Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Podstawowa cena jest bardzo dobra. Skonfigurowałem sobie warianta R z opcjami takimi jak type r i wyszło 244k. Czyli tyle samo ile fl5 z 2024. Na plus na pewno 4x4 i skrzynia w automacie. Taniej nie będzie .
    Last edited by diamento; 27-05-2025, 10:56.

    Comment


    • Tak, za takim CTR o gabarytach jak Polo GTI tęsknię (EP3 wróć ). I chyba się skończy na takim Polo.
      Przymierzałem się do CTR 2024 i to nie jest CTR jakiego chciałbym mieć. To jest wielkie jak Accord TR i to w kombi
      Owszem, jest wygodny, cichy jak na Honde. Zapewne w trasie będzie w miarę komfortowy. Ale nie tego oczekuję od CTR...

      Comment


      • Zamieszczone przez IGNACJOSZ Zobacz posta
        Skoro jest "civic a konkurencja" to zapytam czy ktoś pozyskał informacje na temat osiągów bo napęd podobno z civica tylko po modernizacji nowego Prelude ?
        Śledzę temat ale dane dotyczące modyfikacji napędu nowej Prelude to tylko czyste spekulacje. Honda milczy jak dotąd , różne źródła spekulują że niemalże już pewny napęd z Civica XI będzie wzmocniony do trochę ponad 200 KM. Być może na rynek amerykański będzie mocniejsza a w Europie to wiadomo... W każdym razie na forach w Stanach i Wielkiej Brytanii ostrzą się na świetne osiągi, np. od 0 do 100 km/h na ok. 6 sekund. Zobaczymy, myślę że będzie to zajebista ,nie bardzo droga usportowiona bryka
        Last edited by Stach13; 27-05-2025, 14:43.

        Comment


        • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
          Zobaczymy, myślę że będzie to zajebista ,nie bardzo droga usportowiona bryka
          chciałbym.... jednak jakoś nie wierzę, że będzie tańsza niż civic a jak będzie w okolicach 200tys. to chyba wolałbym szukać czegoś mocniejszego
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
            jak będzie w okolicach 200tys. to chyba wolałbym szukać czegoś mocniejszego
            Spekulacje że wszystkich stron mówią o cenie lekko ponad 30 tys. USD. Jeśli by tak było to u nas to tak ok. 170-180 tys. Kurczę, wsiadać do auta mającego 1300 mm wysokości za te pieniądze to poemat
            Last edited by Stach13; 27-05-2025, 16:23.

            Comment


            • Mocy większej na pewno nie będzie, napęd będzie ten sam co obecnie w XI, w USA opisują ten napęd maksymalną szczytową mocą 200KM... a osiągi ? Hmm jak będzie ze 200kg lżejszy, to pewnie wykręci licznikową setkę w 6,5sek.. więc to i tak jest dobrze, tutaj zaletą może być to, że auto będzie na prawdę mało spalać.. może nawet ciut mniej niż XI.. a tutaj nie ma co narzekać, ja jeżąc do pracy drogą krajową, teraz kręcę non stop powtarzalne spalanie 4,6-4,8l/100km... I wcale nie jadę jak "potulny baranek"..
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                Spekulacje że wszystkich stron mówią o cenie lekko ponad 30 tys. USD. Jeśli by tak było to u nas to tak ok. 170-180 tys. Kurczę, wsiadać do auta mającego 1300 mm wysokości za te pieniądze to poemat
                Obyś miał rację z optymizmem. Z doświadczeń wynika, że ceny USA i EU to zupelnie inne bajki. Gdyby to auto było w takich pieniądzach sam bym się nad nim zastanawiał (pod warunkiem tych jakiś 230KM bo niżej to nie ma sensu) choc 4furtki sa mi dość potrzebne... Ale najwyżej trasy bym robił FIT a codzienne preluda
                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                Comment


                • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                  Mocy większej na pewno nie będzie, napęd będzie ten sam co obecnie w XI,
                  To już prawie pewne że napęd będzie taki jak w XI gen, moc pewnie trochę podciągną ale to dobrze. Przynajmniej jest szansa na cenę tylko trochę wyższą od XI-tki.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                    Ale najwyżej trasy bym robił FIT a codzienne preluda
                    Coś Ty, byś jeździł non stop Preludem i w trasach również.. ten napęd jak jest ciepło, pali bardzo mało w trasie, ten Prelude to może być na prawdę fajne autko, będzie mieć bardzo dobre osiągi i niewiele spalać, a przy takiej konfiguracji, człowiek by nie myślał o paliwie, tylko o przyjemności z jazdy... tak jak ja mam teraz z moją XI-stką.. ciągle wszędzie nią jeżdżę...
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                      pod warunkiem tych jakiś 230KM bo niżej to nie ma sens
                      Ale nowa Prelude może mieć 200 KM a odpychać się jakby miała 250

