Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja kupiłem 2x Civic i serwisowałem 3 pojazdy w Honda Plaza, a mnie na serwisie ruchali pisząc kulturalnie. Mają też Ford Plaza z tą samą kulturą organizacji, bo tam likwidowałem szkodę kiedyś to dramat.

    Najsensowniejszy to dla mnie obecnie Wyszomirski, wliczając serwis BLS na ul. Parowcowej.

    Comment


    • Rozmawiałam ostatnio na serwisie Wyszomirski z pracownikiem to powiedziała że ma być w całej Polsce 16 do 17 ASO max, aktualnie na stronie Hondy jest 25
      Last edited by cezar5s; 27-09-2024, 13:42.

      Comment


      • Zamieszczone przez Grzechu
        no bo jak nie XI to co innego ?
        No właśnie i tu jest problem. Coraz mniej samochodu w samochodzie, coraz więcej bezsensownych gadżetów windujących okrutnie cenę.
        Gdyby nie paskudny wygląd ostatnich modeli KIA/Hyundai, poszedłbym w koreańce, chyba ostatnia marka, która jakoś trzyma poziom jakości. Za chwilę na rynku pojawi się poważniejsza oferta chińczyków, może to byłoby jakieś rozwiązanie. Dacia jaką kupiłem jakiś czas temu, to tak naprawdę chińczyk, tylko znaczek zmienili. Pomijając fakt, że to auto mega budżetowe, to do jakości wykonania ciężko się przyczepić. Nic nie trzeszczy, nie zgrzyta, blachy bardzo dobrze spasowane, póki co nie gniją (auto ma dwa lata i stoi na dworze, w garażu już nie ma miejsca ) Przy okazji robienia konserwacji, miałem okazję przeorać auto z każdej niemal strony. Każda śrubka, nawet ta pod autem, jest oznaczona pisaczkiem, że dokręcona. To może świadczyć o dobrej kontroli jakości. Ceny tych aut, też mogą być konkurencyjne, no chyba że UE dowali mega cła.
        Pozdrawiam Czarodziej
        Mój Szogun

        Comment


        • Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
          Gdyby nie paskudny wygląd ostatnich modeli KIA/Hyundai, poszedłbym w koreańce, chyba ostatnia marka, która jakoś trzyma poziom jakości.
          Hyundai mi nigdy nie leżał - zbyt plasticzny jak dla mnie. Natomiast KIA całkiem całkiem. Ale ostatnio przejechałem się Sportage najnowszym i zwyczajnie tego auta nie chciałbym mieć. Pomijam dizajn zewnętrzy, który mi nie leży bo to osobista sprawa ale wykończenie wnętrza jakoś zupełnie nie w ta stronę idzie jak dla mnie. Dodatkowo - może to wina ustawień auta demo - mimo kompletu kamer i czujników manewry tym samochodem są dla mnie zwyczajnie niekomfortowe. Coś tam nie działa jak powinno. Mimo tylu systemów osoba posiadająca słupek na godzinie 11 praktycznie dotknęła słupa betonowego bo systemy "go jakoś inaczej widziały. Jak dla mnie jest rozdźwięk miedzy obrazem z kamery, czujnikami i widocznością w lusterkach bocznych. Wieloma autami jeździłem i w większości są one intuicyjne a systemy pomocne a tutaj rozczarowanie na maxa.
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • Zamieszczone przez zyga502 Zobacz posta
            A wiecie,że warszawski dealer Honda Plaza kończy współprace z marką Honda i będzie sprzedawać chińskie MG?
            Polacy rzucili się po MG. Brytyjczycy: "to najgorsza marka"

            MG, którego salony oblegają właśnie polscy klienci, dorobiło się niechlubnego miana najbardziej awaryjnej marki wśród producentów nowych aut w Wielkiej
            Last edited by Typek®; 03-10-2024, 14:27.

            Comment


            • Na hondzie chyba ciężko zarobić w dzisiejszych czasach

              Comment


              • Zamieszczone przez Grzechu
                będę polował na wyprzedaże roczników, najlepiej wersja sport.. chciałbym kupić od ręki, nie lubię czekać.. no bo jak nie XI to co innego ?
                Mają obecnie promocję i można kupić sporta za 162 , moim zdaniem to dobra cena.

