Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.0T VTEC w X-gen - opinie, spalanie, osiągi, problemy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Ajkaros Zobacz posta
    Odkopię może temat. W Krakowie ASO ARHER wymiana rozrządu 3800...kwota... zawrotna.
    Ktoś z Was wie, czy przy wymianie rozrządu wymieniany jest olej?czy może skoro mam w planach wymianę rozrządu to również wtedy wymienić olej ?

    Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka
    Ja na pewno wymienię olej przy wymianie rozrządu, bo cena oleju na tle rozrządu jest znikoma a po co nowy rozrząd ma się taplać w starym oleju? Wymienię też na pewno pasek napędu pompy oleju.
    Ma ktoś manuala jak ten rozrząd wymienić? Zastanawiam się nad wymianą samemu , bo nie znam fachowca godnego mojego zaufania.

    Comment


    • Byłem dziś w ASO Wyszomirski w W-wa na przeglądzie B i zgłoszeniu klimy do sprawdzenia (oczywiście wadliwy skraplacz), a że miałem 1.0T i sprzedałem go koleżance to zapytałem o problemy z paskiem serwisant potwierdził że jest problem z wadliwym napinaczem który uszkadza pasek, mieli już kilka przypadków wszystkie przy przebiegu 105 do 115 tys przebiegu i że rozrząd należy wymienić przy 90 by być w miarę spokojnym kwota 3000zł

      Comment


      • Ja swój rozrząd wymieniałem w marcu. Sam rozrząd brany chyba w Kołaczku w Krakowie 1850 zł.
        Mechanik, który zajął się wymianą, wymieniał jeszcze olej i płyn hamulcowy.
        Za wszystko razem z robocizną wyszło równe 3k.



        Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • Witam. Rzadko się udzielam na forum bo raczej szukam treści mnie interesujących, ale przekopałem te 56 stron i temat jest mocno zaśmiecony pisaniem nie na temat.. masakra...

          Moja 9 niestety dostała w tyłek i rozważam kupno X. Czy ktoś moze się pochwalić przebiegami powyżej 100k i jak się silnik wtedy zachowuje? Bardzo mnie to Ciekawi.

          Pozdrawiam

          Comment


          • Przeczytaj te dwa tematy jeszcze do podjęcia decyzji czy oby na pewno chcesz 1.0

            Wymieniał już ktoś rozrząd w 1.0? Jakie ceny w ASO? Jakie po za ASO? Jakie ceny samych części? Czy jeśli sam bym chciał wymienić to jest to trudna operacja w której łatwo coś zepsuć i są jakieś niuanse? Ma ktoś oficjalną instrukcję jak to zrobić? Myślałem że wymiana jest po 120 tys lub 10 latach ale teraz zajrzałem do książki z nudów i widzę że 100 tys lub 5 lat. Wiec już zaczynam się powoli interesować tematem.


            Witam dziś w mojej Hani wystąpił problem nie wiem na ile na razie groźny, ale jadąc zauważyłem że przy niższych obrotach np. przy redukcji biegu i obrotach w granicach 1500obr. Lekko szarpała i jak by miała mniej mocy. Po przyjeździe i późniejszym ponownym odpaleniu wyskoczula już choinka z kontrolkami od ACC po wyłącznik świateł i migająca kontrolkę silnika. Silnik tez na biegu jałowym jak by nie równo pracował. Po kilku godzinach po odpaleniu bo musiałem auto przeparkować wyskoczyła już


            Odpowiadając na Twoje pytanie :

            Tak, wytrzymują przebiegi powyżej 100 tysięcy, pod warunkiem że olej był regularnie zmieniany, oraz że wymieniono rozrząd na poprawiony. Wszystko w linkach powyżej.


            Pozdrawiam.

            Comment


            • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
              Tak, wytrzymują przebiegi powyżej 100 tysięcy, pod warunkiem że olej był regularnie zmieniany, oraz że wymieniono rozrząd na poprawiony. Wszystko w linkach powyżej.
              Tak jak slepak napisał...
              Więc rozważ zakup auta, które jest z pewnej ręki albo budżet, który byś musiał dodać na serwis początkowy związany z wymianą rozrządu przeznacz na zakup 1.5T które chyba jest bardziej udaną jednostka i ewentualna jej późniejsza odsprzedaż może być łatwiejsza. Dynamika 1.5T w porównaniu z 1.0 jest bardzo wyczuwalna a jednocześnie ten silnik potrafi być bardzo ekonomiczny...
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • Zdecydowanie szukałbym 1.5T.
                Przed zakupem pojeździłem oboma.
                Zacząłem od 1.0T, było super, ale gdy wsiadłem do 1.5T i przejechałem kilka km decyzja mogła być tylko jedna.

                Comment


                • Wyboru nie ma bo jedynym silnikiem nadającym się do tego samochodu jest 1,5 T .

                  Comment


                  • Zamieszczone przez androzek Zobacz posta
                    Wyboru nie ma bo jedynym silnikiem nadającym się do tego samochodu jest 1,5 T .
                    Nie no wybór jest - diesel
                    4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                    If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                    Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                    Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                    Comment


                    • Zamieszczone przez androzek Zobacz posta
                      Wyboru nie ma bo jedynym silnikiem nadającym się do tego samochodu jest 1,5 T .
                      Tylko K20C1! Zaden inny


                      Robi sie jak z ufo. Tam byl zakon wyznawcow zamulonego 1.8.
                      Z Xgen podobnie. 1.0 to sensowny silnik, na codzien jezdzacy lepiej niz wychwalane pod niebiosa R18. Kwestia rozrzadu do zrobienia i smigac dalej. 1.5T owszem jest swietny ale nie jedyny.
                      Diesel tez jest bardzo udany.

