Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwsze jazdy Civic XI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • przed civickiem miałem focusa i megane i jakoś wszytko w tych autach działało. To co było na wyposażeniu to działało.
    I masz racje że w każdym aucie coś podrdzewieje itd. Ale jak biorę opcje wycieraczek automatycznych i za to płacę to powinny działać poprawnie tym bardziej że to nie jest technologia NASA. Jest to element wręcz niezbędny do jazdy w deszczu wiec to nie są źle działające multimedia tylko coś dużo bardziej ważnego. I mnie to dziwi że są ludzie którzy ten element w civicu byli w stanie zaakceptować.

    Comment


    • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
      przed civickiem miałem focusa i megane i jakoś wszytko w tych autach działało
      To poczytaj na forum Focua co piszą o obecnym modelu. Na każdym raczej na coś narzekają, a przeważnie auta, które mieli wcześniej były lepsze albo konkurencja ma lepsze bo szwagier/kolega z pracy ma inny model i tam nic się nie dzieje. Standard. W XI najbardziej obawiałbym się czy nie powtórzy się problem z klimą, ew. korozji w nadwozia w tych charakterystycznych miejscach jak w poprzedniku. Reszta pewnie będzie OK, auto robi moim zdaniem znacznie lepsze wrażenie jakościowe niż X gen.

      Comment


      • Zamieszczone przez Berben Zobacz posta
        Wiesz, większość osób i tak korzysta z Carplaya czy Android Auto i na tym obsługa multimediów się kończy. Problem się zaczyna gdy przy każdym starcie samochodu musisz się przeklinać przez powolny i zawieszający sie system żeby powyłączać przeszkadzacze. A tak właśnie było w Cuprze, żeby wyłączyć lane assist i auto start stop trzeba za każdym razem robić to z ekranu.

        Także każdy samochód ma jakieś kwiatki. Pytanie jak duże one są.
        Powiem Ci, ze tez robilem research, którą stację kupić od Chinczyka do Xgena. I staneło na kupieniu Honda Hack, zeby wyłaczyć klikanie OK na starcie i modułu bezprzewodowego Android Auto. Z moich wymagań - nawigacja, spotify i czytnik audiobookow. Dodatkowo została mi funkcjonalna apka LogR
        To wszystko działa ok po AA - nie musze miec dodatkowego routera w aucie czy wystawiać hotspota z telefonu. W miescie czesto nawet nie wyciagam telefonu z kieszeni, w trasie odkładam na półeczkę z ładowaniem. Nie widze specjalnie potrzeby wymiany stacji. Jakosc dzwieku sie tez poprawiła przez Vipera wyglusze jeszcze drzwi i bedzie akceptowalnie
        A do start-stop kupiłem moduł na Ali - odwraca działanie klawisza. Domyslnie mam wyłączony. Jakbym się uparł to mogę włączyć. Plug&Play wtyczki.

        Powyzsze mody mocno zmienily komfort uzytkowania auta czasem niewiele trzeba, zeby poprawić drobne niedomagania auta.

        Comment


        • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
          przed civickiem miałem focusa i megane i jakoś wszytko w tych autach działało. To co było na wyposażeniu to działało.
          I masz racje że w każdym aucie coś podrdzewieje itd. Ale jak biorę opcje wycieraczek automatycznych i za to płacę to powinny działać poprawnie tym bardziej że to nie jest technologia NASA. Jest to element wręcz niezbędny do jazdy w deszczu wiec to nie są źle działające multimedia tylko coś dużo bardziej ważnego. I mnie to dziwi że są ludzie którzy ten element w civicu byli w stanie zaakceptować.
          Każdy samochód który ostatnio testowałem "coś miał". I to nawet podstawowe funkcje, które teoretycznie powinny poprostu działać potrafiły zawieść. I żeby nie było - to jest mega słabe ale nie zrezygnuję z samochodu przez wycieraczki. Miałem już kiedyś samochód w którym automatyczne wycieraczki działały poprostu źle i się do tego przyzwyczaiłem i jeździłem nim 3 lata. To nie jedyna funkcja w samochodzie.