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                        Ale nowa Prelude może mieć 200 KM a odpychać się jakby miała 250
                        Stach na pewno będzie lżejsza od XI... a zobacz, że XI robi setkę w 7,2sek., między 80-120 przyspiesza w 4,7sek... to teraz jakby zabrać ze 200kg to te wyniki jeszcze bardziej się poprawią, a być może będzie również miała mniejszy współczynnik oporu powietrza.. dla mnie takie auto byłoby ideałem..
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                          dla mnie takie auto byłoby ideałem..
                          Jestem Grzechu jak na razie na nią napalony nawet nie widząc jej na żywo. Wiem że napęd jest fantastyczny bo opisywałeś go w swoich postach. Pasuje mi sylwetka, prawdopodobnie nie zmieni się od tej pokazowej. Pasuje mi też automatyczna skrzynia biegów. Zawsze marzyłem o niskim sportowym aucie
                          a tu w wyglądzie będzie sportowo.Wnetrze też mi się podoba, wszystko mi się podoba, oby spodobała się również cena.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                            Coś Ty, byś jeździł non stop Preludem i w trasach również.. ten napęd jak jest ciepło, pali bardzo mało w trasie, ten Prelude to może być na prawdę fajne autko, będzie mieć bardzo dobre osiągi i niewiele spalać, a przy takiej konfiguracji, człowiek by nie myślał o paliwie, tylko o przyjemności z jazdy... tak jak ja mam teraz z moją XI-stką.. ciągle wszędzie nią jeżdżę...
                            ja mówię o potrzebie drzwi czy bagażu czasem...
                            moja rodzina mała - najwyżej nastolatka by sie musiała pogodzić z tylnym siedzeniem ale Chorwacji sobie w takim setupie nie wyobrażam...
                            ja lubię 3d bo integra i civic Si i civic QP tyle, że jakbym miał zmienić to jakoś docelowo ten samochód mi nie podejdzie, przynajmniej do czasu jak nastolatka nie wyfrunie
                            a szkoda - bo sercem jak najbardziej + ekonomiczny napęd + nowe auto naprawdę godne uwagi = byłby powodu do zmian
                            zobaczymy co czas pokaże
                            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                            Comment


                            • Ładnie, pięknie, ale to Prelude. PRELUDE.
                              Żeby nie obrażać tradycji i zachować proporcje tam pod maską powinno być K20C1.
                              Jeśli miałby to być pojazd, gdzie ważnym aspektem jest ekonomia, to Honda powinna wystrugać Civika Coupe, z lekko podkręconym układem hybrydowym.

                              W tej formie Prelude jest jak elektryczny Ford Mustang albo Capri. Czyli pojazdem pewnie fajnym, ale niepotrzebnie popierającym się legendą.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Pete Zobacz posta
                                Żeby nie obrażać tradycji i zachować proporcje tam pod maską powinno być K20C1.
                                Tradycja to Type R Prelude jest wydaniem w nowoczesnej technologii przyjaznej środowisku "szybkie i oszczędne".. czytałem ostatnio jakiś taki krótki artykuł, gdzie Honda zapowiedziała, że idzie w całkowitą elektryfikację pojazdów.. pozostaną hybrydy, elektryki, a potem wchodzą niby w technologię wodorową.. ale to jeszcze parę ładnych lat, w 2027 ma powstać jakiś nowy napęd hybrydowy, określony jako ciężki.. ale nie wiem co to znaczy.. czy chodzi i dużą moc, czy może duże gabaryty Hmm, a swoją drogą.. to nie wiem czy nie wolałbym hybrydy która ma 300KM, zamiast tego kultowego K20C1... Posiadając hybrydową XI, nie chciałbym już mieć tradycyjnego benzyniaka... to auto na prawdę fajnie jeździ.. tutaj nie ma turbodziury, ciągnie od samego dołu jest, ciche.. nie ma opóźnień w zmianie biegów.. a sama symulacja zmiany biegów też jest fajna, ma się wrażenie jakby jechało się jakiś sportowym autem ze skrzynią typu DSG.. a jeszcze żeby dołożyli jakiś fajny wydech zamiast tych głośniczków w środku, to by było jeszcze ciekawiej..
                                Last edited by Grzechu; 28-05-2025, 14:36.
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X