Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Muszę się wyżalić - miałem przez weekend przyjemność pojeździć FK8R , zrobiłem ponad 500km, po swoich zwyczajowych trasach i mieście. No i teraz mój tourer jest jest jakiś taki zepsuty, dziwne luzy na kierownicy , brak hamulców itp . Nie będę się rozpisywał na temat jak to auto jest zajebiste, powiem tylko że po nim żaden inny samochód już nie daje żadnej przyjemności. Jeszcze dziś byłem na jeździe X genem 1.5 w nadziei że może jednak wystarczy i dupa - nie jedzie prawie jak mój stary dobry R18.
    No i na koniec problem - Żona mówi twarde nie , bo za sportowe, za niskie, niewygodne kubły bla bla bla. Czy zna ktoś jakąkolwiek alternatywę dla FK8R ale mniej krzykliwą i nieco wygodniejszą ?
    Last edited by michael_l; 08-02-2018, 21:46.

    Comment


    • Alternatywy dla CTR'a nie ma. To jest jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny samochód.

      Comment


      • No to żeś mnie pocieszył

        Comment


        • Zamieszczone przez michael_l Zobacz posta
          No i na koniec problem - Żona mówi twarde nie , bo za sportowe, za niskie, niewygodne kubły bla bla bla.
          Czy Twoja żona ma może siostrę bliźniaczkę? Ba jak ma to pewnie jest to moja żona....

          Comment


          • Alternatywy w różnym przedziale cenowym: Mercedes A45 AMG, Audi S3, VW Golf R, Ford Focus RS, BMW M140i, Seat Leon Cupra, Peugeot 308 GTI, Renault Megane RS, Hyundai i30 N.
            Do wyboru masz jeszcze limuzyny z mocnymi silnikami w przybliżonej cenie co CTR: Skoda Superb 280 KM, VW Passat (tu dziwna sprawa, nie jest dostępny 280 KM).
            Ciekawym samochodem jest Infiniti Q50 Hybrid lub 3.0T.

            Comment


            • Zamieszczone przez michael_l Zobacz posta
              Żona mówi twarde nie , bo za sportowe, za niskie, niewygodne kubły bla bla bla. Czy zna ktoś jakąkolwiek alternatywę dla FK8R ale mniej krzykliwą i nieco wygodniejszą ?
              Skąd ja to znam... Awantury miałem! Ale ja się uparłem. Jakiś czas po zakupie Gosia zamówiła przeprosinowe sushi i stwierdziła, że jak troszkę przycisnęła gaz i podkręciła muzę to jej się spodobało. I jeszcze chłopaki się za nią na ulicy oglądają

              Fotelik na półtoraroczną córeczkę też świetnie pasuje na tylnej kanapie. Dla mnie CTR to idealne daily.

              Mam tylko kłopot z precyzją wybierania 4 biegu (Gosia nie)

              Comment


              • Superb brzmi zachęcająco , muszę popytać w Wawie czy których z dealerów ma takiego do jazdy testowej. Tyle że to VAG i niestety tylko z DSG (jakoś mam sentyment do manuala), ale fakt na pewno warte rozważenia.

                Comment


                • No fajne auto, ale nie wierzę, że 280 KM w Superbie robi na Tobie wrażenie. W limuzynach jesteś odcięty od asfaltu moim zdaniem.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Kuba#5943 Zobacz posta
                    Mam tylko kłopot z precyzją wybierania 4 biegu
                    Ja jeździłem samochodem z przelotem ~1800km - ze skrzynią zero problemów, tylko na zimnym dwójka lekko twardo wskakiwała.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Kuba#5943 Zobacz posta
                      ale nie wierzę, że 280 KM w Superbie robi na Tobie wrażenie. W limuzynach jesteś odcięty od asfaltu moim zdaniem.
                      No właśnie też się tego obawiam, CTR jednak jest przylepiony do drogi, i ten układ kierowniczy, po prostu bajka, poważnie jak wsiadłem do tourera to wrażenie jak by mi ktoś przekładnie kierowniczą zepsuł i nagle pojawiły się mega luzy

