Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
    To dokładnie odwrotnie niż na forach internetowych, gdzie hondzierze z reguły nie zostawiają suchej nitki na konkurencji heh... Vagowskiej szczególnie, nie widzieć dlaczego.
    Jak może być coś lepszego niż VTAAAAAKK? No kaman




    Tak to był sarkazm.

    Comment


    • Zamieszczone przez Nukh Zobacz posta
      Chodziło raczej o zabawę, niż prawdziwy test. Mugen zaliczył falstart, kierownicy EP3 i FK2R nie umieli ani startować, ani zmieniać biegów.
      I tak należy traktować filmiki CARWOW. To rozrywka jak Top Gear czy Grand Tour (budżet trochę inny).

      Comment


      • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
        To dokładnie odwrotnie niż na forach internetowych, gdzie hondzierze z reguły nie zostawiają suchej nitki na konkurencji heh... Vagowskiej szczególnie, nie widzieć dlaczego.
        Mieliście okazję jeżdzić Golfem R? Jaki jest? Bo ja nie zdążyłem, tak się zadurzyłem z CTR. Jeździłem tylko Golfem GTI i tu jest przepaść do CTR.

        Comment


        • Golf r to to samo co S3. Mialem S3 rok i przesiadlem się na CTRa. Golf R/S3 swietny samochód i mozliwe że w wielu aspektach lepszy ale ja wolę CTRa.

          Comment


          • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
            Golf r to to samo co S3. Mialem S3 rok i przesiadlem się na CTRa. Golf R/S3 swietny samochód i mozliwe że w wielu aspektach lepszy ale ja wolę CTRa.
            Też rozważałem zakup S3. W jakich aspektach widzisz przewagi S3/R a w jakich CTR?

            Comment


            • Zawieszenie/układ jezdny. CTR jest "przyklejony" S3 już nie do końca. CTR o wiele ciaśniej wchodzę w zakręty i dynamicznej zmieniam pasy. W S3 nie było źle, było bardzo dobrze ale w CTR jest ostrzej. Pewnie wynika to również z opon. W S3 miałem 18" tu 19" + w S3 nie miałem zawieszenia adaptacyjnego (z adaptacyjnym pewnie lepiej).

              Komfort jazdy po słabej jakości nawierzchni. Zdecydowana przewaga CTR.

              Wystrój wnętrza/fotele. Fotele w CTR zdecydowanie lepsze. Wnętrze (chociaż miejscami gorszej jakości plastiki) ciekawsze w CTR. W CTR tylna kanapa to porażka ale nie przeszkadza mi to. Plastik na drzwiach twardy/tani przyzwyczaiłem się. Słowem jakość w CTR gorsza ale ciekawszy design.

              Telematyka. Do tej pory uważałem że Audi ma najlepszą na rynku. Teraz już tak nie uważam. Znów CTR lepszy.

              Bagażnik duuużo większy niż w S3. Przynajmniej optycznie. CTR to jest u mnie daily car więc bagażnik mi się przydaje. S3/Golf R to hatchbacki a CTR X to ewidentny liftback co przekłada się na większą funkcjonalność CTRa.

              Wygląd z zewnątrz. CTR to petarda na drodze a Audi czy Golf to ..... "poprawna nuda". Niczym niestety nie wyróżniają się w szarej masie słupków drogowych, przystanków tramwajowych, samochodów i tak dalej... Koło CTRa nie można przejść obojętnie a koło Golfa.... to sami wiecie.

              Skrzynia biegów. Nie można tutaj porównywać (w S3 miałem automat). Tu tylko preferencje kierowcy. Przez wiele lat jeździłem tylko automatami i myślałem że tak już zostanie. Skrzynia w CTR jest super i aż samemu chce się zmieniać biegi...

              CTR ewidentnie jest gorszy ze startu. Tu nie ma niestety porównania z Golfem/Audi. Coś za coś niestety. Tak naprawdę to jedyny konkretny minus CTR czyli brak trakcji na ostrym starcie. No cóż kupując CTR wiedziałem o tym ale za to na autostradzie CTR lepiej się prowadzi jest dynamiczniejszy. Powyżej 100 km/h w S3 (miałem 300KM) brakowało mi mocy w CTR nie.

              Kupując CTRa nie zostałem niczym zaskoczony. Wiedziałem o przewagach i brakach w stosunku do S3. Kupiłem świadomie i zrobiłbym to jeszcze. Cena aut jest podobna (w Audi są duże rabaty nawet 50 tys zł) i nie miała wpływu na decyzję.
              Gdyby Honda wypuściła CTRa (po lifcie) z AWD to zmieniłbym natychmiast ale pod warunkiem że niczego ze swojego obecnego charakteru CTR nie straci.

              A tak swoja drogą to po co pytasz przecież masz CTRa???

