Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 200km z litra pojemnosci... Dla mnie kosmos ale powiem szczerze ze jak bym mial gotowke i patrzyl na te wszystkie hot hatche bez skrzywienia Hondowskiego to grubo bym sie zastanowil na takim Gulfem R400...

    Ciekaw jestem ile taki silnik wytrzyma... Wydaje mi sie ze VW leci teraz na pokazowke troche zeby polapac klientow a Honda spokojnie robi swoje... Dla mnie liczy sie niezawodnosc a VW wiele razy juz pokazywal ze roznie z tym u nich bywa. Honda natomiast konsekwentnie robi swoje...

    Jestem pewien, ze jakby chcieli to i z 2.0 byliby w stanie i 500 czy 600 koni wytrzaskac ale czy jest sens?? gdzie takim autem pojezdzisz?

    Dla mnie takie Civic IX Type-R 2.0T jak bedzie mial 300km to jest az nadto wystarczajaco... A jak ktos chce sobie przedluzyc penisa moca 400KM w hatchu to niech sobie kupi Golfa R400...
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • Zamieszczone przez Crisownik Zobacz posta
      grubo bym sie zastanowil na takim Gulfem R400...
      Niewierny, na stos z nim . Kupując Hondę kupiłem markę, kupując takiego VW kupił bym osiągi.

      Zamieszczone przez Crisownik Zobacz posta
      gdzie takim autem pojezdzisz?
      Cris, tak gada każdy kto "nie ma". Bez urazy oczywiście ale taka jest prawda.
      Po co Ci 400 koni w aucie? Odpowiedź jest prosta: żeby je mieć !

      Comment


      • Słoneczników van Gogha też bym nie kupił.
        Dla mnie w obu przypadkach barierą jest kasa, a zasadniczo jej brak.

        Comment


        • Prawda jest taka , że 300,400KM zostaje na papierze iw psychice bo nie ma cholery.. nie wykorzystasz tego na polskich drogach. Smutne
          EX Civic FN1
          EX Civic ED7
          EX Civic EP2
          EX Civic FD7 FL
          EX Civic FN2
          EX Civic FG1
          EX Civic FD7
          EX Civic EM2
          EX Accord CL3
          EX Accord CG8
          EX Civic MB6
          EX Civic MB4
          EX Civic MB2

          Comment


          • Jasne... Fajnie miec wiecej niz mniej spoko...

            Ale chcialbym zobaczyc oba silniki (2.0T VW 400KM i 2.0T H powiedzmy ze to bedzie 300KM) po powiedzmy przejechaniu 150 tys. km. Oraz widziec zestawienie ew. awarii i problemow... Gdybym mial luzna kase postawilbym na Silnik Hondy...

            Co z tego ze bedziesz mial 2.0T i 400KM skoro po przejechaniu dajmy na to 50 tys. km silnik zacznie sie sypac jak 40ltenia prostytutka... cos za cos niestety.
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • Zamieszczone przez Irbis Zobacz posta
              Prawda jest taka , że 300,400KM zostaje na papierze iw psychice bo nie ma cholery.. nie wykorzystasz tego na polskich drogach
              Dlatego Type R lepiej żeby miał fajny design, przyzwoite osiągi typu 230-250KM zapewniające sensowne na co dzień wysilenie silnika, bez kosmicznych hamulców, bez konieczności betonowego zawiasu aby wygrać napinkę na Nurburgringu i dzięki temu kosztować 110tys. i nadawał się do użytku na co dzień - sprawiłoby to IMO, że kupi go 5x więcej ludzi. A potem proszę bardzo, róbcie sobie wersję Mugen 300 czy 400KM dla tych nielicznych maniaków mocy i ekstremalnej jazdy. Bo jak wejdzie Type R 300KM za 140-150tys., to nie będzie to hit sprzedaży

