Honda nic nie sugeruje. Ja sie wzorowalem na takich info z netu o BMW.
“...w 420-konnym BMW M3 na szybie przyklejona jest informacja: do 2 tys. km nie wolno wciskać gazu do oporu, przekraczać 5,5 tys. obr./min i 170 km/h; od 2-5 tys. km nie można przekraczać 5 tys. obr./min, prędkości podróżnej 220 km/h, a prędkość maksymalną wykorzystywać tylko na krótkim dystansie”
“Zanim, temperatura oleju (rozgrzewa się wolniej niż płyn w chłodnicy) nie przekroczy 75 stopni nie należy przekraczać 4,5 tys.”
“...w 420-konnym BMW M3 na szybie przyklejona jest informacja: do 2 tys. km nie wolno wciskać gazu do oporu, przekraczać 5,5 tys. obr./min i 170 km/h; od 2-5 tys. km nie można przekraczać 5 tys. obr./min, prędkości podróżnej 220 km/h, a prędkość maksymalną wykorzystywać tylko na krótkim dystansie”
“Zanim, temperatura oleju (rozgrzewa się wolniej niż płyn w chłodnicy) nie przekroczy 75 stopni nie należy przekraczać 4,5 tys.”
Comment