Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja przyszedłem do salonu po crv i wyszedłem z Accordem Zgadzam się z Rambo we wszystkim, Acco tez mi ledwo do garażu wchodzi, jest to kupa blachy z ciasnym wnętrzem, ale jest to landara made in japan z fotelami, wyciszeniem ,stabilnością na drodze, bezpieczeństwem, którego w Civic nie ma, co do prowadzenia to się nie zgodzę. W ASO gdzie serwisuje swoją Hondę stoją wszystkie modele hondy włącznie z koszmarnie drogim Acco 2.2 , posadzenie czterech liter w każdym z tych samochodów pokazuje jaka przepaść dzieli Accorda od reszty modeli, pomimo jego licznych wad. Honda w UE to obecnie jedyna firma (z większych) , która nie ma w swoje ofercie auta klasy d, premium, umownie czegoś ponad klasę kompakt. Civic executive kosztuje tyle co lexus ct200. Co by o Civicu nie pisać to zakup i samo istnienie wersji executive uważam za logicznie chybione. Nawiązałem do Civic x bo ciekaw jestem czy Honda nadal będzie kontynuował tą politykę. Przyznajcie szczerze, gdyby nie Ctr to w salonach Hondy same dupowozy by stały, Ctr uratował twarz Hondy w UE. Ja po prostu chciałbym żeby Honda wzorem np takiego Citroena zamiast do węrsji executive wkładać nic nie znaczące gadżety zrobiła np podwójnie klejone szyby, inne uszczelki czy wygłuszenia, Citroen C5 w wersji executive tak ma. Od tego, ze się spojler inny da na aucie, kolor felg zmieni czy włoży trochę mniej badziewne audio executive się nie zrobi. Ciekaw jestem jakie są plany Hondy na X gen, w jakiego klienta celują.

    P.s. Co do porównania Acco vs Civic nie uważam, ze jest niesprawiedliwe, czy niesłuszne. Mam 95tys zł i zastanawiam sie, czy kupić Accorda, czy Civica za te pieniądze, proste, sorry ,ale te auta były w prawie takich samych pieniądzach. Siadam do auta, patrzę jak pracuje skrzynia, sprzęgło, jadę na jazdę próbną, patrzę jak wybiera nierówności, przyspiesza, jak jest wyciszone, gdzie wyprodukowane itd. Co dziwnego w takich porównaniach? Jestem fanem marki Hondy, ale jak by mi ktoś postawił obok siebie Civica i Lexa ct200 to bym sie chwili nie zastanawiał. Najpierw wycofali Legenda, pózniej Accorda, sorki Panowie, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo sens bedzie miało porównywanie Hondy z Dacią,
    Last edited by Jozin; 12-08-2016, 17:40.

    Comment


    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Ja przyszedłem do salonu po crv i wyszedłem z Accordem
      I to jest bardzo mądry wybór...

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      bezpieczeństwem, którego w Civic nie ma
      Poza przewagą masy (czytaj nadwagą na co dzień we wszystkich innych sytuacjach) mogącą ewentualnie dać przewagę przy niektórych typach zderzeń, co takiego ma Accord czego nie ma Civic IX w kwestii bezpieczeństwa?

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      co do prowadzenia to się nie zgodzę
      To zależy jak kto jeździ i po jakich drogach. W trasy, szczególnie długie i autostradowe albo dziurawe - pewnie, że Accord. Jakbym większość jeździł w trasy, też pozostałbym przy aucie klasy D. Ale do mojej dynamicznej jazdy po mieście czy lokalnych zakrętasach nadwaga Accorda i przyciśnięty do bandy w poślizgu płużący podsterownością dziób mnie jakoś nie ujmują A mechanizmy i skrzynia biegów... no w moim obecnym Civicu chodzą lepiej niż w Accordzie

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      w swoje ofercie auta klasy d, premium
      Fakt i szkoda. Z drugiej strony, Accord jest wyceniany prawie jak premium a... niestety IMO nim nie jest. Co do Premium... tu z kolei uważam, że Lexus czy Infinity to jednak nie to co BMW Więc czy kupiłbym Acurę Accorda zamiast BMW 3? Raczej nie. A z obecną gamą silnikową - na 100% nie.

