Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dodatkowo, na rynku niemieckim, gdzie nie ma akcyzy a VAT jest nizszy o 4 punkty procentowe, RS jest sporo drozszy niz u nas
    masz rację, różnica jest kosmiczna...40.075 eur brutto w DE, co daje 33.676 netto eur.

    I teraz ściągamy go do PL, dodajemy akcyzę 18,6% i vat 23% co daje 49.127 eur x kurs 4,4 i mamy 216 tys!!!

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
      filipfm - może obniżka cen spowodowała by jeszcze dużo większą sprzedaż? Ale nie w popycie problem bo ten jest duży tylko w dostępności i mocach produkcyjnych tego modelu... podobno są jakieś problemy, coś tam się sypie, chyba tylny dyfer i dlatego tak wolno idzie ta produkcja...ale ile w tym prawdy to nie wiem, wygląda, że rs mk3 będzie takim samym egzotykiem co mk2....
      Oczywiscie, to co napisalem dotyczylo stalej podazy. Jezeli przy cenie X schodzi Ci wszystko co mozesz sprzedac to obnizanie ceny jest niegospodarnoscia

      Najwiekszym egoztykiem to jest MK1


      Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
      I co z tego, jak ręcznego już nie będzie
      No to jest smuteczek

      Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
      masz rację, różnica jest kosmiczna...40.075 eur brutto w DE, co daje 33.676 netto eur.

      I teraz ściągamy go do PL, dodajemy akcyzę 18,6% i vat 23% co daje 49.127 eur x kurs 4,4 i mamy 216 tys!!!
      Nie zdziwilbym sie, jakby troche egzemplarzy z PL poszło na reeksport do DE
      Last edited by filipfm; 21-11-2016, 13:18.

      Comment


      • #63
        Nowy Civic z opcją CVT???

        Update: In response to a report that the upcoming Civic Type R will be available with a CVT, Honda has confirmed that the car will be offered exclusively with a 6-speed manual transmission. The confirmation ends speculation that either a CVT or dual-clutch transmission, which has also been rumored, will be on the car's options list. Honda will finally...


        Suuuper. Brawo. Ten typ skrzyni faktycznie idealnie pasuje do sportowego auta. Dlatego mają go np. Priusy. Co za idioci! A myślałem, że Honda właśnie niedawno złożyła patent na 3-sprzęgłową skrzynię i co?

        Z resztą do zabawy od dwusprzęgła wolałbym 9 biegowy hydrokinetyk z boskim kickdownem i trybem manualnym jak Merca No, chyba, że zrobią dwusprzęgło tak dobrze jak Porsche robi swoje PDK. Bo jak ma być takie jak w VAGu czy CLA AMG to ja dziękuję za taki "sport"

        Swoją drogą jeździł ktoś tym 9-biegowym automatem w CR-V? Jak to się sprawuje?

        Jak sobie wyobrażę następnego Type R bez "rękawa" i z CVT to... dzięki Bogu, że kupiłem IXtkę, nawet jak tamten by miał mieć 400 kucy!
        Last edited by Alix; 04-01-2017, 21:28.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #64
          https://www.roadandtrack.com/car-cul...ic-type-r-cvt/ trochę inny punkt widzenia. CVT ma być*jako opcja, manual nadal będzie dostępny.

          Comment


          • #65
            Zgadza się, że opcja ale co z ręcznym? Niestety chyba nie będzie w opcji. Jak wtedy zawracać? Jak brać ostre nawroty autem? Jak wspomagać puszczanie boczkiem FWD? Elektroniczny reczny OK w dupowozie, ale w aucie usportowionym...?

            Poza tym jak już robią opcję to szkoda mi, że jest ona taka, a nie inna. Rozwazylbym nawet dobry sportowy automat, na tyle siedzę w miejskich korkach że to by było nawet wygodne. No ale opcja CVT to dla mnie żadna opcja
            Last edited by Alix; 05-01-2017, 06:35.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • #66
              A mi się marzy właśnie taki 9 stopniowy automat z Merca w nowym Type-R :P Wtedy byłoby to bardzo kuszące...

