Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Prasówka pewnie, oglądałem go, staje przy Puławskiej na parkingu jakiegoś budynku Hondy.

    IMG_20170904_181806398.jpg

    Wrażenia takie jak po oglądaniu zdjęć - przód i bok ładny, tył nie (skrzydło i potrójny wydech mu nie pomagają, wygląda to równie dziwnie co na "cywilu" tylko więcej tego jeszcze). Na żywo reflektory trochę dziwnie wyglądają, są takie jakby cofnięte.

    Comment


    • Bardziej siedzi, fk2 przy fk8 wygląda bardziej jak bąbelek aczkolwiek czekam na bezpośrednie porównanie 0-200; 100-200 i czasówke na torze.

      Comment


      • Jak dla mnie FK2 wygląda zdecydowanie agresywniej. Jak dla HH - lepiej. Spoiler FK2 jest do wysokości dachu i wygląda super. W FK8 kończy się za wcześnie moim zdaniem Aries Power pewnie na Puławskiej 400 coś Jutro albo we środę jadę tam na wycieczkę się przyjrzę.

        Comment


        • Jeszcze jeden wg mnie wygląda dużo lepiej od białego

          IMG_2327.jpg

          Comment


          • Ale szary tak jakoś nie do końca:

            21442858_1528428563881965_920232138_n.jpg

            21362786_1528428567215298_766899202_n.jpg

            Chociaż sprawdzony że bezpieczny - kabina nieruszona!!!

            21397622_1528428557215299_1739734274_n.jpg

            Aczkolwiek może po prostu na czerwonej tapicerce słabo widać bryzgi krwi?

            Mniejsza z tym. Wkrótce będzie na Otomoto jako prawie nówka
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Do tego tyłu się nie mogę przyzwyczaić, za dużo tam jest tego dobrego, filtry hepa, centralne rury, rogi na dachu, spoiler.

              Comment


              • Dla mnie jest super, chociaż fk2 też ma nieziemski wygląd, to jednak już się trochę opatrzyła, problemem fk8 jest to że nie wywołuje już takich emocji tymi 320 KM jak fk2 w chwili debiutu. Mam nadzieję że będzie wersja awd, albo chociaż trochę podniosą moc w tym fwd tak pod 350, żeby przynajmniej choć trochę był szybszy od poprzedniczki. Ciekawe też co da tryb comfort jeśli jeszcze bardziej zmniejszyli profil opon, chyba obecnie żadne seryjne auto nie ma tak cienkich opon, nawet ekstremalne audi tt rs ma 255/30, nie wspominając o 235/35 w najbardziej wyzylowanych hot hatchach. Na jakichś pofalowaniach i uskokach będzie pewnie lepiej, ale na torowiskach czy innych poprzecznych nierownosciach będzie tłukło i trzesło. Ja wiem dla komfortu takiego auta się nie kupuje, ale są pewne granice. Spora grupa osób jednak pozbywala się fk2 właśnie ze względu na bezkompromisowy charakter lub też wybierała konkurencję (np Leona), a w fk8 wystarczyło dać np 245/35 19 albo 255/35 i już byłoby lepiej. Piszę z własnego doświadczenia gdzie na zimowych 225/40 było dużo lepiej niż na letnich 235/35 pewnie na torze byłoby gorzej, ale jak ktoś na codzień nie porusza się po idealnych drogach to z czasem zwraca uwagę na takie niuanse jak profil opon szczególnie w tak ekstremalnych bolidach.

                Comment


                • Wystarczy 245/35R19 i inna opona i po sprawie. Koniec problemów z krawężnikami, NVH z innej bajki. Chociaż jazda też nieco inna w sensie np. stricte precyzji prowadzenia. Coś za coś. Ale lepszy to kompromis dla mnie niż 225/40R18. Z resztą nie żebym osobiście na serię narzekał... tylko za dużo krawężników w mojej codzienności, ech
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • seria powinna być 225/40R18 a reszta za dopłatą, przecież te 2 cale więcej to ok 10 tys....
                    Mogli by dać 18 i cenę niższą o 10 tys i byłby hit

                    Comment


                    • I tak jest hit. FK2R była No1 sprzedaży HotHatchy AD2016. Najważniejsze, że cena FK8 została na tym samym poziomie - patrząc na to co się stało z "cywilami" to niemal cud. To jest całkiem rynkowa cena. Nie tylko jak na Hondę, ale ogólnie.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • To racja, więc idealnie byloby jakieś 140tys na 19 michalkach 245/35 i to byłoby jeszcze jakoś akceptowalne i ten tryb komfortowy mógłby się wykazać w stosunku do fk2, a tak właśnie ze względu na absurdalne kola jak dla mnie odpada

                        Comment


                        • Ja bym się najpierw przejechał. Dużo zależy od samej opony, jej naciągu, szybkości i jakości pracy zawieszenia, ET felgi i jej wagi, etc. Panamera pomimo 21'' kół na profilu 30 jest praktycznie kanapą przy CTR... Jechałem już autami, gdzie letni kulturalny Goodyear w 18'' był o niebo milszy w obyciu od gównianej podstarzałej Fuldy na 16'' na zimę... Oczywiście generalnie im większe cięższe koło i mniejszy profil tym teoretycznie gorzej na tym samym aucie, ale jeśli amorki i sprężyny są bardziej "sophisticated" i mają inne nastawy to wcale nie jest powiedziane, że na kołach 20'' w FK8 będzie jakoś gorzej niż w FK2R - w dobrych autach za komfort odpowiada zawias, nie opona... z resztą większość pismaków/filmaków jak widzisz twierdzi, że jest lepiej
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • I oby tak było, ale na naszych niekiedy poligonowych drogach jeszcze nie testowali

                            Comment


                            • jechałem s7 na 21 calach i było spoko, problemem nie jest wielkość koła i profil tylko stan naszych dróg...

                              Comment


                              • Honda obchodzi w tym roku 25-lecie modeli Type R. Jubileusz zbiegł się z premierą sportowego Civica, który w najnowszej odsłonie ma nowe nadwozie, mocniejszy o 10 KM silnik oraz zmodernizowany układ jezdny. Sprawdzaliśmy jego możliwości na torze Lausitz w Niemczech.

                                nie wiem czy było. Im wychodzi, że X jest bardziej daily od IX, w trybie komfort. Też uważam, że opony oponami, ale to zawieszenie odpowiada za komfort jazdy.

                                Comment

                                Working...
                                X