Chodziło mi raczej o lift Rki IX a nie zwykłej IX, nie wierzę w nową R-kę w 2017r.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
10th gen Civic 2016
Collapse
X
-
Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz postaChodziło mi raczej o lift Rki IX
Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz postanie wierzę w nową R-kę w 2017r.
Zamieszczone przez Adaszek123 Zobacz postaA lift sedana IX bo ten mnie kreciLast edited by Alix; 07-10-2015, 23:31.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
"Z kolei w roku przyszłym poznany nową generację Hondy Civic. Koncept ujrzy światło dzienne podczas wiosennej wystawy w Genewie, natomiast ostateczna wersja produkcyjna – na salonie samochodowym w Paryżu.
Do salonów sprzedaży Honda Civic X wjedzie natomiast w roku 2017."
był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
sigpic
http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic
Comment
-
Oni takie podpuchy wypuszczają, żeby ocenić odbiór, co się podoba a co nie. Jak widać ze stylizacji na Volvo zrezygnowali po burzy negatywnych komentarzy (w większości artkulów takowe były)............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
A tu kilka konkretów odnośnie wersji USA - w sumie bardzo pozytywne:
"goes on sale 11.2015"...
Tu z kolei straaaasznie pojechali po IXth genie (mowa cały czas o wersji USA):
Tu porównanie do Accorda:
Fajne porównanie z perspektywy czasu:
Moim okiem:
1) stylistycznie z zewnątrz - ładna i niebanalna całościowa sylwetka, choć na pierwszy rzut oka powiedziałbym liftback, a nie klasyczny trzójbryłowiec; bardzo udany przód (przejęty od obecnej linii CRV/HRV, ale nawet się wpasował) i... zupełnie nie w moim guście tył - poza odrobiną fantazji w tylnych reflektorach wygląda to nieco jak dolepiony kloc... ale to pewnie kwestia gustu czy też opatrzenia
2) wnętrze sedana pewnie będzie inne niż hatcha, ale o ile same linie są dość klasyczne i na pierwszy rzut oka wyglądają jak mniejsze Passerati, to same wskaźniki i multimedia wyglądają fajnie, konsola środkowa jest bardzo pomysłowawielkością wygląda podobnie do obecnego (na szczęście została przytulność, a nie "pompowanie" wrażenia przestronności wysokim sufitem jak w HRV czy EPkach), choć chyba będzie znacznie więcej miejsca na nogi z tyłu (to akurat wygląda jak w solidnym aucie klasy D!) - patrz porównanie z Accordem i to tym większym, amerykańskim - Civic wcale nie wydaje się "mniejszy"!
3) największym negatywnym zaskoczeniem był dla mnie... bagażnik; szczere, to foremniejszy i zdecydowanie lepiej wykończony miałem w Nissanie Primera AD 1993, mającym z grubsza te same wymiary zewnętrzne, żeby nie było... goła blacha i światełko jak z Żuka, gołe zawiasy - co to ma być??? akurat dla mnie chamska oszczędność, bo tapicerka sklepienia bagażnika i schowanie w niej zawiasów oraz lepsza lampka w seryjnej produkcji kosztowało by może 20 dolców więcej... no, ale też Amerykanie nie są znani z pedantyzmu, także mam nadzieję, że w wersji na EU to poprawią...
4) co do silnika to powiedzieć można niewiele na razie, ale jak widać wreszcie dotarliśmy do epoki współczesnej w Hondzie (turbobenzyna) - wersje z 1.5T już jeżdżą i wielkość intercoolera oraz ładnie brzmiący jak na tą pojemność podwójny wydech nastraja bardzo dobrzepołączenie z CVT ciekawe ze względów ekonomicznych, choć pytanie jak z trwałością (szczególnie po chiptuningu); na szczęście znając życie, na EU na pewno manual będzie dostępny
co do reszty mechaniki to jestem bardzo zawiedziony obecnością elektrycznego ręcznego - to dla mnie osobiście wielka wada i tutaj zdecydowanie wolę starą szkołę, ale zobaczymy, czy w hatchbacku Honda też nas będzie do tego gwałcić, choć patrząc na HRV obawiam się, że niestety tak (no i w filmie komentują, że klasyczny jest retro, to może tylko ja mam zacofane poglądy w tej kwestii, ech...)