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Civic executive kosztuje tyle co lexus ct200. Co by o Civicu nie pisać to zakup i samo istnienie wersji executive uważam za logicznie chybione.
      Zgadza się, kosztuje, ale dla mnie z tych dwóch to Civic jest o lepiej jeżdżącym i praktyczniejszym oraz lepiej wyposażonym autem (bo CT200 startuje z tej ceny, a nie jest w topowej wersji). Lexus ma owszem lepszy plastik czy wygodniejsze stołki, ale jazdą dopiero IS coś sensownego reprezentuje - szkoda tylko, że z nadal trochę mu w tym brakuje do reszty premium. Jak ktoś chce mieć "znaczek" i dobre plastiki, ewentualnie jest miłośnikiem hybryd, to kupuje Lexa Natomiast masz rację, że EXE w 9gen powinna być z 10tys. tańsza, bo spodziewanej namiastki premium to niestety nie daje. Miałem wcześniej dużo sensowniej wycenionego EXE w 8gen (tylko 5 tys. różnicy od Sporta) i zdecydowanie warto było, chociażby z uwagi na solidne ksenony, przy których obecne LEDy mogą się schować. W 9gen optymalna wydawała się wersja Lifestyle... dopóki istniała - tego ruchu totalnie nie rozumiem, ech.

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Ja po prostu chciałbym żeby Honda wzorem np takiego Citroena zamiast do węrsji executive wkładać nic nie znaczące gadżety zrobiła np podwójnie klejone szyby, inne uszczelki czy wygłuszenia, Citroen C5 w wersji executive tak ma. Od tego, ze się spojler inny da na aucie, kolor felg zmieni czy włoży trochę mniej badziewne audio executive się nie zrobi.
      Co racja to racja Ale to inna klasa i inny zakres cen...

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Przyznajcie szczerze, gdyby nie Ctr to w salonach Hondy same dupowozy by stały, Ctr uratował twarz Hondy w UE.
      Na pewno. Podobnie jak GT86 Toyoty i MX-5 Mazdy. Co nie zmienia faktu, że oferta jakichkolwiek aut dla fanów motoryzacji w japońskim wydaniu jest po prostu nędzna Tylko Nissan/Renault coś jeszcze sobą reprezentuje... chociaż i tak jedynym japońskim hot hatchem na rynku pozostaje samotny Type R No, może jeszcze Impreza WRX, ale to inna bajka. Corolla T-Sport, 3 MPS, ba, nawet legendarne EVO - przestały istnieć. Także chwała Hondzie, że CTR w ogóle jest.

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Najpierw wycofali Legenda, pózniej Accorda, sorki Panowie, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo sens bedzie miało porównywanie Hondy z Dacią
      Mnie interesuje Civic. Kupię kolejnego jak będzie dobry, nieważne, czy obok będzie stał Accord i Legend, czy nie. Jak będę chciał klasę D to i tak na chwilę obecną przynajmniej - pójdę do BMW, a nie do Hondy/Acury/Lexusa/Infinity... a tymczasem mówimy OT w temacie 10gen o autach za 70-80 tys. generalnie, a nie za 1,5 czy 2x tyle (bo nie o CTR 10g tu dyskusja), więc po co to gdybanie o Accordach i Legendach
      Last edited by Alix; 12-08-2016, 23:37.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Mnie interesuje Civic. Kupię kolejnego jak będzie dobry, nieważne, czy obok będzie stał Accord i Legend, czy nie.
        Mam podobne podejście. W końcu historia z 3 civicami na własność , a 4 w rodzinie zobowiązuje
        Patrząc jak się X gen zapowiada, kolejny też będzie pewnie Civic tylko niech się zdradzą jak Tourer będzie wyglądał. No chyba, że w HTB będzie tyle litrów co remar obstawił to właściwie starczy na luzie Ach, i gdyby jeszcze 4x4 zrobili....(marzenie)
        Last edited by libidinously; 12-08-2016, 23:04.

