rynku, 4 mce? A ile ludzie mają problemów gwarancyjnych i po z VAGami, gdzie laskawcy najwyżej dorzuca jakiś rabat na usługę i w dodatku nazwą to dumnie "współfinansowanie"...
                          Dokładnie, VAG zawalił sprawę na całej linii !
                          W sumie gdyby nie dziennikarze, którzy nagłośnili sprawę w 2014/2015 to nigdy by problem szerzej nie wyszedł. Byłoby tak jak z Oplem - no pije 1l na 1000 km ale instrukcja dopuszcza 1,5/1000km

                          Ciekawe dlaczego te pierścienie ostatnio takie słabe się produkuje - widać firmy oszczędzają na każdym detalu...
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Chino Zobacz posta
                            podpisuję się pod uwagami kolegów w sprawie foteli - wyrąbać ten bak spod pierwszego rzędu i dać stołki, które można trochę opuścić, bo pozycja z IXtki to porażka Hondy + oczywiście regulacja odcinka lędźwiowego, co robi się standardem. Patrząc na zdjęcia coupety i sedana widzę, że podłoga jest raczej płaska i fotele są usadowione całkiem nisko.
                            Ale w baku pod fotelem Civic hatchback zawdzięcza geniusz rozplanowania wnętrza jak na swoje wymiary zewnętrzne, ja bym wcale nie chciał, żeby to zmienili, to byłby dla mnie krok w tył - mniejszy bagażnik, utrata dodatkowych 100 litrów miejsca pod tylną kanapą (mój jamnik byłby tym już kompletnie zdegustowany za zabranie Jej przestrzeni życiowej, u żony prycha na kanapę jak nie może pod nią wleźć ), możliwości przewozowych Magic Seatsów... Na pewno każdy by tego chciał? Być może wtedy Civic okazałby się już za mało praktyczny dla 4-osobowej rodziny jak moja, jak to jest chociażby z Mazdą 3 o klasycznej konstrukcji i podobnych wymiarach? Sama pozycja za kierownicą jest dla mnie OK, ja lubię to auto w długie trasy. MarcelWro, który kupił moją 8gen pierwsze co zrobił to fotel na maxa do góry - bo tak lubi. Owszem, w sportowcu jak Type R może jeszcze 5cm niżej by się przydało, ale też nie ma tragedii bo przodu auta i tak nie dostrzegam przy najniższej pozycji (w Rce siedzi się niżej niż w "cywilu"). Natomiast faktycznie, zdecydowanie czas dorosnąć płynnej do regulacji pokrętłem oparcia zamiast skokowej i regulacji lędźwiowej przynajmniej w opcji, to już trochę za długo w Hondzie pokutuje.

                            Sedan i coupe to inna konstrukcja i zawsze miały bak tradycyjny pod kanapą. Stąd paradoks Civica, bo to bodajże jedyne auto, gdzie hatchback ma istotnie większą pojemność bagażnika niż sedan. Czy chcemy iść w tym kierunku z hatchbackiem i zmniejszyć jego praktyczność dla siedzenia 5cm niżej? Ja bym nie chciał, jeśli kiedyś mam kupić następcę.
                            Last edited by Alix; 03-03-2016, 16:43.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Dokładnie Alix,masz rację. Właśnie min.dzięki magic seats u mnie wygrała honda przed mazdą3,która wydawała się naturalną następczynią po poprzedniej.
                              Pozycja faktycznie mogłaby być niższa za kidrownicą. Co do podparcia lędźwiowego, to ja akurat jego braku nie zauważam - jest OK i bez niego
                              www.4kolkaszczescia.pl

                              Comment


                              • Mi wysokosc fotela nigdy nie przeszkadzala. Jezdziłem z lekko obnizonym i było ok.
                                Za to wiekszym problemem byl brak miejsca na stopy dla osob siedzacych z tylu. Nie mozna było wsunac pod siedzenie wiec jechało sie ponoc z tyłu bardzo niewygodnie.
                                To był głowny zarzut mojej żony, gdy jezdzila z corka na tylnim siedzeniu. Jak córka zaczela sama jezdzic to problemu nie ma
                                Tak wiec paradoksalnie wiekszy komfort miały bagaze niz pasazer z tyłu
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X