Myślę, że ten Civic ma potencjał na bycie sporym krokiem do przodu. Honda wzięła się do roboty. Zobaczymy jak będzie na EU i jakie będą... ceny, ech. Bo po ostatnich premierach Jazz i HRV trudno się pozytywnie tu nastawiać. Honda nigdy nie była tania i nie o to chodzi, ale są pewne granice zdrowego rozsądkuLast edited by Alix; 12-10-2015, 11:53.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Mi się mega podoba
Wprawdzie tyłek to jak zawszę nie wyszedłtu króluje mimo wszystko sedan V i VIII i IX gen. Aczkolwiek byłem święcie przekonany że jednak będzie powrót do liftbacka. No nic, osobiście dla mnie nie do końca praktyczne rozwiązanie, tym bardziej że sedany i tak mają dość wysoki próg załadunku. Ciekaw jestem czy na rynek UE zaproponują jednak wersje podnoszonej tylnej szyby. No i jakie są pomysły na hachtbacka...
Liczę trochę skrycie, że prócz tego 1.5T wsadzą również coś nie zaturbionego czyli sprawdzone 1.8 lub coś innego. Choć przyznam że i tak trochę Honda kuleje jeżeli chodzi o wariacje jednostek napędowych
I tu jeszcze jeden
Last edited by Adaszek123; 12-10-2015, 15:49.
Comment
-
No właśnie to takie dziwne uczucie jak stanęliśmy obok 8th vs 9th. Gdzie osłony podwozia? Gdzie osłony śrub szyn siedzeń? Gdzie osłony wewnętrzne błotników pod maską? itd. itp. Fakt, że wygłuszenie (chociaż i tak mam lepsze... aftermarketowe) i jakość montażu się nieco poprawiły między tymi generacjami (chociaż w moim poliftowym ufo akurat nie mam co narzekać na montaż), ale... Mam nadzieję, że 10th będzie jakościowym krokiem w przód, a nie "opcją oszczędnościową"Ja wiem, że to tylko kompakt, a nie Bentley, ale chodzi mi o takie głupie szczątkowe oszczędności typu goła blacha w bagażniku - dająca poczucie, że się kupuje Dacię a nie Hondę
Podobnie jak akcenty "z duszą" typu aluminiowe pedały czy podwójny wydech, żeby nie było wrażenia jak, że to kolejna Skoda. To naprawdę niewiele kosztuje w perspektywie masowej produkcji
Last edited by Alix; 12-10-2015, 17:26.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez libidinously Zobacz postaKoledzy, w najnowszym Motorze są kolejne wizualizacje X - już chyba bliskie finalnemu modelowi. Sedan oczywiście bez zmian, ale jest i HTB i ma już moim zdaniem dużo ciekawsze proporcje od tego volvo-like sprzed iluś tam postów. Zachęcam do zajrzenia.
Jest tam też zapowiedź silników o mocach 120-350 (??) KM...
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postachodzi mi o takie głupie szczątkowe oszczędności typu goła blacha w bagażniku
A tutaj zdjęcia z Motoru. Przepraszam, że było 'Koledzy' - powinno być 'Koleżanki i Koledzy'
IMG_2553.JPGIMG_2554.JPG
Bryła HTB z tej wizualizacji z grubsza odpowiada zamaskowanemu czemuś z pierwszego postu tego wątku - może poza klamką tylnych drzwi. Można więc zakładać, że już niewiele się zmieni (?)Last edited by libidinously; 15-10-2015, 22:05.
Comment
Comment