              Comment


              • #67
                O to właśnie to
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • #68
                  Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                  Swoją drogą jeździł ktoś tym 9-biegowym automatem w CR-V? Jak to się sprawuje?
                  Ja jezdzilem, bo CRV od lat jest na mojej shortliscie zakupowej.
                  Super plynnie zmienia biegi, dobry kickdown. Fajnie sie nim rusza, b
                  1 i 2 sa bardzo krotkie (4WD) 3 ciut dluzsza ale jak na standardy automatow to tez krotko. Pewnie fajnie by sie przyczepę kempingowa ciągało.
                  W zasadzie skrzynia dziala od 1 do 8, - 9 bieg tylko przy spokojnej jezdzie na trasie po plaskim.
                  Nie ma wiekszych szarpniec. Praktycznie sie nie gubi w zmianach biegow (co np zdarza sie 7 biegowym DSG).
                  Natomiast problemem jest silnik. Pomimo 2 turbin po prostu za słaby. Zdecydowanie lepiej by sie tu sprawdzal 2.2 z moca ok 170-190 KM i 400nm momentu. Auto jest ciezkie w tej wersji (pomimo niby lekkiego silnika) i czuc ze opór powietrza tez robi swoje powyzej 140 km/h
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    Ja jezdzilem, bo CRV od lat jest na mojej shortliscie zakupowej.
                    No proszę Cię... w porównaniu do Merca C klasy??? Dla mnie nie ma podejścia Chyba, że jako muł letniskowy do targania przyczep.

                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    Praktycznie sie nie gubi w zmianach biegow (co np zdarza sie 7 biegowym DSG)
                    Oj zdarza... już nie mówiąc o Mercedesowskim DCT Ja jednak zdecydowanie wolę hydrokinetyki od dwusprzęgła. Może poza PDK by Porsche, ale na to mnie nie stać

                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    Natomiast problemem jest silnik. Pomimo 2 turbin po prostu za słaby. Zdecydowanie lepiej by sie tu sprawdzal 2.2 z moca ok 170-190 KM i 400nm momentu. Auto jest ciezkie w tej wersji (pomimo niby lekkiego silnika) i czuc ze opór powietrza tez robi swoje powyzej 140 km/h
                    Gdyby ten silnik był w Civicu... byłaby inna bajka. Do takiego bydlaka sama pojemność 1.6 to dla mnie porażka. To nawet Kia wie i wsadza do swoich kloców (czytaj SUVów) 2.0 a nie 1.7 jak do mniejszych aut. To się z resztą wręcz opłaca, bo okazuje się potem w wielu testach, że taki silnik mniej pali od małego wysilonego...
                    Last edited by Alix; 05-01-2017, 09:14.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #70
                      Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                      No proszę Cię... w porównaniu do Merca C klasy??? Dla mnie nie ma podejścia Chyba, że jako muł letniskowy do targania przyczep.
                      No mam takie skrzywienie na CRV. Bardzo mi sie to auto podoba, lubie nim jezdzic.
                      Generalnie SUVy mnie srednio pociagaja ale CRV pasuje mi idealnie. Do miasta i bliskich wyjazdow idealny.
                      Gdyby byl mocniejszy silnik diesla, to na pewno bym kupił z 9 biegowym automatem.

                      Do szybkiej jazdy mam inne auta
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • #71
                        Alix, ale 1.7 był w poprzednim Sportage, w nowym nie wiem.
                        www.4kolkaszczescia.pl

                        Comment


                        • #72
                          Aaa no może wydawało mi się, że teraz jest 2.0...? Właśnie ostatnio jeździliśmy i40 z tym mocniejszym dieslem 1.7 i ogólnie fajna kanapa, ale ten silnik... no nie nadąża za tym autem, za słaby. VAGowski 2.0TDI, szczególnie w mocniejszej wersji to inna bajka. A co dopiero kloce (SUVy)...
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • #73
                            I40 fajny pomijając właśnie tego diesla i zawieszenie. Ogólnie to za młody do tego auta jestem. No i kanapę to lubię, ale w domu
                            www.4kolkaszczescia.pl

                            Comment


                            • #74
                              Troche dziwne, bo CVT nie lubią wysokiego momentu. Co sama Honda pokazuje w X genie tnac parametry wersji z automatem. Druga sprawa, że mają dwusprzeglowki. W hybrydowym jazz/fit i nsx (oczywiście to nie ta półka cenowa ale skonstruować potrafią).
                              No i czasem taniej jest kupić skrzynie niż projektować dla jednego modelu - i to też potrafią bo kupili 9biegowa skrzynie od ZF do CRV 1.6 idtec biturbo.
                              Więc naprawdę nie wiem skąd pomysł na CVT w aucie, które reklamowane jest jako auto torowe do jazdy na ulicę. Jak ktoś chce automat do hothatcha to raczej Nie CVT nawet jakby miał symulowac biegi (czy bez efektu gastrokuriera).
                              Zaiste dziwna polityka Hondy.

                              sent from mobile

                              Comment


                              • #75
                                Alix jechałeś w Subaru z CVT? Można to dobrze zrobić

                                Comment

                                Working...
                                X