                      Comment


                      • Bo dobre auto to nie cyferka KM. KM dla mnie mają być jak kiedyś pisano w Rolls Royce - "wystarczające". Wszystko to co sobą auto stanowi jako samochód to wartosci i rozklady mas, sztywności nadwozia, spójności konstrukcji, zestrojenia zawieszenia i układu kierowniczego, progresji hamulcow (a nie tylko ich wielkości!) etc. To czyni dobre auto. Nie 300 kucy pod maską.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Zamieszczone przez dancio Zobacz posta
                          Alternatywy w różnym przedziale cenowym: Mercedes A45 AMG, Audi S3, VW Golf R, Ford Focus RS, BMW M140i, Seat Leon Cupra, Peugeot 308 GTI, Renault Megane RS, Hyundai i30 N.
                          Do wyboru masz jeszcze limuzyny z mocnymi silnikami w przybliżonej cenie co CTR: Skoda Superb 280 KM, VW Passat (tu dziwna sprawa, nie jest dostępny 280 KM).
                          Ciekawym samochodem jest Infiniti Q50 Hybrid lub 3.0T.
                          Moim zdaniem konkurencją dla CTRa ewentualnie może być A45 i może Focus RS (tylko dlatego że nie wiem jak jeździ, ale ten design....) reszta to już nie to samo.
                          A Skoda to już w ogóle ponton i inna bajka. No tragedia przy CTRze dosłownie pod każdym względem. Pakowniejsza to fakt, ale to już lepiej kupić busa który jest pakowniejszy i mniejszy wstyd od jazdy kurą.
                          Moja żona z kolei powiedziała, że tylko CTR i żaden inny. A że tak wygląda...? No własnie to jest super! Od razu widać czego po tym samochodzie można się spodziewać
                          Do Fokusa RS nawet nie chciała wsiąść

                          Comment


                          • Dzisiaj jeszcze pojeździłem Cuprą ST 4drive. Totalny sleeper i Żona na bank by zaakceptowała ale ..... Mimo iż teoretycznie cupra szybsza, to samochód jest trochę nijaki, czuć że jedzie się szybko ale emocji brak. No i jakoś totalnie mi nie leży DSG, zdecydowanie wolałbym manuala typkowego. Ale cuprą za to można podjechać na krawężnik czego typkiem się raczej nie zrobi

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
                              Moim zdaniem konkurencją dla CTRa ewentualnie może być A45 i może Focus RS
                              A45 - może, ale to jednak wydatek ponad 250k PLN.

                              Co do Focusa RS to niestety, ale jak dla to auto okazało się jednym z większych rozczarowań ostatnich lat. A brałem go pod uwagę, jako głównego konkurenta FK2R. Gigantyczne problemy z silnikami (ciągle nie rozwiązane, mimo, że od czasu do czasu pojawia się informacja, że Ford to jakoś ogarnął), dziwacznie zestrojone zawieszenie (myślałem, że na R+ w FK2R jest "taczka", ale myliłem się), czy beznadziejna pozycja za kierownicą (siedzi się wysoko, jak na stołku, którego, co gorsza, nie da się normalnie wyregulować - polecam youtube, będzie widać o czym mówię), czy nie trzymające serii silniki to moje główne zarzuty.

                              Do tego dochodzi mikroskopijny bagażnik (260 litrów o ile pamiętam) i smutne, "stare" wnętrze (kwestia gustu - mi się po prostu nie podoba). Niestety, ale ta wersja RSa została zbudowana o starą platformę Focusa i widać, że prawdopodobnie nie była w zamyśle twórców przystosowana do AWD - pod autem widać, że wszystko jest upchane na siłe. Wał jest tak cieńki, że człowiek zaczyna się zastanawiać, jak to w ogóle działa (po prostu nie ma miejsca na nic większego). I pewnie dlatego po grubszym upalaniu tylni wał po prostu pada - nie wytrzymuje.

                              I żeby nie było - nie hejtuje Forda. RS MK2 to dla mnie jeden z lepszych hot hatchów ever, ale MK3 im po prostu nie wyszedł.
                              CTR

                              Comment


                              • Nie mam pojęcia jak jeździ A45, pewnie fajnie , natomiast to na pewno nie jest samochód rodzinny, mały bagażnik i ogólnie ciasno. Wychodzi na to że trzeba nadal jeździć tourerem i kupić sobie coś spod znaku wielkiego skrzydła na dwóch kołach do funu

                                Comment

                                Working...
                                X