              Co do takich silników 200KM/litr to przecież od niemal 10 lat mamy dwulitrówkę Mitsubishi w Lancerach FQ400 i poza tym, że zmiana oleju jest 2x częstsza, nie ma większych problemów, a nie są to auta "pyrkające po bulwarach". Teraz Mercedes też ma 2.0/360KM... jak z awaryjnością zobaczymy, ale AMG nigdy z problemów nie słynęły... Da się zrobić za odpowiednią kasę, kwestia materiałów No właśnie - za odpowiednią kasę. Dlatego zarówno Lancer FQ400 jak i CLA AMG to auta > 200tys. pln... To ja już Camaro V8 tańsze Niezmienia to faktu, że dla 99% z Nas to auta co najwyżej do oglądania na plakatach z tego powodu... i szkoda, żeby tak było z nowym Type R.
              Last edited by Alix; 07-05-2014, 09:59.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • IMHO te 400 KM to pokazówka i tyle. Pewnie zrobią z 1000 egzemplarzy, z tego 90% wykupią kolekcjonerzy do swoich garaży

                "Zwykłą" 300 konną R-ką jechałem 2 razy i szczerze mówiąc to bym nie kupił. Silnik jest super, 4x4 jest super ale zawieszenie dla mnie za twarde. Przez pierwsze 30 minut jazdy cieszysz się jak dziecko z lizaka, a po godzinie zaczynają Cię denerwować najmniejsze nierówności nawierzchni.
                Podobnie jak Alix wolałbym turbobenzynę ok. 230 KM (czyli np. lekko podkreconego GTI) na 225/45/17 - IMHO jeździ wystarczająco szybko, zwinnie, z odrobiną komfortu i mieści się cenowo w granicach rozsądku. Honda tez powinna takiego Type-S zaprezentować. Tanszego, mniej agresywnego od Type-R - realnego konkurenta (takze cenowego) dla Golfa GTI, Octavi RS, Focusa ST czy Megane GT.
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • Patrząc na historię CTR.. Jak dla mnie skończyła się póki co na EP3, bo UFO CTR było niestety porażką. Design - nic poza. EP3 - wszystko poza porywającym designem, choć jak dla mnie nadwozie EP3 było także niczego sobie.
                  EX Civic FN1
                  EX Civic ED7
                  EX Civic EP2
                  EX Civic FD7 FL
                  EX Civic FN2
                  EX Civic FG1
                  EX Civic FD7
                  EX Civic EM2
                  EX Accord CL3
                  EX Accord CG8
                  EX Civic MB6
                  EX Civic MB4
                  EX Civic MB2

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Irbis Zobacz posta
                    choć jak dla mnie nadwozie EP3 było także niczego sobie.
                    EP3 mi sie też podobało ale jednak w 2006 8gen był designerską perełką w swojej klasie.
                    No ale CTR szału nie robił niczym poza designem - to fakt.
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • Dobrze ukazuje to ten test wg. mnie https://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8
                      Zobaczymy co pokaże ostatecznie IX CTR.
                      EX Civic FN1
                      EX Civic ED7
                      EX Civic EP2
                      EX Civic FD7 FL
                      EX Civic FN2
                      EX Civic FG1
                      EX Civic FD7
                      EX Civic EM2
                      EX Accord CL3
                      EX Accord CG8
                      EX Civic MB6
                      EX Civic MB4
                      EX Civic MB2

                      Comment


                      • Z ta turbinką to chyba troszkę lipa będzie - pewnie po gwarancji trzeba będzie złożyć wizytę w serwisie - no ale zobaczymy. Nie jestem aż takim pesymistą. Ważne, aby Honda w końcu przestała blokować mapy i dostęp do pełnego softu, aby nie kupować produktów Hondaty, tylko dowolnie je edytować, wtedy produkty tej marki staną się jeszcze bardziej atrakcyjne.


                        mod: zapraszamy do działu "Przedstaw się" (2 Pkt. Regulaminu).
                        Last edited by Gość; 13-05-2014, 22:31.

                        Comment


                        • Wg. AMiS Honda podała finalnie 320 KM i 400nm dla TypeR 2015
                          Konkretny ciąg będzie

                          lakier czarny mat pasuje idealnie.







                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Wygląda jakoś znajomo .

                            Comment


                            • Stary znajomy, przy genewskim koncepcie to wygląda to siermiężnie i mało naturalnie
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                                lakier czarny mat pasuje idealnie.
                                Kwestia gustu. Mnie przypomina zakurzony black pearl albo długotrwałe i intensywne poddziaływanie kwaśnych opadów na niezabezpieczoną powłokę lakierniczą

                                Comment

                                Working...
                                X