Zamieszczone przez filipfm
Zobacz posta
295707898_394207292693185_611698099883313524_n.jpg
w zestawieniu z akcjami typu Save the stick

Inna sprawa, że tak sobie tę filozofię TypeRa wymyslili Japończycy. I o ile EK9 i EP3 rozumiem - były dość spartańskie (choć to dyskusyjne bo generalnie 7gen nie miał specjalnie wiele do zaoferowania z "bajerów" i dopiero wersja 2.0 VSA - aka Sport na niektorych rynkach - trochę dopieściła - choć EP3 przedlift - kosztujący na początku lat 2000 nie miał klimy, którą dorzucali w promocji) to pozniejsze modele były raczej wyposażone pod korek i były szczytem gamy, FN2 poza szklanym dachem miał wszystko co exec (wiem, była wersja Race i nonGT na niektorych rynkach - ale generalnie - ksenony, dwustrefowa klima itp), podobnie FK2R i FK8 (też niby miały tańsze wersje bez systemów wsparcia kierowcy, które sie raczej nie sprzedawały) więc szukanie lekkości było w braku wygłuszeń, konserwacji itp.
Z tej perspektywy FK8 (nawet jakby go nazwali TypeS, żeby nie kalać legendy ) z 300KM+ i automatem i może lepszym wygłuszeniem mógłby dla niektórych być wyborem. Tylko pytanie ilu by chciało to kupić - w stanach jak ktoś chce dynamiczną Hondę z AT to ma właśnie do wyboru Accorda Sport 2.0T 10AT, którego jeszcze można podkręcić na sporo więcej niż fabryczne 258KM - więc pewnie tu by niszy nie było. A szkoda bo składając z gotowych klocków mogliby zbudować nowy podsegment w swojej ofercie
Wg info, ktore znalazlem na szybko - roznica w wadze Accorda 2.0T w tej samej wersji wyposazeniowej miedzy 6MT a 10AT to 60kg.
Comment