Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda nic nie sugeruje. Ja sie wzorowalem na takich info z netu o BMW.
    “...w 420-konnym BMW M3 na szybie przyklejona jest informacja: do 2 tys. km nie wolno wciskać gazu do oporu, przekraczać 5,5 tys. obr./min i 170 km/h; od 2-5 tys. km nie można przekraczać 5 tys. obr./min, prędkości podróżnej 220 km/h, a prędkość maksymalną wykorzystywać tylko na krótkim dystansie”
    “Zanim, temperatura oleju (rozgrzewa się wolniej niż płyn w chłodnicy) nie przekroczy 75 stopni nie należy przekraczać 4,5 tys.”
    Last edited by Leszek2; 24-02-2018, 07:56.

    Comment


    • No właśnie - w instrukcji nie ma nic na ten temat, a wczoraj odebrałem swoją czerwoną strzałę i pewnie pasowało by jakoś podocierać. Sprzedawca powiedział, żeby przez pierwszy 1000 go nie oszczędzać . Ciekawe podejście do docieranie nie ?

      Comment


      • Temperatury oleju to akurat warto przestrzegać. Ale jak juz się nagrzeje... nie żałować. Szczególnie po pierwszym tysiacu.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Żeby jeszcze w FK8 był wskaźnik temperatury oleju .....

          Comment


          • Ewidentnie brakuje ekranu “sportowego” w menu pokazujacego cyfrowo wspolnie temperatury oleju, plynu i cisnienia oleju, hamulcow, doladowania.
            Puk, puk. Czy Honda to czyta?

            Comment


            • System jest na androidzie, może to tylko kwestia czasu jak pojawi się apka wyświetlająca takie info...

              Comment


              • Zamieszczone przez Waldek. Zobacz posta
                Nic z tego nie rozumiem, mieszkam w Niemczech i tutaj za przedłużenie gwarancji chcą 600 euro. Od dealera dostałem 2900 euro upustu. Gwarancje mogę przedłużyć do końca pierwszego roku użytkowania samochodu. Na decyzję mam jeszcze czas bo auto odbieram dopiero w sierpniu. A Wy co myślicie, warto dać te 600 euro za przedłużenie?
                Tak poza tym to bardzo ciekawa dyskusja, dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy, dzięki.
                Myślę, że wszystko zależy od warunków. 600 euro w warunkach niemieckich nie wydaje się być jakąś zawrotną sumą. Trzeba dokładnie przeczytać OWU.

                Co do docierania to ja przez pierwszy tysiąc jeździłem w miarę delikatnie (ale bez perzesady - eco driving to to nie był). Co do temperatury oleju to przynajmniej w FK2R jest tak, że od momentu kiedy temperatura płynu w chłodnicy osiągnie standardowy poziom, trzeba odczekać jeszcze kilka minut, żeby było te 70 stopnii (dla mnie jest to taka wartość "graniczna" ). No i staram się nie pałować skrzyni przez pierwsze 10 - 15 minut jazdy czyli do czasu aż olej się nie rozgrzeje.
                Last edited by Nukh; 24-02-2018, 11:50.
                CTR

                Comment


                • Zamieszczone przez michael_l Zobacz posta
                  No właśnie - w instrukcji nie ma nic na ten temat, a wczoraj odebrałem swoją czerwoną strzałę i pewnie pasowało by jakoś podocierać. Sprzedawca powiedział, żeby przez pierwszy 1000 go nie oszczędzać . Ciekawe podejście do docieranie nie ?
                  W instrukcji jest coś takiego:

                  In addition:
                  • During the first 600 miles (1,000 km) of operation, avoid sudden acceleration or
                  full throttle operation so as not to damage the engine or powertrain.
                  • Avoid hard braking for the first 200 miles (300 km). You should also follow this
                  when the brake pads are replaced.

                  https://techinfo.honda.com/rjanisis/...ATGG1717OG.PDF strona 93 (w PDF 50 po prawej stronie).

                  Z drugiej strony słyszałem opinię że im mocniej ten silnik dostanie na początku to więcej wyciąga na hamowni później.

                  Comment


                  • Do tej pory jeździłem BMW i tam jest ukryte menu w którym jest pełno ciekawych informacji. Mam nadzieję że w Hondzie też tak jest i da się dojść do tej temperatury oleju. W następnym tygodniu zadzwonię do Honda DE, ciekawe co powiedzą. Bardzo dziwne że nie ma tego wskazania, ale producentom przychodzą różne rzeczy do głowy, np: w e60 nie ma nawet wskaźnika temperatury płynu chłodzącego. Da się to zobaczyć w tym ukrytym menu i mam nadzieję że w Hondzie też da się coś z tym zrobić.
                    W Niemczech dealer mówi że przez pierwsze 1000km jeździć delikatnie
                    Last edited by Waldek.; 24-02-2018, 13:15.

                    Comment


                    • Chyba jeszcze nikt takiego sekretnego menu w fk8 nie znalazł. Wszyscy narzekają że nie ma temperatury i ciśnienia oleju. No ale cóż , ja i bez tego uważam że samochód jest po prostu zajebisty

                      Comment


                      • Odnośnie jakości lakieru w X genie - zobaczcie co dziś zobaczyłem na swojej masce
                        typek_maska.jpg
                        Last edited by markow71; 28-02-2018, 16:51.

                        Comment


                        • Kurczę, wyobraźni mi nie wystarcza, żeby złapać , co to za element

                          Comment


                          • Rant maski przy ramieniu wycieraczki kierowcy

                            Comment


                            • Róg maski przy szybie - niestety zdjęcie się do góry nogami wkleiło

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Mugen Zobacz posta
                                Rant maski przy ramieniu wycieraczki kierowcy
                                Tak jest - cała krawędź poszarpana z jakimiś odpryskami jeszcze, ech. Pojadę w wolnej chwili do ASO , niech powiedzą co z tym zrobią

                                Comment

                                Working...
                                X