Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Też to widziałem. Faktycznie, lepiej od poprzedniego studium. Ale IMO wciąż mu do poliftowej IX daleko. Nie wiem za bardzo, po co ma znowu urosnąć? Ale dobrze, że będzie lżejszy i wreszcie (wiem, że niektórzy mają inne zdanie) wejdą współczesne turbobenzyny, bo tutaj jak też piszą w artykule 9th dodatkowo po utracie zadziorności 8ki zaczął odstawać na rynku EU, co widać po sprzedaży - z 4,3% rynku kompaktów posiadanego przez 8gen na 1,8% - odgrzewane kotlety za dobrze nie schodzą. Na razie jednak nie porywa mnie z zewnątrz, ani faktem, że "wnętrze ma być bardziej stonowane", ani tym bardziej elektrycznym ręcznym (fuj!). Widziałem te zapowiedzi, dlatego czym prędzej biorę poliftową IX
    Last edited by Alix; 07-10-2015, 07:16.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #47
      Turbo benzyniaki podkręcą sprzedaż - rozmawiałem ostatnio przy okazji wizyty w ASO z handlowcem (pracuje tam 8 lat) i mówił, że w ostatnich latach dużo klientów rezygnowało z Civica po jeździe próbnej.
      Niestety 1.8 odstawał mocno dynamiką w użytecznym zakresie obrotów, z kolei 1.6 D-tec same pozytywy zbiera ale cena odstrasza większość kupujących.

      Za to mówił, że jak ktoś szuka SUVa, to bez kluczyków w kieszeni od CRVki poliftowej z salonu nie wychodzi Nawet 2 litrowe benzyny schodzą, choc to oczywiście nie ten wolumen sprzedazy co w klasie kompaktowej.
      Zresztą ja tez sie mocno nad CRV 2.2 zastanawiam


      ps. CTR X gen ma miec 350 Kucy
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • #48
        CRV to wielkie bydle, ale już HRV mógłby mieć duży wolumen gdyby był bardziej przystepny cenowo i mial turbobenzyne - wtedy konkurowal by spokojnie z kompaktowymi SUVami. Ba, nawet jakby mial to 1.8 co w Civie pod maska. Ostatnio macalem jak bylem gnebic dealera o moja 9tke:

        uploadfromtaptalk1444207975004.jpg

        Nie lubie pozycji kierowcy autobusu, CVT ani dotykowych paneli sterujacych klima, ale musze przyznac, ze zgrabne i pakowne autko - chodz glownie w wymiarze pionowym, bo w pozostałych miałem wrazenie ledwo dosrasta do Civica.

        Choc w sumie jak dla mnie trzeba być naprawde slepo zapatrzonym w SUVy jak obok za 2/3 tej ceny stoi tak samo przestronny o niebo lepiej jezdzacy civic 1.8, to pewnie znalazlaby sie masa osob którym wystarczy, ze to ladny SUVik...
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #49
          No fajna jest ta HR-V sam się długo zastanawiałem, ale silnik trochę za słaby a cena za mocna...szkoda że nie można było odwrotnie.

          Comment


          • #50
            HRV sobie tez jazde próbną zrobiłem
            Silnik benzynowy jest ciut słabawy. Nawet redukcja do 4 nie wystarcza, wyprzedzanie na 3 trzeba. Troche masa go hamuje powyzej 90 km/h.
            Za to z DTECiem powinno być bezproblemowo.

            Moim zdaniem HRV to najładniejszy projekt Hondy zewnątrz od czasu 8gen. Po prostu spójne i ładne auto w swoim segmencie.
            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • #51
              Wracajac do Civa to obstawiam, ze w X bazowym silnikiem bedzie 1.5 z HRV (moc 120-130 km) czyli juz na wstepie calkiem uczciwa kombinacja biorac pod uwage obnizona mase. Mnie najbardziej cieszy jednak zapowiedz nastepnej wersji kombi co oznacza, ze bedzie to najprawdopodobniej mój czwarty Civic, a pierwszy z turbo
              Last edited by libidinously; 07-10-2015, 17:48.