          Swoją drogą - może już to poprawili w nowszych modelach? Czy użytkownicy np nowych HR-V się skarżą na wycieraczki?

          Comment


          • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
            Ludzie... jakie Wy macie problemy i priorytety przy zakupie samochodu jak to czytam z tymi wycieraczkami... to glowa mala... czasem wspolczuje tym ludziom w salonach, powinne o tym memy powstawac. Każde auto ma jakies takie glitche. Każde. Pewnie XI gen tez bedzie miala swoje tylko nikt ich jeszcze nie zna, to wychodzi w praniu eksploatacji.
            Dokladnie. Jezeli sie kupuje auto za wlasne ciezko zarobione pieniadze i jest sie troche petrolhedem to
            - musi sie po prostu podobac
            - wygodnie siedziec z przodu
            - jak to jest ok to sie dopiero analizuje technike czy naped pasuje i jaka opcje zamowic
            Historycznie kupowalem dwa auta z pierwszych dostaw w Polsce i nawet za dobrze nie moglem ich obejrzec.

            Comment


            • Wrażenia po dzisiejszej (drugiej już) jeździe próbnej.

              - dynamika i płynność układu napędowego bez zastrzeżeń - tym samochodem jeździ się po prostu przyjemnie, zarówno w mieście jak i na trasach S/A, nie brakuje mocy, auto całkiem "posłuszne",
              - widoczność zza kierownicy bardzo dobra,
              - audio w wersji advance lepsze niż w sport, nie high-end, ale jeśli ktoś lubi słuchać muzykę, to zdecydowanie na plus z Bose,
              - siedziałem w wersji sport i advance - wbrew pozorom na tylnich siedzeniach w pozycji opartej z szyberdachem nie jest mniej miejsca niż w wersji bez, natomiast jak już się przechyliłem do przodu to musiałem uważać nieco na wybrzuszenie na końcu szyberdachu (mój wzrost 182 cm),
              - największy minus to hałas od kół, głośniej robi się już od 80 km/h, kolejny próg ok 120 km/h, >140 km/h pojawia się lekki szum przy uszczelkach. W innych samochodach bywa głośno od silnika a tu od kół.

              Spalanie wersji advance po ok. 66 km, trzy osoby na pokładzie, ok. 15 km w mieście, pozostałe km to mniej więcej pół/pół S z prędkością 90-110 km/hm oraz A z prędkością 130-145 km/h. Trasy szybkiego ruchu na tempomacie + dwa większe przyspieszenia na A. Całość wyszła według komputera ok. 6,5. Podczas jazdy na autostradzie stałą prędkością nie zanotowałem spalania > niż 7, ale też trasa nie była długa. Przed wyjazdem z placu honda miała średnie spalanie ogólne 5,8 przy 700 km, po powrocie średnie utrzymało się na tym poziomie, w trakcie jazdy skoczyło na chwilę na 5,9. Po ruszeniu z placu w mieście, chwilowe spalanie zaczęło się od ok 6,9 i powoli malało. W trakcie testu akumulator doładował się z ok 1/3 do nieco ponad połowy.

              Ogólne odczucia bardzo dobre, ani przez chwilę nie poczułem, że e-cvt czy symulacja biegów; wsiadasz jedziesz i jest poprawnie; osobiście daję minus głównie za hałas z nadkoli - tu mogło być lepiej.