                Comment


                • Zamieszczone przez gienio Zobacz posta
                  Mają obecnie promocję i można kupić sporta za 162 , moim zdaniem to dobra cena.
                  Zgadza się, niby teraz jest 10tys. rabatu, to chyba może być dobry moment.. ale myślę, czy nie poczekać do grudnia.. może będzie jeszcze niżej...? a może nie... A tym czasem jeździłem w weekend XI w wersji Advance, auto jest super - tutaj mam na myśli napęd- do 100km/h cichutkie, bardzo dynamiczne, jedynie co mi się nie spodobało, to ten dźwięk symulacji zmiany biegów w trybie sport, jak się ostro przyspiesza... trochę takie kiczowate to... środek jak środek, może być, jakoś nie przywiązuję do tego wagi, mam wrażenie, że nie wiele różni się jakością od tego co jest w IX, dla mnie liczy się napęd, musi być niezawodny i dynamiczny... XI w hybrydzie chyba nie ma za bardzo konkurencji w tej kwestii.. noo może Toyota, Lexus..
                  Last edited by Grzechu; 06-10-2024, 23:32.
                  Moja łódka Civic..
                  Mój "klekocik" Ceed..
                  New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                  Coś na temat olejów..

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                    A tym czasem jeździłem w weekend XI w wersji Advance, auto jest super - tutaj mam na myśli napęd- do 100km/h cichutkie, bardzo dynamiczne, jedynie co mi się nie spodobało, to ten dźwięk symulacji zmiany biegów w trybie sport, jak się ostro przyspiesza... trochę takie kiczowate to...
                    Potwierdzam, napęd im się udał. Co ciekawe, w ZR-V w trybie sport nie ma tego dźwięku. W CR-V nowej niestety też jest.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                      napęd im się udał.
                      Mi najbardziej zależy na niezawodności napędu, w nowym aucie. Trochę poszperałem w necie i śmiem twierdzić, że napęd i-mmd taki jest i będzie. Napęd jest na prawdę super, wręcz genialny w swojej konstrukcji, prosty silnik spalinowy sprzęgnięty małym sprzęgłem wielo-tarczowym (sterowanym hydraulicznie), ze skrzynią, która ma w środku silnik Ac i generator prądu. Rotor, to wirujące magnesy, bez żadnych szczotek itp.. a wszystko to połączone jest ze sobą na stałe paroma kołami zębatymi bez żadnych przełożeń, synchronizatorów itp... po prostu nie ma co się popsuć, pewnie olej się zmienia tam co jakiś czas... Jedyna delikatna rzecz, to elektronika sterująca silnikiem AC i generatorem, czyli ten cały falownik, no i ewentualnie akumulatory... Moim zdaniem Civic XI z tym napędem jest bezkonkurencyjny w swojej klasie.
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • Przejechałem CR-V hybrid 100 000 i absolutnie NIC się nie wydarzyło. W XI gen Civica poprawili jednostkę sterującą, baterię.....Jeśli komuś odpowiada hybryda, brać i się nie zastanawiać. Toyota ucz się......

                        Comment


                        • Też mam na razie dobre zdanie na temat napędu hybrydowego z hondzie civic XI. Do tego auta jest w sam raz, bo np. do CR-V już trochę za słaby. Ja przejechałem dopiero zaledwie 20 tys. ale puki co wszystko chodzi jak w zegarku. Auto jest dynamiczne zwłaszcza przy niskich prędkościach. Błyskawiczna reakcja na gaz, stosunkowo niskie spalanie, płynna praca, symulacja zmiany biegów (brak jednostajnego wycia przy przyspieszaniu), no super. Dla mnie największa wada to mały bak paliwa. Praktycznie 30 litrów do rezerwy to za mało do jazdy na trasie (zaleta to tankowanie do pełna za niecałe 200zł ). Wbrew niektórym opiniom auto wcale nie jest głośne jak na swoją klasę, oczywiście mogłoby być lepiej ale nawet przy 140km/h da się słuchać muzyki i swobodnie rozmawiać. Po rozłożeniu siedzeń do bagażnika wchodzą narty gigantowe lub 1 a nawet 2 rowery szosowe (gravel) co nie jest oczywiste w niektórych mniejszych suwach z powodu małej długości kabiny. Auto idealne do podróży w 2 a nawet 3os. z małym bagażem,= tylko pod warunkiem, że os. z tyłu nie wyższa niż 180cm.

                          Comment


                          • Well well... Honda luzuje łydki i ogłasza rabat 20k na Civica z 2024r., również Type R - 242k w podstawie obecnie.

                            Odnośnie TypeR mam ciągle mieszane odczucia, czy ta cena jest adekwatna...

                            Comment


                            • Czytaj dobra cena na "cywila" i chociaz odrobine urealniona za eRke - bo dochodzilo do tego ze taniej kupic doposazone Audi S3 po rabatach niz Honde... a i30N jest nadal ponad 50tys. tansze i przy podobnych mozliwosciach jeszcze pozwala na wybor nadwozia. Jak to w Hondzie bywa, atrakcyjna cena zakupu jest ewentualnie dopiero w momencie zejscia modelu z rynku...
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • W chwili obecnej najtańszy rs Sportback z roku 2024 jest za 266 886 zł a s3 Sportback za 202 368 zł

                                Comment

                                Working...
                                X