              Comment


              • #52
                Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
                Wracajac do Civa to obstawiam, ze w X bazowym silnikiem bedzie 1.5 z HRV (moc 120-130 km)
                Ja się obawiam, że pójdą w strone 1.3 z nowego Jazza. Ze względów podatkowych na zachodzie Europy.
                A ten silnik ma max moment obrotowy przy 5000 rpm
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • #53
                  Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                  Ja się obawiam, że pójdą w strone 1.3 z nowego Jazza. Ze względów podatkowych na zachodzie Europy.
                  A ten silnik ma max moment obrotowy przy 5000 rpm
                  Myślę jednak, że tych zapowiadanych 120 KM z wolnossącego 1.3 raczej nie wycisną.

                  Comment


                  • #54
                    Miejmy nadzieje. Wogóle są jakieś informacje kiedy będzie miała premiera wersja produkcyjna i kiedy rusza ze sprzedażą?

                    Wysłane z mojego GT-I9515
                    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                    Comment


                    • #55
                      A tymczasem a propos HRV to do konkurencyjnej Vitary Suzuki wprowadziło właśnie silnik 1.4 Turbo 140 KM (zapewne Tjet od Fiata, ale to udany silnik)... od 85 tys. z przyzwoitym wyposażeniem, opcjonalnym 4x4 itp.

                      Ja myślę, że docelowo zadebiutuja w Xgen silniki 1.0T i 1.5T (ten być moze w 2 wersjach mocy) a 2.0T pozostanie Rkowy. No i super. Jeszcze tylko zeby mocniejszego 1.6D 160KM z CRV wprowadzili, w Civicu w przeciwieństwie do tego mastodonta robiły robote i gama silnikowa wreszcie w miarę pełna, co rokowaloby odzyskanie przynajmniej części rynku - co ostatecznie zależy pewnie i tak od polityki cenowej, ech.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • #56
                        1.4 turbo w Suzuki to konstrukcja Suzuki.
                        Jestem na biezaco we wszystkich małych suvach, bo moja mama wlasnie zmienia auto i koniecznie ma byc mały suvik.

                        Vitara jest z kolei marna w srodku. Tania ale plastiki ciut słabej jakości.
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • #57
                          Moje przewidywania co do silników:
                          - 1.5 T - ma na USA bodaj 176 KM i to jest w sam raz Gorzej, że tylko z CVT ale nie wierzę, żeby na Europę dali ten silnik bez opcji z manualem
                          - 1.5 wolnossące 130 KM
                          - 1.6 D 120 KM (to by odpowiadało dolnym widełkom mocy 120-350)
                          - CTR 2.0 350 KM. Swoją drogą zastanawiam się, czy to nie jest jednak marketingowy strzał w stopę zapowiadać już teraz 15% mocniejszego i lżejszego CTRa, podczas gdy sprzedaż obecnego, przecież świeżutkiego jeszcze tak na dobre nie ruszyła?

                          Co do terminów to Motor pisze, że prezentacja październik 2016, a start sprzedaży w Polsce z początkiem 2017.
                          Last edited by libidinously; 07-10-2015, 17:49.

                          Comment


                          • #58
                            Za wcześnie, nie wierzę że tak szybko wejdzie Rka X , może zrobią lift IX.

                            Comment


                            • #59
                              9 gen liftu juz nie będzie miał. W salonie mi mówili, ze w EU produkcja od jesieni 2016.
                              CTR X pewnie dopiero od jesieni 2017.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • #60
                                IX jest juz przecież po lifcie. Na Rke X gen znajac zycie 5 lat poczekamy. 40KM różnicy to dobry program zrobi jak ktoś zechce. Co ciekawe, Honda zostaje przy FWD mimo takiej mocy - przynajmniej wg obecnych zapowiedzi. Natomiast pytanie czy zdobeda sie na rownie szaloną odwagę stylistycznie jak pokazali w obecnym CTR i jaki bedzie ku temu potencjał nadwozia X, skoro ma byc "stonowane".
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X