                      Comment


                      • Jezdzilem wszystkimi wersjami tego auta i dla wiekszosci normalnych kierowcow 1.0T w dobrej cenie z zadbanym rozrzadem jest naprawde fajnym rozwiazaniem, nawet w trasy nie zostaje w tyle dzieki swietnemu rozlozeniu biegow jest tez ekonomiczny. 1.5T oczywiscie lepszy, ale wcale nie bardziej zrywny wyjsciowo na normalny ruch czy jednak te 0,5-1,0 litr wiecen palacy, ma tez swoje klopoty w postaci przelewania oleju. Najbardziej dopracowane sa diesel i Type R silniki - poki nie zniszczysz ich chiptuningiem zrobia bezblednie setki tysiecy km.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                          Tylko K20C1! Zaden inny


                          Robi sie jak z ufo. Tam byl zakon wyznawcow zamulonego 1.8.
                          Z Xgen podobnie. 1.0 to sensowny silnik, na codzien jezdzacy lepiej niz wychwalane pod niebiosa R18. Kwestia rozrzadu do zrobienia i smigac dalej. 1.5T owszem jest swietny ale nie jedyny.
                          Diesel tez jest bardzo udany.
                          Nic dodać nic ująć, nie każdy potrzebuje 170/190 ps, podobnie użytkownicy 1.8 krytykują tylko civica 1.4 VIII/ IX.
                          Sam myślę czy nie kupić X dla żony z 1.0 z uszkodzonym silnikiem, zrobić i niech jeździ ze śmiesznymi opłatami za ubezpieczenie i podatek drogowy(Niemcy)

                          Wybór jest:

                          Witam dziś w mojej Hani wystąpił problem nie wiem na ile na razie groźny, ale jadąc zauważyłem że przy niższych obrotach np. przy redukcji biegu i obrotach w granicach 1500obr. Lekko szarpała i jak by miała mniej mocy. Po przyjeździe i późniejszym ponownym odpaleniu wyskoczula już choinka z kontrolkami od ACC po wyłącznik świateł i migająca kontrolkę silnika. Silnik tez na biegu jałowym jak by nie równo pracował. Po kilku godzinach po odpaleniu bo musiałem auto przeparkować wyskoczyła już


                          Cena ze zrobieniem silnika w X 1.0 wyjdzie jak za zadbaną IX z niskim przebiegiem lifestyle/exe z r18.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                            Nic dodać nic ująć, nie każdy potrzebuje 170/190 ps, podobnie użytkownicy 1.8 krytykują tylko civica 1.4 VIII/ IX.
                            Sam myślę czy nie kupić X dla żony z 1.0 z uszkodzonym silnikiem, zrobić i niech jeździ ze śmiesznymi opłatami za ubezpieczenie i podatek drogowy(Niemcy)
                            Wybór jest:
                            https://www.civicforum.pl/showthread...894#post519894
                            Ja zasugerowałem 1.5T z dwóch powodów:
                            1wszy - bo jednak są to inne osiągi a spalanie może być prawie takie samo (zależy od warunków użytkowania)
                            2gi - bardziej istotny. W PL jakoś specjalnie dziwnie nie widzę sprzedaży uszkodzonych 1.0. Czyli ludzie to naprawiają (no chyba, że u nas się nic nie psuje... w przeciwieństwie do Niemiec) i jeżdżą dalej albo sprzedają naprawiony - nie wiadomo gdzie i nie wiadomo jak oraz przez kogo i na jakich częściach. Ja wydając kilkadziesiąt tysięcy na auto chciałbym to wiedzieć. Wiec jak podkreślałem 1.0T to tylko z pewnych rąk i z pewną historią - a wtedy ceny często sięgają cen 1.5T więc...

                            a pomysł zakupu uszkodzonego i naprawienie go całkiem może się okazać trafiony - tak ekonomicznie jak i zdobywa się pewność posiadania dobrego auta.
                            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                            Comment


                            • Myślę że ilość sztuk sprzedanych sztuk w Szwablandi 1. 0 jest większa niż w Polsce, do tego dochodzą autostrady bez limitów też robią swoje(degradacja paska)

                              W poście 560 masz tematy do problemów ludzi z 1.0, czyli faktycznie także w Polsce naprawiają, a Szwaby sprzedają uszkodzone hehe, co mnie nie dziwi, bo trudno znaleźć warsztat inny niż aso żeby ktoś naprawił Hondę na zachodzie.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                                W poście 560 masz tematy do problemów ludzi z 1.0, czyli faktycznie także w Polsce naprawiają,
                                ja wiem, że naprawiają - powyżej napisałem z ironią...
                                I właśnie to mnie martwi. Ja wolałbym o takiej naprawie wiedzieć a jakoś nie widzę w ogłoszeniach by o tym informowali. Bo raczej ważne kto i jak i na jakich częściach temat ogarnął.
                                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                                Comment

                                Working...
                                X