Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Type R 10gen 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    fajnych modeli choćby na USA, nowy Accord, Civic coupe
    Accord mógłby być dobrym pomysłem, bo wreszcie podgonili europejskie marki w sensie silników i praktyczności. Wykończyć po europejsku i spokojnie zajmie miejsce pomiędzy Accordem a Legendem (rozmiarowo i mocowo 2.0T jest gdzieś po środku właśnie - tylko trzeba by adekwatnie wnętrze wykończyć a nie pójść "po łebkach" jak w Civicu). Kompakty coupe i cabrio praktycznie się nie sprzedają na rynkach EU. Większość marek nie bez powodu wycofała takie nadwozia albo jak jeszcze gdzieś tam je klepie to co drugą generację na bazie tej starszej itp. Te parę osób co chce Civa coupe może je sobie ściągnąć...

    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    Si, czyli coś pomiędzy 1,5 turbo a typkiem
    Problem jest w tym, że cenniki US i EU są inaczej rozłożone. U Nas Type R jest niedaleko od 1.5 Prestige. Chyba, że takie Si nieco "obrać" z wyposażenia (te zbędne w usportowionej wersji szklane dachy etc.) dać w tej samej cenie, to może. Analogiczne warm hatche typu Kia Cee'd GT czy Megane GT tyle właśnie kosztują...

    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    Jazz się nie sprzedaje to dać mu 1,0turbo
    Wtedy przynajmniej cena z przedziału 60-70tys. byłaby wreszcie usprawiedliwiona i może zaczął by się sprzedawać... bo jak miałaby z tego powodu skoczyć o kolejne 10tys. to nic by się nie zmieniło

    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    hr-v dać opcję 4×4 plus lekko zdlawiony 1,5 turbo i by ruszyła sprzedaż
    HR-V za bardzo nie potrzebuje 4x4 moim zdaniem, nawet na rynkach gdzie jest ta opcja dostępna (np. US) jest ona nieczęsto wybierana. Nic dziwnego, kolejny balast do tego 1.5 to przesada Także to nie jest tak, że HR-V 4x4 nie ma, decyzją marketingową Honda Europe przypływają tylko wersje 2WD. Przy cenie tego auta już w 2WD to w sumie dobra decyzja... Oczywiście, turbobenzyna bardzo uwspółcześniła by to auto. Tylko na 1,5T moim zdaniem bez sporych poprawek ta buda/zawias nie mają potencjału. Idealny był by 1.0T, ale za oceanem gdzie powstaje HR-V nie produkują tych silników - i nic dziwnego bo kupców tam mogło by być niewiele z ich mentalnością. Z drugiej strony poczytałem chwilę forum Suzuki o alternatywach dla Vitary i tam ludzie mają to w d... - silnik biorą słabszy, bo atmosferyczny to lepiej. Najlepiej z AWD na asfalt (chociaż jechałem tą wersją i tylko zjada to osiągi, tam te 150Nm nie pozwala zaszaleć). U kupców SUVów dynamika jest okazuje się na naprawdę dalekim miejscu przy zakupie auta

    Obecnie natomiast HR-V stał się nr 1 sprzedaży samochodów Hondy, przeskoczył nie tylko CR-V, ale i Civica (który był samochodem nr 1 i głównym motorem sprzedaży w tej marce przez ponad 40 lat) - więc może zaczną go produkować też na innych kontynentach, np. w Swindon albo w Turcji - wtedy mógłby się pojawić "nasz" 1.0T...

    Aczkolwiek tak w sumie to Honda nie musi się z HR-V napinać, bo z tego co wiem to w tym przypadku akurat aut u nas w kraju brakuje bardziej niż klientów na nie...

    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    prawie każdy bierze 1,5 zamiast 1,0, więc po lifcie może litrowka zniknąć, jak się zastanowić, to jak dalej będzie taka polityka, to za jakieś 4-5 lat założymy wątek na forum czy będzie u nas xi gen, czy nie.
    Bo ludzie odrzucają 1.0T zanim się nim przejadą A naprawdę wielu osobom ten silnik zupełnie by "styknął"... aczkolwiek problemem jest pewnie cena - "po prostu drogo jak na 3 cylindry". No cóż, Japończycy już to z Civikiem przechodzili... od nich z własnego rynku zniknął wraz z nastaniem 8gen...
    Last edited by Alix; 09-08-2017, 08:16.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Honda szybciej produkuje wersje specjalne niż auta do salonów wprowadza...

      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Może inaczej: a czego brakuje 10gen, ze już ją chcecie zmieniać na następcę?
        Ciekawość zżera jak będzie wyglądać

        Moja

        Comment


        • takie tam...