              Comment


              • Ja dzisiaj poszalalem Miniakiem miejsko-podmiejsko po zmianie wydechu i hmm chyba jest cholerka zbyt uzalezniajacy bo 15,4 litra na setke pokazalo trzeba bylo brac hybryde bo nie zacheca do niczego takiego a udawaniem z glosniczkow trudno sie tak jarac

                SmartSelect_20221006_180107_Chrome.jpg

                SmartSelect_20221006_180519_Chrome.jpg
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Co do działania takich umilaczy jak aut wycieraczki, czy aut światła drogowe, to pasowało by, żeby to działało, w obecnym aucie to wszystko mam na autoni działa jak powinno, w Civicach z tym było ciężko i o ile do świateł się przyzwyczaiłem, bo dało się to ogarniać manualnie, o tyle do wycieraczek po prostu się nie dało i to było żenujące.
                  Ostatnio przeglądałem co można jeszcze w miarę normalnie kupić i takie 1,5tsi 150KM w Leonie mozna mieć za 125tys, a Ceeda nawet poniżej 120 i to w dobrym wyposażeniu, aczkolwiek Civic jest w automacie (choć ma 1 bieg) i hybrydzie.
                  Ktoś kto często gania po mieście i ma hobby w oszczędzaniu powinien być zadowolony.
                  Jednak do czego Ci ekoidioci z ue doprowadzili, żeby Civica kupować ze względu na małe spalanie, a nie dla sportowej zadziorności.
                  Last edited by katana; 06-10-2022, 18:56.

                  Comment


                  • W Hondzie wycieraczki żyją swoim życiem. To samo było w Accordzie i też mnie to na początku wk…, później się przyzwyczaiłem i w X mi już to nie przeszkadza.
                    Ta nowa generacja Hond raczej dla fanów pakowności, mułowatości itd, wróć, pakowności nie. Wygląd też nie za szybki, w środku deska z Volksvagena. Ja tego nie ogarniam.
                    Era X była fajną epoką w Hondzie, nawet na CRV coś skapnęło i przestała być smutnym dziadkowozem. Było HRV sport 1.5 turbo. Type R też miał i wygląd i pozycję za kierownicą i osiągi. Fajne auta były.
                    Ja się czaję na obecną CRV, mandaty, ceny paliw, ograniczenia, ja się bardziej zaczynam przemieszczać niż jeździć autem. Cena CRV dobra, dynamika, spalanie, wyciszenie. Nie wiem tyko czy zdążę kupić, nowa CRV ma być na początku 2023, stare CRV w salonach nie zostaną bo większość zamawiana pod produkcję.

                    Comment


                    • Tak czytam i czytam o tych automatycznych wycieraczkach, światłach i u mnie w IX wycieraczki to dotykałem rok temu, a światła z drogowych na mijania działają super nawet na krętej drodze ( dbam o czystość szyby w miejscu czujnika). Także chyba jestem szczęśliwcem nielicznym, albo piszecie o X.

                      W Accordzie VII i VIII wycieraczki chodziły ok, światła automat mocno średnio.

                      Chyba najgorzej działające światła ( automat) spotkałem w oplu insignia i astrze J.
                      Last edited by slepak; 06-10-2022, 21:04.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                        Type R też miał i wygląd i pozycję za kierownicą i osiągi. Fajne auta były
                        Myślę że nowy type r też może być fajny. Pod warunkiem że wycieraczki będą działać i nie będzieć mieć zgrzytów przy wrzucaniu drugiego biegu. Ciekawe jaka będzie cena nowego typka, ale podejrzewam że grybo ponad 200 tys.

                        Comment


                        • Nowy Type R to odgrzewany kotlet. Szału narobił TR IX gen, głównie przez moc dawno nie widzianą u Hondy, no i auto było jednoznacznie sportowe. Mnie się do końca nie podoba TR IX przez pozycję za kierownicą, tunel środkowy, ale chwała dla Hondy, ze rzutem na taśmę tchnęli w firmę życie. X gen to już był odgrzewany kotlet, ale auto fajniejsze bo cichsze, bardziej komfortowe, no i baza w postaci cywila X była bardzo dobra.
                          Raz odgrzane danie może być smaczne, ale podgrzewać to samo drugi raz to już może wyjść niesmaczne Type R 11 będzie bezpłciowy jak cała generacja obecnej Hondy.
                          Na jedno się jaram, skrzynia biegów. 11 Type R jest produkowane w Japonii i skrzynia musi być dobra.
                          Niby Civic X i CRV mają te same skrzynie biegów, ale w CRV ten manul byl lepszy, stąd domniemuję, że Type R 11 będzie miał skrzynię super.
                          Dla mnie z tych trzech Type-R najfajniejsze jest 10, ma ten manga style, zajob japoński, przy tym nie jest tak nieprzyjemne w codziennej eksploatacji jak IX, no i wnętrze ma godne Type R.