        Comment


        • Ciekawe na ile spójną jest plyta podłogowa CR-V od swojego Civicowego punktu wyjścia... bo może by jakiś potencjał był. Bo osobno opracowywać... raczej nieoplacalne przy tak marginalnej sprzedaży kompaktów z 4x4... W dodatku Honda jakiś super tych napędów nie robi, CR-V oblewa wszystie testy AWD...
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
            tymczasem mówimy OT w temacie 10gen o autach za 70-80 tys. generalnie, a nie za 1,5 czy 2x tyle (bo nie o CTR 10g tu dyskusja), więc po co to gdybanie o Accordach i Legendach
            Mnie po prostu interesuje jaką filozofię, politykę, pomysł na X gen bedzie miała Honda. Hondy są bardzo drogie, to jest fakt i nikt z tym nie polemizuje. Wiem z rozmów z pracownikiem Aso, że klienci Accorda po jego wycofaniu z Aso poszli do Volvo ( pewnie robili badania). BMW 3 czy Mercedes C są uznawane za premium chociaż podstawowe wersje sa dużo gorsze od Accorda, Lexus Is jest bez porównania lepszym autem niż 3, C, czy A4, poziom wyciszenia, spasowanie, jakość plastików, podstawowy silnik w is to jest kosmos jakościowy w porównaniu do niemieckiej konkurencji. Lexus is już zajumał kawałek japońskiego tortu segmentu D i dlatego Honda nie ma szans z nowym Accordem w UE, podobnie moze byc z Civic jak Honda dalej bedzie jechała tak po bandzie ze swoimi wersjami " premium" Executive czy Hrv za 100+tyś . Ja np. Nie kupie kolejnej Hondy jak obok bedą stały tylko kolejne, podobne daciohondy, nie za te pieniądze, nie za kasę kompaktów Volvo czy Lexa. Dacia jest Dacią bo jest Dacią. Interesuje mnie co zrobi Honda żeby nie zostać Dacią, stąd moje zainteresowanie pozycjonowaniem X gen.

            Comment


            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Nie kupie kolejnej Hondy jak obok bedą stały tylko kolejne, podobne daciohondy, nie za te pieniądze, nie za kasę kompaktów Volvo czy Lexa. Dacia jest Dacią bo jest Dacią. Interesuje mnie co zrobi Honda żeby nie zostać Dacią, stąd moje zainteresowanie pozycjonowaniem X gen.
              Z Dacią to przesadzasz i to mocno.
              Honda nigdy nie była premium, co więcej do premium nie aspirowała.
              Pomijając absurdalnie drogie diesle, w ostatnich 10 latach mozna było spokojnie kupić Civica w bardzo dobrej cenie. Mniej więcej rownej temu co oferowalał VAG czy Ford.
              Accordy na wyprzedazach (tylko benzyny) tez miały naprawde dobre ceny i w pewnym momencie 2 litrowke w Comforcie mozna było kupic w cenie Laguny czy C5...

              Honda, Nissan czy Toyota (choc ta sie mocno zmieniła w ostatnich 5 latach) sprzedają w Europie auta z predefiniowanymi pakietami, bo tak jest taniej w produkcji, a jest to pokłosie wczesniejszej produkcji w Japonii. Stad nie uswiadczysz w nich lepszych materialow wraz z wyzszą wersją wyposazenia czy rozbudowanych konfiguratorow. To sie raczej nie zmieni.

              Honda wyciaga z nas kasę w ten sposób ze jak chcesz coś miec w aucie to musisz zapłacic za mase innych bzdetow w wyzszej wersji wyposazenia, ktorych nie potrzebujesz.
              Za to np. VAG nie pozwala dodac czesci opcji w podstawowej wersji wyposazenia lub tak steruje ceną takiego dodatku, ze w koncu i tak za cale auto placisz tyle samo, co za wyzszą niz podstawowa wersja w Hondzie. Tak czy tak, zawsze zarabia producent auta, a ty placisz wiecej...

              Mi sie zamarzyło ostatnio premium.... i kupiłem. Z super wygodnym konfigurowaniem auta, setką bajerkow, kolorami materialow, podswietlenia etc. ale zareczam Cię ze kwota zdecydowanie nie byla 'hondowska' czy 'volkswagenowska'....
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • Legend był premium, bez dwóch zdań. Acura była i jest premium. Są klienci na japońskie premium, nie każdy chce jeździć niemieckim autem, vide Honda - Volvo. Honda tnie koszty w UE i jedzie po bandzie, sorry, ale właśnie zmierza w kierunku daciojapan. Podobnie zreszta robią inni producenci Japan, badziewna Mazda z zerowym wyciszeniem i problemami z jakością , badziewne Subaru z rozp... się silnikami, Suzuki, które wycofało dużą made in Japan Vitarę, podobnie Mitsubshi. Badziewie z dorobioną ideologią, piękna Mazda, awd Subaru, plasticzana głośna Honda, wszystko to podlane sosem rzekomej bezawaryjności i trwałości Japan, której nie ma już Subaru, Mazda, Honda sie jeszcze broni, ale jak długo , pojawiły sie przecież nie jednostkowe problemy ze skrzynią w Ctr. Trochę to gorzkie co piszę i może miejscami przejaskrawione, ale taką właśnie drogą idzie Honda. Jestem fanem japońskiej motoryzacji, ale nie fanbojem. Bardzo lubię swoją Hondę, ale gdybym teraz chciał kupić nowe auto to poszedłbym do salonu Lexusa po Is, albo do Volvo czyli tam gdzie byli klienci Hondy.