          DHL4baAXcAA9F9D.jpg

          Comment


          • I kolejna opinia o FK8 nie w tym kierunku, w którym niektórzy tu by sobie życzyli:



            Miny gościa mówią, o co chodzi w hothatchu Na pewno komfort przysporzy mu klientów?
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • W Stanach tak. Zreszta tam są napaleni na to auto jak szczerbaty na suchary a dealerzy sprzedają powyżej ceny oficjalnej. Pewnie sprzedaż w jednym stanie przewyzszy europejska. Więc czym się przejmować.
              Z drugiej strony, chyba wszystkie testy FK2 jakie widziałem podkreslaly, że auto jest mega precyzyjne ale wymagające stałej atencji kierowcy, co w zestawieniu z betonem zawiasu średnio się sprawdza w codziennym użytkowaniu. Bo jednak to ono dominuje. A nie szaleństwa po torze. I wiem jaka Ty masz opinie o tym aucie właśnie w tym kontekście, ale jednak większość HH ma dalece bardziej komfortowy zawias a to, że mają 3 sek gorzej na NR jakoś nie jest czynnikiem decydującym o odrzuceniu tego wyboru.

              Comment


              • Jest masa szybszych aut od FK2. Ale mało dających tak dużo frajdy z jazdy. FK8 pewnie jest szybsze z resztą od FK2, co NR pokazał więc zgodnie z w/w teorią powinienem bardziej się napalic na nowe, szybsze o nieziemskie kilka sekund na pętlę auto. Ja mam kompletnie gdzieś ile moje auto wyciąga na torze. Nigdy tam nie było i nie wiem czy kiedykolwiek będzie. Kupiłem Go dla frajdy z jazdy na ulicy. Przede wszystkim. I dla mnie jest w tym genialny. Martwię się po prostu czy FK8 też bedzie. Chociaż akurat test w obecnym Top Gear jest raczej na plus pod tym względem. Trzeba się przejechać. A beton i ekstrema to były raczej w FN2 jak już porównujemy...

                20170812_191416.jpg
                Last edited by Alix; 15-08-2017, 13:04.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Na zwykłych drogach FK8 bedzie o wiele lepsze od FK2.
                  Zreszta wszyscy to powtarzają.

                  Ja tam oceniam że FK8 sprzeda sie w o wiele wiekszej liczbie egzemplarzy niz FN2.
                  Zreszta jak juz pisałem wcześniej, dla mnie FK2 był przygrywką, testem i sondowaniem rynku czy nadal CTR ma iść w strone betonowego zawiasu i bezkompromisowości czy jednak w stronę uniwersalności. Widocznie wyszło, że klienci chcą większej uniwersalności i ewentualnie bestii w trybie +R .... i tak powstał FK8
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    ewentualnie bestii w trybie +R .... i tak powstał FK8
                    Jak będzie nadal Bestia w Bestii to ja jestem nawet za... czas pokaże.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Comment


                      • Pomijając typka nie chce mi się wierzyć że ociezała foka da radę golfowi r. Vw jest lżejszy ma dsg i zawsze więcej KM jak na papierze z kolei foka odwrotnie.

                        Comment


                        • Koleś w typku trochę przyspał start, audi poszło idealnie w czas Zastanawiam się do jakiego stopnia beton był mokry. Na zdjęciach statycznych jest bardzo mokry, na samej jeździe znacznie mniej ale jeśli choć trochę był to CTR ze swoją przednią osią nie ma żadnych szans.

                          Comment


                          • Dla mnie to jest niesprawiedliwe porównywać awd do fwd, bo właśnie start od zera jest najbardziej nieuczciwy. Jeśli już taki zrobili to powinni powtórzyć to z rolki. Poza tym mnie interesowlby tylko jeden uczciwy wyścig-nowy typek vs stary tak od zera jak i z rolki. Od zera zresztą fk2 dostawał baty straszne od golfa R, a tutaj nowy go dogonił, a nie wierzę żeby pomiędzy starym a nowym była taka różnica.

                            Comment


                            • Ten Golf R był w manualu.
                              CTR

                              Comment


                              • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                                Dla mnie to jest niesprawiedliwe porównywać awd do fwd, bo właśnie start od zera jest najbardziej nieuczciwy.
                                Ale do czego mieli porównywać. Honda sama sobie wybrała taką drogę, że daje ponad 300KM i zostawia FWD.
                                Przecież nie będą tego porównywać z Golfem GTI i Focusem ST.

                                Comment

                                Working...
                                X