Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Robson-Robert Zobacz posta
    Gdyby Glosima był 10 lat młodszy to tez by sobie taką nową zabawkę kupił, tyle że teraz mu sie trochę głupio w bulwarowce pokazywać i dlatego Meganeczkę na lawecie za sobą na tory ciąga huehue
    Zejdz ze mnie, bo mi duszno
    Megana jeździ dobrze jak na ośkę i swój wiek - jakoś ma 10 lat i skrzynia cała :P
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Zamieszczone przez Robson-Robert Zobacz posta
      Ośki są dla mnie jak te suviki bulwarowki. Mozna sie pokazać z dziewczyną, objechać kierasòw nizszego szczebla w 140 konnych tedeikach, poszaleć na cargo i tyle...do tego przednionapedowki się nadają idealnie.
      Tu chyba lekko Cię poniosło Do wchodzącego HR-V z kosiarką pod maską czy nawet tradycyjnie do MX-5 takie powiedzenie jeszcze pasuje. Ale patrząc na ten post: https://www.civicforum.pl/showthread...795#post254795 to do Type R chyba tak nie do końca? Z resztą, Golfa R jego "słabszy" "bulwarówkowy" brat Leon Cupra jakoś w każdym teście wyprzedza na torze...? Tak, wiem, jakby było mokro, albo jeszcze lepiej jakby padał śnieg, jakby była to jazda na szutrze itp. itd. - jasne. Ośki też IMO dają więcej frajdy z jazdy przy mniejszych prędkościach (doświadczenia własne, ale i często podkreśla się to w artykułach o tych autach), co jest chyba raczej wskazane na publicznych drogach Rolą hot hatcha jest frajda z jazdy w praktycznym rodzinnym nadwoziu i SENSOWNEJ cenie; można z nim pojechać na Cargo czy na tor, ale to jest tylko ta druga, rzadziej używana przez 90% użytkowników funkcja. Dlatego to nie musi być potwór efektywny w każdych warunkach ze stałym 4x4 (palący zwykle dzięki temu po mieście od 15l/100km) i dlatego liczy się cena. Bo to inny klient niż na Porsche czy nawet Subaru.

      Zamieszczone przez Robson-Robert Zobacz posta
      bo dla nich 120 czy 140 tys pln nie robi roznicy bo ile to jest na racie leasingowej co miesiąc ? Jeden bak paliwa
      Ja zawsze unikam takiego patrzenia, bo to jest krótkowzroczne. Liczy się tylko całkowity koszt - w tym obsługa produktu finansowego, utrzymanie, utrata wartości, etc. - to wszystko zależy od ceny wyjściowej. Tak czy owak co najmniej 20 tys. z konta ubywa, a po to przecież istnieje jeszcze konkurencja. Mieć po 3 latach 20-30tys. a nie mieć i mieć auto tej samej klasy to jednak różnica. A za tą kasę można wsiąść w samolot, wypożyczyć w Chicago Camaro albo Mustanga V8, karnąć się Route 66 do wschodniego wybrzeża i wrócić, mając niezłe dodatkowe emocje za sam inny znaczek na masce. Albo kupić żonie przyzwoitą używkę. Albo coś jeszcze innego. Jeden bak paliwa?
      Last edited by Alix; 17-03-2015, 07:49.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • I znowu muszę się z Tobą zgodzić Alix, TypeR nie było i nie ma być autem tylko i wyłącznie do ścigania sie po torach i ciągania na lawecie. Jak kiedyś pisał Hammond, CTR miała być i była autem o sportowych osiągach bez ponoszenia kosmicznych kosztów. Nowa CTRka jest autem do jeżdżenia na co dzień, nawet z rodziną, olbrzymi bagażnik,spore wnętrze i dwie pary drzwi są tego dowodem. Zawieszenie tez jest dostosowane do różnych wymagań i sytuacji więc jeśli cena skrojona będzie przyzwoicie to zakupią to auto nie tylko fani marki, poprzednia Rka sprzedawała się całkiem dobrze nawet w Polsce ale cena nie odbiegała nie wiadomo jak bardzo od podobnych aut konkurencji. Według mnie różnica 20000 pln-ów na start to dużo nawet jak dla Angola czy inszego Szkota nie wspominając o naszych rodakach.
        Co do wyciągania z dołka Hondy przez CTRa i NSXa, to oczywiście te auta nie będą motorem napędowym sprzedaży(raczej mają pokazać że Honda wraca do sportowych korzeni, podobnie jak i powrót do F1) to miejsce moim zdaniem ma szanse zająć nowy HR-V, i w trzech segmentach Honda będzie miała dobrze sprzedające się auta, HR-V, CR-V i civica IX którego cena wbrew pozorom nie jest tak wysoka jak niektórzy piszą. Ostatnio koleś z pracy kupił Alfę Giuliettę 1.4/122KM benzyna z rabatami za 67tysi, czyli praktycznie za taka samą kwotę można kupić civica z 2014 roku.
        Last edited by MarcelWro; 17-03-2015, 09:58.

        Comment


        • Ja z Tobą MarcelWro też się zgadzam Dokładnie po to Type R ma 5 drzwi i adaptywne zawieszenie Wreszcie. Dlatego NIE kupiłem Type R 8th gen i dlatego mogę się zastanawiać nad obecnym...

          Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
          Ostatnio koleś z pracy kupił Alfę Giuliettę 1.4/122KM benzyna z rabatami za 67tysi, czyli praktycznie za taka samą kwotę można kupić civica z 2014 roku.
          Czyli można ładnych parę tysięcy być na Civicu do przodu, bo jak popatrzysz na cenę odsprzedaży jednego i drugiego auta to taka właśnie będzie różnica Civic tak naprawdę suma summarum wypada tu po prostu taniej.

          Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
          civica IX którego cena wbrew pozorom nie jest tak wysoka jak niektórzy piszą
          Jak dla mnie Civic ma uczciwe ceny (szczególnie biorąc pod uwagę w/w utratę wartości); szkoda, że tylko benzynowy. Wolumen sprzedaży diesla założę się, że byłby z innej bajki jeśliby różnica zamykała się trochę tak jak za zachodnią granicą czyli w granicach np. 4-5 tys. w stosunku do benzyniaka 1.8. A powyższa dyskusja obejmuje to samo pytanie, tylko odnośnie Type R Dobra reklama dźwignią handlu, więc pytanie czy Type R będzie jeździł po ulicach i tym lewarem dla Hondy będzie, czy też pozostanie znakomitym autem... głównie w katalogu. Zobaczcie co się dzieje w działach "Nasze Auta" jak ludzie polują na pakiety od Type R, części od VTi-S, jak zyskuje cała linia modelowa (nota bene facelift nieco zgapiony z projektu Rki w IXgen im się udał fantastycznie), jak to przyciąga i wytwarza pasję do marki. Nie żadne nonsensy typu emisja CO2 o 4,67 grama mniejsza, tylko właśnie to Sam jestem tego świadectwem, wystarczy popatrzeć na moje ufo BTW wielokrotnie więcej dałem Hondzie zarobić dopieszczając swoje ufo "pod Rkę" niż zarobili na samej jego sprzedaży i przeglądach...
          Last edited by Alix; 17-03-2015, 10:23.
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • A tu się z Tobą nie zgodzę...civic na rynku wtórnym ma zdecydowanie za wysokie ceny..... oczywiście mówię to z pozycji zainteresowanego kupnem, ale tak czy inaczej już w niedługim czasie stanę sie posiadaczem Hondy, może będzie to nowa HR-V, może civic z rynku pierwotnego albo wtórnego...czas pokaże
            ps. Jak będę już posiadaczem Hondy to znowu się z Tobą zgodzę bo popatrzę na ceny przez pryzmat potencjalnego sprzedającego a nie kupującego
            Last edited by MarcelWro; 17-03-2015, 10:45.

            Comment


            • Polski oddział Hondy podał oficjalną cenę modelu Civic Type R. Auto w wersji GT będzie kosztowało 144 tys. zł
              Polski oddział Hondy podał oficjalną cenę modelu Civic Type R. Auto w wersji GT będzie kosztowało 144 tys. zł

              Comment


              • No to srednio na jeza. Cena jednak dla zapalonych hondziarzy... moze kiedys sie skuszę jak spadnie o polowę
                Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                Comment


                • No to przegięli pałę. Za 144k można kupić szybsze i lepsze auto np. 2 letnie.

                  Comment


                  • Czyli tak samo jak z dieslem.
                    Z 1.6 iDtec celowali w cenę Golfa 2.0TDI, z CTR przycelowali w cenę Golfa R.
                    Chyba bedzie ciężko żeby się sprzedawał...
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • 144k... zgodnie z oczekiwaniami... będzie białym krukiem...
                      Sartek

                      Były: Honda Civic Type-S Plus 1.8 MT 2010 (VIII gen); Honda CR-V 2.0 MT Lifestyle 2013 (IV gen)
                      Jest: Honda Civic 1.5T MT Sport Plus 2018 (X gen)

                      Comment


                      • Sory panowie. Ale nie jestem w stanie dac za auto tyle co 2/3 mojego mieszkania no chyba źe zaczne cierpiec na kryzys wieku sredniego. Jestem na tak ale za 6 lat jak skonczy sie gwarancja i znajde nie skatowany egzemplarz np na forum za 50-60 tys

                        Ewentualnie zoabczymy czy beda w stanie jeszcze z tego samochodu zejsc. Wyprzedaze rocznikowe itp aczkolwiek co do hot hatcha bym tu na swieto nie liczyl.
                        Last edited by Adaszek123; 21-03-2015, 20:34.
                        Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                        Comment


                        • 144 tysie plus 2 tysie za lakier metalik
                          Ten lakier juz mogli dac w gratisie..
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Lakier jest na stargowanie, jak w CR-V ;P
                            Sartek

                            Były: Honda Civic Type-S Plus 1.8 MT 2010 (VIII gen); Honda CR-V 2.0 MT Lifestyle 2013 (IV gen)
                            Jest: Honda Civic 1.5T MT Sport Plus 2018 (X gen)

                            Comment


                            • Ale w czerwieni o niebo lepiej niż ten biały.

                              Comment


                              • Zdecydowanie za dużo bardziej kreatywni pojadą do naszych zachodnich sąsiadów i w de można kupić CTR-a za 118 tyś czyli 26 tyś w kieszeni )
                                Moja EP-ka 1.4 bez VTEC-a

                                Comment

                                Working...
                                X