Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aaaa... kumam. To ja nie będe do swojej zaglądał

    Comment


    • Widać w sumie tylko zza kierownicy

      Comment


      • wina po stronie eurokołchozu, lakiery maja być eko, sreko, bez ołowiu, itp. najlepiej akwarela, no to tak jest
        systemy start/stop kolejna głupota, ślimak ryba, prosty ogórek ...

        Comment


        • Głupotą jest elektroniczny ręczny, nie umiem jeździć jak jest ślisko bez podcinania, jak zawracać??? mi to w zwykłym pyrtku 1,5turbo przeszkadza, a co dopiero w ctr10.

          Comment


          • trudno się z Tobą nie zgodzić

            Comment


            • Elektroniczny reczny to absolutnie najwieksza wada FK8 dla mnie.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Ja wiem jak to bylo. Tak sie podjaraliscie, ze kupiliscie fure bez ogladania. Po miesiacu chcieliscie na parkingu pod Lidlem poderwac malolaty i upalic kapora a tu bieda. Ale to trza bylo kupic bejce, mustanga albo lexa.

                Ogladalem kilka hothatchy i zaden nie mial recznego recznego. Takie czasy. Dla mnie jedyny problem to przyzwyczajenie do wlaczania. A tajpera faktycznie kupilem bez ogladania :-)

                Comment


                • Glupoty wypisujesz. Mam FK2R wiec na szczescie mam reczny klasyczny. Pozamiataj Walimskie patelnie albo ciasny odcinek jedynkowo-dwojkowy z nawrotami bez rękawa to pogadamy. To cholernie uposledza to auto.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Z obecnych HH faktycznie chyba wszystkie maja reczny na guzik. Wyjatkiem jest Foka RS, gdzie pojawilo sie fabryczne akcesorium z hydrołapą ale co z tego, jak cały RS jest porażką.

                    Comment


                    • Cieszę się że mam Cuprę sprzed liftingu heh... Tak poza tym to jeszcze Hyundai N i Peugeot GTi ma jeszcze prawdziwy ręczny.
                      Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                      Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                      Comment


                      • 308 Gti ma guzik.
                        To chyba tylkl hultaj zostal - i jest to o tyle warte podkreslenia, ze cywilna wersja ma guzik.
                        Last edited by filipfm; 01-03-2018, 22:08.

                        Comment


                        • Znalazłem takie porównanie FK2 z FK8
                          https://youtu.be/m4F5F1oBtO8

                          Co o tym myślicie? Jest aż taka różnica.
                          Last edited by Waldek.; 06-03-2018, 04:54.

                          Comment


                          • Myślę, że tak jak w przypadku Nurburgringu, takie porównania nie mają za bardzo sensu. Jest zbyt wiele zmiennych (pogoda, opony (na Ringu FK2R był na CS6C a FK8R na Cup2), stan toru (np. Ring jest co roku modernizowany i co za tym idzie - szybszy), czy zwykła dyspozycja dnia danego kierowcy. FK8R jest na pewno mniej narowisty i bardziej pomaga kierowcy, więc im mniejsze umiejętności kierowcy, tym różnica będzie większa np. tutaj jedno złe dohamowanie + redukcja w FK2R może zepsuć całe okrążenie a w FK8R sprawę załatwia automat (automatyczny rev matching) etc.
                            CTR

                            Comment


                            • Jest może ktoś na forum kto miał fk2 a teraz jeździ fk8? Ciekawe co na temat różnic napisała by taka osoba. To by było najbardziej wartościowe.
                              Ja jeździłem jednym i drugim ale zbyt krótko żeby coś powiedzieć, poza jednym - fk2 jest bardziej twarda.
                              FK8 jest już trochę na rynku a jest bardzo mało polskich testów, ciekawe dlaczego?

                              Tutaj jest fajne porównanie do Cupry, lubię ten program bo są raczej obiektywami. Na temat CTR - A powiedział że to jest nie normalne jak on się klei do asfaltu
                              https://youtu.be/PxsQouNRo8I

                              Comment


                              • Na forum chyba nie mamy nikogo takiego.

                                W Grudniu ubiegłego roku jeden z warszawskich dealerów zorganizował dla użytkowników FK2R imprezę na torze Słomczyn, na którym można było poupalać FK8R. Myślę, że ogólny feedback wszyscy mieli w miarę podobny, czyli: FK8R jest trochę bardziej cywilizowane, może minimalnie lepiej klei się w zakrętach (albo tył mniej myszkuje przy mocnym dohamowaniu), ma krótszą skrzynie, niższą i na pewno fajniejszą pozycję za kierownicę a w trybie Comfort na prawdę daje rade na 20". Mi np. do gustu nie przypadło ustawienie układu kierowniczego w trybie R+ - jak dla mnie ten w FK2R jest po prostu idealny a w FK8R czułem się trochę dziwnie - tak, jakby wspomaganie kierownicy było za bardzo ograniczone.
                                CTR

                                Comment

                                Working...
                                X