                Comment


                • Legend nie był premium. Klienci w EU tego nie kupili.
                  Acura jest premium ale jej w EU nie ma.
                  Jak chcesz prawdziwie japonskie premium to idziesz do Infinity albo Lexusa.

                  Subaru jest ok (sam mam ) poza dieslem boxera, ktory jest niewypałem.
                  Mazda jest ok poza faktycznie najsłabszym obecnie wyciszeniem.
                  Honda jest ok, tyle ze wolnossaca jest mało dynamiczna i nie przystaje do image'u marki budowanego w latach 90tych.
                  Suzuki jest ok i w koncu złapało drugi oddech sprzedazowy za pomocą udanej Vitary.

                  A takie Volvo to przeciez Ford z lepszymi plastikami z ceną o 30% wyzszą. Cały czas Volvo chce być premium ale niestety rynek tak go jeszcze nie określa. W analizach rynkowych np. JD cały czas Volvo nie jest premium.

                  Jesli masz kasę na Lexa IS czy Volvo to naturalne ze do salou Hondy nie wejdziesz, bo i po co ? No chyba ze chcesz 300 konnego kompakta....
                  Wszystkie te marki sa nadal niezawodne patrzac przez pryzmat konkurencji.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Hondy są bardzo drogie, to jest fakt i nikt z tym nie polemizuje.
                    Ja polemizuję. Mają niemałe ceny "od", po zrównoważeniu wyposażenia jest jak napisał Glosima, podobnie jak VAG czy Ford. Za to Hondy mają dużą wartość rezydualną, więc kasa się potem i tak zwraca z nawiązką.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Wiem z rozmów z pracownikiem Aso, że klienci Accorda po jego wycofaniu z Aso poszli do Volvo ( pewnie robili badania). BMW 3 czy Mercedes C są uznawane za premium chociaż podstawowe wersje sa dużo gorsze od Accorda
                    To ciekawe, bo w moim ASO twierdzą, że typowych Accordowych klientów odebrał im generalnie VAG m. in. bardzo udanym Passatem czy Mazda piękna 6tką (i to w większości jeszcze zanim zdjęto obecnego Accorda z rynku, na którym niestety był klapą ekonomiczną), a co dynamiczniejsi mający ochotę na premium czasem podjeżdżają się pochwalić BMW (w poszukiwaniu dynamiki mało kto skieruje kroki do Volvo). Część z kolei poddała się modzie na SUVy i przesiadła do CR-V - w oficjalnych statystykach (np. JD) to właśnie kompaktowe SUVy najbardziej "rozbierają" segment D, a nie premium... Także chciałbym zobaczyć takie badanie, bo bez zobaczenia to mamy co najwyżej widzimisię pewnego pana, a nie miarową próbkę rynku.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    BMW 3 czy Mercedes C są uznawane za premium chociaż podstawowe wersje sa dużo gorsze od Accorda
                    Są uznawane... mój drogi, one ten segment definiują od wielu dziesięcioleci, a reszta peletonu próbuje dogonić "króliczka". Patrząc na wyniki sprzedaży, należy zrobić nacisk na próbuje (np. https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci...ranking/nlpef5 - Lexus się nie mieści nawet w pierwszej dwudziestce, podczas gdy wszystkie 3 niemieckie marki premium są w pierwszej 10tce)...

