Największa zaleta DSG to możliwośc wyłączenia tego trybu eco/WLTP przy ruszaniu.
Wtedy nawet w trybie D jest w miare ok - zamulenie podczas ruszania się znacząco skraca - mój pracownik sam to zrobił (moduł BT do OBD) w naszym służbowym Passacie 2.0 TDI 200KM i od razu poczułem efekt.
Zerknij jeszcze na Kię Sportage lub Hyundai Tucson z hybrydą 230 KM - bardzo fajnie to jeździ i z doświadczenia wiem, że kobiety bardzo lubią te auta.
Wtedy nawet w trybie D jest w miare ok - zamulenie podczas ruszania się znacząco skraca - mój pracownik sam to zrobił (moduł BT do OBD) w naszym służbowym Passacie 2.0 TDI 200KM i od razu poczułem efekt.
Zerknij jeszcze na Kię Sportage lub Hyundai Tucson z hybrydą 230 KM - bardzo fajnie to jeździ i z doświadczenia wiem, że kobiety bardzo lubią te auta.
Comment