Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Miałem przez rok nowy model S3( przedliftowy 300KM) dopchany i go sprzedałem. Troszkę nudny się zrobił. Dokladnie 11mcy (30 tys km) jeździłem wiec wiem co mówię Teraz jak znów kupowałem HH to CTR był bezkonkurencyjny.
    Glosima piszemy o "HH-towatości" a ta jest w CTR jest dla mnie większa. Nie mówię o osiagach tylko frajdzie z jazdy.
    Ewnetualnie jeszcze A45 ale merc nie podoba mi się wizerunkowo.

    Comment


    • Ja staram się nie porownywac AWD do FWD, bo to nie ma większego sensu. Jakaś starsznie jałowa dyskusja się z tego zawsze robi.

      A45 jest fajne, ale lepiej mi sie jeździło CLA 45. Kwestia wywazenia chyba. No ale to strasznie subiektywna ocena.
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • Glosima zgadzam się z Tobą tylko ja nie zwracam uwagi w tym momencie czy AWD czy FWD ale tylko i wyłącznie na "miodność" jazdy HH. Nie patrze na osiągi tylko na odczucia. Pisałem kiedyś że GolfR/S3 świetnie się prowadzi i dlatego S3 kupiłem ale okazało się ze to dla mnie za mało. Poptostu ta "perfekcja" znudzila mi się i to po niecalym roku. Z Honda jestem przekonany bedzie inaczej. Nie jeżdżę po torze, nie ścigam się ale lubię jeździć na codzień tak aby odczuwać radość z jazdy.
        CTR to jeżdżąca przyjemność uzyskana bez kompromisów w walorach użytkowych. Nie dbam o osiagi na papierze dla mnie liczy się to co JA ODCZUWAM w czasie jazdy. A w CTR odczuwam jakbym byl dwa razy szybszy, cztery razy zwrotniejszy od GolfaR/S3.
        Brakuje mi tylko dwóch pierwszych biegów i dlatego jak tyko wyjdzie CTR AWD to go natychmiast kupię pod warunkiem że zachowa to co dzisiaj w sobie ma.

        Comment


        • Porównanie Typka do Audi R8 - oglądać od 2:28

          Comment


          • Z tym R8 to trochę przesadziłeś Ani to cenowo ani przeznaczeniem nie porównywalne. Po co komu 280 km/h w Polsce na publiczne drogi ? Jak już porównywać to do NSX.
            Honda Hybrid 3,4L/100km
            sigpic
            https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

            Comment


            • Porównanie zaczyna się od Daci, czy bez przesadyzmów
              Jak oglądałeś do końca, to konkluzja jest słuszna: można mieć sporo radochy za mniej kasy

              Comment


              • Ciekawy filmik , a szczególnie teoria o mozliwym napedzie AWD

                Comment


                • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                  Ja po kolejnych kilku godzinach spędzonych za kierownicą FK8, podtrzymuje tezę, że KF2R to było pole testowe pod FK8.
                  Ja kompletnie się z tym nie zgadzam bo skoro FK2R było polem testowym to dlaczego FK8 posiada te same bolączki?

                  Comment


                  • Bolączki może i ma te same (sprzegło, skrzynia, etc) ale podczas jazdy dla mnie wszystko jest lepsze. Bardziej wywazone auto, inna charakterystyka zawieszenia, amorów. Minimalnie ale jednak poprawiona trakcja na pierwszych 3 biegach. Mniej nerwowy układ kierowniczy. Lepsza progresja hamulców po mocnym rozgrzaniu...
                    Tak po prostu czuje to auto.
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • A po ilu kilometrach "wychodzą" te bolączki?

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
                        A po ilu kilometrach "wychodzą" te bolączki?
                        To jest chyba kwestia indywidualna. Z tego co się orientowałem, to zgrzyt 1 -> 2 i blokada 4'ki przy 5 -> 4 mogą pojawiać się bardzo wcześnie, po kilku tysiącach km. Problem z wysprzęglikiem w FK2R objawiał się zwykle po trochę większych przebiegach, kiedy synchronizatory dostały już wystarczająco w kość (jeszcze zanim zaczęto wymieniać płyn i montować osłone).
                        CTR

                        Comment


                        • Zrobiłem 5 tyś km i nic złego nie dzieje się. Może poprawili bolączki z FK2R.

                          Comment


                          • Nie poprawili, są dziesiątki przykładów na yt, gdzie ludzie w USA są strasznie zawiedzeni, a wręcz sfrustrowani z powodu problemów ze skrzynią i stanowiskiem Hondy, która niestety udaje, że problemu nie ma, odpowiadając, że to pewnie przez styl jazdy użytkownika...

                            Comment


                            • Akurat w USA to w większości przypadków nie potrafią zmieniać biegów i używać sprzęgła, ja swoim miałem jakieś 7kkm, co prawda na torze nie byłem, ale raczej jej nie oszczedzalem i żadnych, nawet najmniejszych problemów ze skrzynią nie było.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                                Akurat w USA to w większości przypadków nie potrafią zmieniać biegów i używać sprzęgła, ja swoim miałem jakieś 7kkm, co prawda na torze nie byłem, ale raczej jej nie oszczedzalem i żadnych, nawet najmniejszych problemów ze skrzynią nie było.
                                Zgodzę się jednak jest sporo filmików, gdzie naprawdę ogarnięci ludzie z niepierwszym manualem zabierają swego Typka na tor czy na zwykłą przejażdżkę po drogach i widać problemy z blokowaniem... Druga sprawa to ok. 3 tyś mil przebiegu, pierwszy raz na tor, a po kilku minutach wyskakuje check engine trochę mnie to przeraziło

                                Comment

                                Working...
                                X