                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    Mi sie zamarzyło ostatnio premium.... i kupiłem. Z super wygodnym konfigurowaniem auta, setką bajerkow, kolorami materialow, podswietlenia etc. ale zareczam Cię ze kwota zdecydowanie nie byla 'hondowska' czy 'volkswagenowska'....
                    Bo tacy klienci kupują premium, golasów to tam się nie sprzedaje. Także porównanie do Accorda... cóż.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Lexus Is jest bez porównania lepszym autem niż 3, C, czy A4, poziom wyciszenia, spasowanie, jakość plastików, podstawowy silnik w is to jest kosmos jakościowy w porównaniu do niemieckiej konkurencji
                    To kupujący te auta są chyba jakimiś idiotami, bo każdego z wyżej wymienionych niemieckich modeli sprzedaje się 4-5x tyle co tego całego Lexusa...? Wyciszenie... akurat mam jakiś test w gazetce sprzed kilku tygodni pod ręką, sonometr wskazuje raczej odwrotnie (2dB na korzyść Merca)? Może zepsuty? Jaki podstawowy silnik porównujemy? Ot, weźmy BMW. 3-cylindrowe auto za od 125tys. z Lexem kosztującym od 160 tys.? Bez sensu, bo to inna półka cenowa przecież. Dokładnie od tych 160 startuje BMW 330i, też dwulitrowe czterocylindrowe turbo, prawie identyczna moc. To jak to możliwe, że w tym kosmosie jakościowym Lexus gubi gdzieś 1,2 sekundy do setki już na papierze (co jest przepaścią w osiągach rzędu 6 sekund do setki), a w realu wydaje się, że nawet więcej. W Lexie do wyboru pozostaje jeszcze droższa i słabsza hybryda, diesli zero (może i szczęście po historiach z erozją bloku w 2.2 z poprzedniego Lexusa IS, gdzie w co większym ASO przynajmniej raz w miesiącu cały silnik w takowym wymieniali)... troszkę cieniutko jak na wymagającego klienta premium.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Są klienci na japońskie premium, nie każdy chce jeździć niemieckim autem, vide Honda - Volvo.
                    Pewnie, że są, auta te mają swoje zalety, a i na nisze zawsze jest miejsce. Czasami sam design się podoba. Czasami chce się ktoś Lexem wyróżnić z tłumu "niemców"... ale pisanie z tym bez porównania lepsze itp. to raczej... obawiam się trochę alternatywna rzeczywistość patrząc na surowe dane.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Legend był premium, bez dwóch zdań. Acura była i jest premium.
                    Legend był mniej więcej takim premium, jak Phaeton dla VW, z podobnym "sukcesem" rynkowym. Przy czym w Phaetonie jak to w premium można było sobie zamówić nawet kozackie wielkie silniki, a nie "tylko" V6tki... Acura jest premium w USA, bo tam liczy się wygląd, kolor i tapicerka - auto kupuje się jak meble. Silniki się wybiera co najwyżej na poziomie czy R4 czy V6 czy V8 (tej ostatniej w Acurze trudno oczywiście uświadczyć)... a panowie w salonie wiedzą na pamięć ile ma samochód schowków i cupholderów, ale mają zaskakująco małe pojęcie jak auta realnie jeżdżą; konkretne pytania o osiągi to dla nich abstrakcja (doświadczyłem tego i w salonie w Chicago i w San Francisco). Tam żeby mieć premium wystarczy zawieźć takiego naszego Accorda (którego u nas za premium nie uznawano), zmienić znaczki na Acura TSX i już... no więc w EU to nie wystarcza i tamtejsze Acury nie byłyby u nas pełną gębą premium, więc Honda słusznie nie pakuje się tu w Acurę, bo musiałaby stworzyć coś nowego, innego niż oferuje tam.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Nie kupie kolejnej Hondy jak obok bedą stały tylko kolejne, podobne daciohondy, nie za te pieniądze, nie za kasę kompaktów Volvo czy Lexa.
                    Obecny Civic 1.8 startuje od 67 tys., Volvo V40 z podobną mocą od 99tys. a Lexus CT od 111tys. Więc albo mi się kalkulator zepsuł, albo Civic jednak kosztuje sensowne 2/3 cen Volvo czy Lexa, to co my porównujemy? Przecież zupełnie inna bajka.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Badziewie z dorobioną ideologią, piękna Mazda, awd Subaru, plasticzana głośna Honda, wszystko to podlane sosem rzekomej bezawaryjności i trwałości Japan, której nie ma już Subaru, Mazda, Honda sie jeszcze broni, ale jak długo , pojawiły sie przecież nie jednostkowe problemy ze skrzynią w Ctr. Trochę to gorzkie co piszę i może miejscami przejaskrawione, ale taką właśnie drogą idzie Honda. Jestem fanem japońskiej motoryzacji, ale nie fanbojem.
                    Na pewno jesteś fanem japońskiej motoryzacji ...? Przeczytaj powyższe na spokojnie i czy to tak brzmi? Jak napisał Glosima, np. Suzuki i Mazda sprzedają swoje auta jak nigdy dotąd, więc...? A że w demówkowych/dziennikarskich/testowych CTRach padły bodajże w sumie 2 skrzynie... patrząc na to, jak te auta były używane - jakoś się nie dziwie. I tak by można dalej, bez końca, ech.