                          Comment


                          • Jazda była tak na szybko miesiąc temu, pamiętacie szał jak hondy jeździły od miasta do miasta nie można było przetestować na spokojnie, teraz wreszcie test był bez pośpiechu i wyrywania sobie aut.
                            Przyspieszenie na plus, wyciszenie super w porównaniu z X, prowadzenie rewelacja ! prawie 80km/h zjazdem serpentyna z expresowki, trzymał się jak głupi drogi razem z jadącymi w środku [emoji56], przyspieszenie jak z procy liniowe, hybryda zastępuje turbinę rewelacyjnie i bez porównania w Xtce, nie patrzyłem na spalanie jak kogoś stac na takie auto to na owies tez, patrzyłem tylko na osiągi XÎ. Maxymalna prędkość 120km/h expresowką plus 64km/h, oczywiście na niemieckiej autostradzie, solon tuż przy granicy z Niemcami, udało za pozwoleniem wyciągnąć moze nie max ale Hondzia ładnie przyspieszała, dzięki uprzejmości pracowników z salonu, pozdrawiam cała obsługę [emoji2]


                            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                            Last edited by rob1986; 07-10-2022, 10:35.
                            zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                              Ta nowa generacja Hond raczej dla fanów pakowności, mułowatości itd, wróć, pakowności nie. Wygląd też nie za szybki, w środku deska z Volksvagena
                              Mułowaty to nowy Civic z pewnością nie jest - są dużo słabsze samochody na rynku. Oczywiście, do zabawy na torze wyścigowym to emocji pewnie będzie mało - ale do tego to chyba się kupuje type R. Dla kogoś kto nie oczekuje wbijania w fotel oraz do poruszania się po wszystkich naszych drogach zwykła wersja osiągami będzie więcej niż wystarczająca. Ale to trzeba zweryfikować samemu, bo wrażenia są dużo lepsze niż po filmikach z YouTube.

                              Zastanawia mnie natomiast jak głośno musi być w poprzednich generacjach civic skoro część testujących stwierdza że wyciszenie jest poprawione i lepsze w XI. Oraz na ile zmiana fabrycznych opon (Michelin Pilot Sport 4) jest w stanie jeszcze poprawić komfort w XI.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
                                Mułowaty to nowy Civic z pewnością nie jest - są dużo słabsze samochody na rynku. Oczywiście, do zabawy na torze wyścigowym to emocji pewnie będzie mało - ale do tego to chyba się kupuje type R. Dla kogoś kto nie oczekuje wbijania w fotel oraz do poruszania się po wszystkich naszych drogach zwykła wersja osiągami będzie więcej niż wystarczająca. Ale to trzeba zweryfikować samemu, bo wrażenia są dużo lepsze niż po filmikach z YouTube.

                                Zastanawia mnie natomiast jak głośno musi być w poprzednich generacjach civic skoro część testujących stwierdza że wyciszenie jest poprawione i lepsze w XI. Oraz na ile zmiana fabrycznych opon (Michelin Pilot Sport 4) jest w stanie jeszcze poprawić komfort w XI.
                                Te same opony u mnie w samochodzie (nie Honda) po jakimś 1000km stały się trochę cichsze. Nie liczyłbym na niewiadomo jaką różnicę ale napewno jest. Ja mam zamiar wyciszyć nadkola i bagażnik po zakupie, to nie jest jakiś wielki koszt i w sumie można nawet samemu dosyć szybko zrobić.

                                Comment

                                Working...
                                X