              Comment


              • Pytam z ciekawości, bo nie jeździłem S3/R.

                Dla mnie również CTR to daily. Myślałem o S3 Limo, ale średnio sobie z funkcjonalnością poradzili, bo bagażnik 390 niby podobnej objętości, ale w sedanie, więc gorzej z dostępem, a ja czasem rower wrzucam.

                Jestem w szoku, że tak kiepsko oceniasz telematykę u VAGa, wszędzie o niej dobrze piszą.

                Ja generalnie jestem zachwycony swoim wyborem (nieco w ciemno). Muszę tylko popracować trochę nad precyzją redukcji (mimo, że całe życie manualem jeździłem). Trochę za dużo używam siły a za mało precyzyjnie

                Comment


                • Jeśli telematyką okresla się systemy audio/navi etc to VAG ma najlepszy na rynku system zamkniety.
                  Coś jak Apple

                  Natomiast systemy otwarte, w które można ingerować, zmieniac to domena innych marek w tym Hondy.
                  Coś jak Google

                  Po prostu 2 różne podejścia do tematu.
                  Last edited by Glosima; 24-01-2018, 14:21.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Przed zakupem CTR rownież brałem pod uwagę Audi S3 limusine 310KM automat. Poprawne auto do perfekcji, natomiast bez duszy. Jeździłem nim kilka razy, zawsze jazda nim sprawiała mi radość. Już miałem go kupić, aż tu przypadkiem w ostatniej chwili przejechałem sie CTR, którego wcześniej nie brałem pod uwagę głównie ze względu na manualną skrzynię. Po pierwszej jeździe już wiedziałem że CTR albo nic. I się nie zawiodłem. Jedyny minus to tak jak Waldek napisał 4x4.
                    Inna sprawa że niedługo pojawi sie nowe S3, A45AMG. Ale zapewne będą z charakteru podobne do obecnych generacji.

                    Comment


                    • nowe S3 za 2 lata

                      a Merc chyba wypuści A35 (spozycjonowane do walki z S3)

                      I oczywiście FWD czasem jest problemem, ale myślałem, że będzie gorzej. Jestem pozytywnie zaskoczony.

                      Comment


                      • Z tymi systemami to dobrze to opisałeś Glosima. Dokładnie tak jest. Dzisiaj wolę system Hondy - "otwarty".
                        Kiedyś też używałem iphonów a teraz tylko telefony z androidem i nigdy nie wrócę do iphona.

                        Comment


                        • Oj przecież systemy VAGa czy Merca też można otworzyć. Aczkolwiek niestety tylko w ich granicach, tzn. uruchomić funkcje niedostepne w czasie jazdy etc. (przegladarka internetowa, oglądanie filmów z YT czy pendrive - ostatnio grzebnelismy tak system u kumpla w Panamerze, dziala niezle) aaaale już o instalacji Google Maps, Yanosika, Spotify czy innych rzeczy bez których nie wyobrażam sobie już stacji multimedialnej w aucie (to byl cholernie wazny argument za zakupem Mazdy dla zony - bede umial otworzyć tego Androida jak w Hondzie)... mozna zapomnieć niestety. Dla mnie ogromna wada.

                          Co do emocji to niestety A45 i S3 jak pisza poprzednicy do CTR. A45 jest gdzieś po środku tak stylistycznie (szczególnie jako CLA45) i jazda (nie ma wrażenia braku mocy tak szybko jak w bardzo poprawnych S3/R chociaż tragiczna skrzynia psuje tam wiele w VAGu DSG jest duuuuuzo lepsze). Nastepne generacje raczej nie beda inne.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • No i CTR ma jeszcze jedną niezaprzeczalną zaletę można sobie ubrania prasować na spoilerze.

                            Comment


                            • Nie tylko prasować, suszyć też

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Oj przecież systemy VAGa czy Merca też można otworzyć. Aczkolwiek niestety tylko w ich granicach, tzn. uruchomić funkcje niedostepne w czasie jazdy etc. (przegladarka internetowa, oglądanie filmów z YT czy pendrive - ostatnio grzebnelismy tak system u kumpla w Panamerze, dziala niezle) aaaale już o instalacji Google Maps, Yanosika, Spotify czy innych rzeczy bez których nie wyobrażam sobie już stacji multimedialnej w aucie (to byl cholernie wazny argument za zakupem Mazdy dla zony - bede umial otworzyć tego Androida jak w Hondzie)... mozna zapomnieć niestety. Dla mnie ogromna wada.
                                Od czasu jak system VAGa obsługuje Mirror Link/Android Auto grzebanie się w systemie jest poniekąd nonsensowne... Co chcemy to odpalamy. Choć trzeba podłączyć telefon.
                                Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                                Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                                Comment

                                Working...
                                X