                    Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Mnie po prostu interesuje jaką filozofię, politykę, pomysł na X gen bedzie miała Honda.
                    Zakładałbym, że stworzyć udanego, praktycznego kompakta, pewnie jak zwykle nieźle wyposażonego, bezawaryjnego, z nietypowym image i zacięciem sportowym - w miarę sensownej cenie dla ludzi. Jeżeli oczekujesz tapicerek, plastików i wygłuszenia z Lexusa, to na pewno nie ten adres... podobnie jak deprecjonujące porównania do Dacia - wystarczy usiąść w Dacii, żeby zrozumieć przepaść. Proponuję powoli kończyć porównywanie poczciwego Civica do Lexusów, Volvo i BMW (chociaż dla Civica sam fakt porównania do takiego grona jest raczej nobilitacją) - to w sumie jednak OT... Pogadajmy bardziej realnie o 10gen z perspektywy świata normalnych kompaktów, a nie premium klasy średniej, na które kupujący Civica raczej nie spoglądają jako alternatywę z dość przyziemnych powodów...
                    Last edited by Alix; 14-08-2016, 23:21.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                      Powiekszylem fote i wydaje mi sie, ze to moze byc wahacz, widac tez jasny punkt, jakby srube mocujaca. Jeszcze 1.5 miesiaca i wszystko bedzie jasne

                      [ATTACH=CONFIG]29573[/ATTACH]

                      już jest potwierdzenie

                      featuring a fully independent suspension system with liquid filled bushings, front and rear;
                      Pojemności bagażnika jeszcze nie podali, ale ma być duzo

                      In terms of packaging, the 2017 Honda Civic Hatchback delivers class-leading volume and cargo capacity, including a roomy interior (122.9 cu. ft.), best rear seat legroom (36.0 inches) and largest cargo carrying capacity in the competitive set
                      i całość komunikatu prasowego z hondanews.


                      Aug 15, 2016
                      First 5-door Hatchback for Civic lineup in the U.S.
                      Civic Hatchback combines Euro-inspired styling and five-door versatility
                      All models powered by 1.5-liter DOHC direct-injected turbo engine
                      Civic Hatchback will serve as the basis for radical new Civic Type-R
                      TORRANCE – Arriving this fall in North America, the 2017 Civic Hatchback is the latest addition to the much-heralded 10th-generation Honda Civic lineup, joining the 2016 North American Car of the Year – the Civic Sedan, and the Civic Coupe that launched earlier this year. The 2017 Honda Civic Hatchback combines striking, Euro-inspired styling and five-door versatility with the Civic's world-class driving dynamics and Honda direct-injected turbo engine technology. The Civic Hatchback, scheduled to arrive this fall at Honda dealers nationwide, also will serve as the basis for the radical new Civic Type-R launching in the U.S. in 2017.

                      "The Civic Hatch has been a staple for Honda in Europe, but has long been the forbidden fruit for Honda fans in the U.S.," said Jeff Conrad, senior vice president and general manager of the Honda Division of American Honda Motor Co., Inc. "Now, we're bringing this sporty, stylish and versatile Civic Hatchback to North America, as we amp up the performance of our incredible Civic lineup with each new Civic model."

                      Built on the same world-class platform as the 10th-generation Civic Sedan and Coupe, the 2017 Honda Civic Hatchback offers an appealing combination of sporty styling, efficiency, interior utility and premium features. The Civic Hatchback will be available in LX, Sport, EX, EX-L, and Sport Touring trims, and will feature a single engine for the U.S. market: a 1.5-liter DOHC direct-injected turbocharged in-line 4-cylinder with peak output of 174 horsepower and 162 lb.-ft. of torque in LX, EX and EX-L trims and 180 horsepower and 162 lb.-ft. of torque in the Sport and an all-new Sport Touring grade, which feature a high-flow center-mounted exhaust.

                      The turbocharged engine will be offered with either a sporty CVT (all trims) or a performance-inspired 6-speed manual transmission (LX, Sport, and EX trims). Anticipated EPA fuel economy ratings of 31/40/34 mpg (city/highway/combined) for CVT-equipped models, based on the newer, more stringent model year 2017 EPA ratings requirements, put the 5-door Honda Civic Hatchback at the top of its class.

                      Working in concert with the Honda turbocharged powertrain is the Civic's more rigid and lightweight body and sophisticated chassis design, featuring a fully independent suspension system with liquid filled bushings, front and rear; sport-tuned electronic power steering with variable gear ratios; and powerful 4-channel anti-lock disc brakes with Electronic Brake Distribution and Hill Start Assist.

                      The interior of the 2017 Honda Civic Hatchback carries through on the modern, sophisticated and premium quality of the 10th-generation Civic lineup, with high-grade materials and finishes applied liberally throughout. In terms of packaging, the 2017 Honda Civic Hatchback delivers class-leading volume and cargo capacity, including a roomy interior (122.9 cu. ft.), best rear seat legroom (36.0 inches) and largest cargo carrying capacity in the competitive set.

                      Available on most trims (and standard on Sport Touring) will be the Honda Sensing™ suite of safety and driver-assistive technologies, which includes Collision Mitigation Braking System™ (CMBS™), Forward Collision Warning (FCW) integrated with CMBS, Lane Keeping Assist (LKAS), Road Departure Mitigation (RDM), Lane Departure Warning integrated with RDM and Adaptive Cruise Control (ACC) with Low-Speed Follow. Other available features include Honda Display Audio with Apple CarPlay™ and Android Auto™ (EX and above trims), heated front seats and heated side mirrors, power driver and front-passenger seats, remote engine start and more.

                      The Civic Hatchback's all-new Sport Touring grade makes Honda Sensing™, Apple CarPlay™ and Android Auto™ and LED headlights as standard equipment, while adding heated rear seats and other features.

                      The Civic Hatchback will target top-class safety ratings – an NCAP 5-star Overall Vehicle Score and an IIHS TOP SAFETY PICK rating with a GOOD rating in all crash test modes and a SUPERIOR rating in frontal crash prevention, when equipped with Honda Sensing.

                      The 2017 Civic Hatchback was developed jointly by Honda R&D teams in Europe and Japan and will be manufactured exclusively by Honda of the UK Manufacturing in its Swindon, UK plant.

                      For more information about the 10th-Generation Honda Civic Sedan, Coupe and new Civic Hatchback please visit https://hondanews.com/channels/civic.


                      Comment


                      • Jakiś taki lekko niespójny stylistycznie ten hatchback. Trzeba się będzie przyzwyczaić....
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • Samochód ogólnie nie wygląda źle ale rzeczywiście trzeba się będzie trochę przyzwyczaić bo brakuje paru rzeczy które wizualnie charakteryzują civica, jak choćby ukryte klamki tylnych drzwi, plastiki na nadkolach i trochę inna sylwetka. Szkoda że znikną magic seats a te filtry HEPA z tyłu to porażka.

                          Comment


                          • mogli by te zdjęcia trochę inaczej robić , ostatnie foto to jest Ford Focus poprzedniej generacji.
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • odnosnie do ekranu lcd z tylu / na srodku: pod wzgledem bezpieczenstwa to jeden z glupszych pomyslow na jaki mozna wpasc IMHO. szczegolnie w przypadku dzieci, a to pewnie glowni 'odbiorcy/uzytkownicy' tego rozwiazania - juz widze 'nurkowanie' w bok zeby byc jak najblizej ekranu (ciekawe, jakie tam beda uzyteczne katy widzenia), w efekcie optymalna pozycja w foteliku psu na bude, dodatkowo ogromne prawdopodobienstwo ulozenia pasa pod pacha przy takich wygibasach...
                              jak chcieli byc oryginalni, to trzeba bylo zamontowac dwa ekrany w oparciach przednich foteli (jak w samolotach) - chociaz to tez chyba watpliwy pomysl, podejrzewam, ze w praktyce czesto glowa laduje w oparciu podczas wypadku (nie zawsze dziecko siedzi wyprostowane w foteliku).

                              Comment


                              • Przód bardzo udany, bryła nawet niebanalnie przełamana, tył... dyskusyjny i do przyzwyczajenia się. Bardzo chciałbym zobaczyć fotki z wnętrza.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X