Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dyskusje o olejach zastosowanych w X-gen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ....eee, e, zaraz ktoś zapyta o olej z Normą C2 do rajdu... czuję to.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      zaraz ktoś zapyta o olej z Normą C2 do rajdu
      Dla czytającego wątek olejowy to mało prawdopodobne, ale jak dalej normy środowiskowe czy zachowania marketingowe będą dostarczały nam ciężko zrozumiałych informacji to różne pytania mogą się pojawiać. Mnie na przykład zaciekawiła w olejach ENEOS technologia W BASE i ZP, więc zerknąłem na Sustinę i na dzień dobry dostałem kopa w postaci podwójnej normy tego oleju.

      Comment


      • Swoją drogą dziś postanowiłem przetestować spalanie w trasie (tempomat na 96km/h) na nowym oleju- Motulu V300 5W30 i tak jak zakładałem, udało się zejść do ładnego wyniku 4,9l/100km, jest to wynik jaki osiągałem, na oleju oem 0W20.. i w sumie na Millersie 5W30 ACEA A5. Widać, że duża zawartość modyfikatorów tarcia w oleju robi dobrą robotę w tej kwestii.

        v300.jpg
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • Czekam na olej 4K ,ilość modyfikatorów tarcia na mm/2 ,4096 x 2160, żarty moje.

          Comment


          • Zamieszczone przez megipan Zobacz posta
            Czekam na olej 4K ,ilość modyfikatorów tarcia na mm/2 ,4096 x 2160, żarty moje.
            Wiem, wiem... trochę to śmieszne, ale z drugiej strony też ciekawe, dla tych co lubią mocno wnikać, analizować i filozofować czasem, przynajmniej jest o czym pisać hehe
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
              ale z drugiej strony też ciekawe, dla tych co lubią mocno wnikać, analizować i filozofować czasem
              Ale to Grzechu jest normalne i zarazem pożyteczne. Ktoś ktoś się, wgłębia, analizuje , filozofuje to w końcu wybierze taki olej, że będzie się czuł z nim znakomicie psychicznie a i fizycznie silnik będzie chodził jak zegarek, użytkownik będzie miał świadomość że lepiej nie mógł dobrać. I nie ma żadnego ryzyka badziewia w silniku. Inny zdaje się na ASO lub mechanika poza ASO, IO go nie interesuje i też jest szczęśliwy bo mu silnik chodzi jak zegarek. Jednak przy tym drugim wyborze zawsze jest ryzyko przegięcia w złą stronę, więc lepiej być tym analitykiem i filozofem No i jest o czym pisać

              Comment


              • A znacie taki wynalazek? A1,3,5 C2,3 do wyboru do koloru. Czekzm na karte produktu. Zna to ktos???FB_IMG_1593166492055.jpg

                Comment


                • co czytam: "specjalnie zaprojektowane aby, spełnić najwyższe aktualne specyfikacje, przekroczenie wydajności wymaganej przez producentów silników. Euro4 - Euro5 Low SAPS. Zaoszczędź do 20% paliwa 80% wydłuża żywotność silnik"

                  ...o'qutwa ... 9 w jednym... mega ! ja to chce! ... ten łeb konia z rogiem to mi przypomina raczej jednorożca z Barbi a nie ferrari raczej .
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • Wiedzialem, ze bedziesz zachwycony Znalezlismy chyba sw. Graala.
                    Taki cud oferuje jedno z Kijankowych ASO gdzieś w Polsce w oczekiwaniu na rozstrzygniecie sporu A5 czy C2 w silnikach z GPF na poziomie Kia Motor Poland.

                    Comment


                    • https://www.youtube.com/watch?v=tmiH...QE&app=desktop obejrzyjcie film, jeżeli ktoś ma wątpliwości przeczytajcie toszkę o osobie która referuje w filmie i powiedzcie co o tym myślicie. Jest też u niego nagranie w temacie civic x gen na stronie.

                      Comment


                      • Materiał z forum autokącik.pl, parametry ma dyskusyjne, ale nie oceniam nie jestem inżynierem chemicznym tylko użytkownikiem R18 i 9HZ, który nie potrzebuje hiper super oleju tylko racjonalnego interwału wymiany. Oraz API:SL czy ACEA A3/B3 do szczęścia motorowni wystarczy. Śmieszy mnie opis o redukcji 80%, jakbym słyszał Pana sprzedającego odkurzacze lub encyklopedie...no ale cóż żyjemy w świecie kłamstwa i hipokryzji także czego się spodziewać.
                        post-155813-0-16231300-1456260842[1].jpg
                        post-155813-0-72757200-1456260846.jpg
                        Last edited by rat4; 28-06-2020, 08:04.
                        4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                        Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                        https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                        Comment


                        • Szczere słowa napisał Rat 4 ,jestem osobą starszą jak kiedyś jezdziłem powoli ostatnia trasa dawałem dosyć ostro spalanie wzrosło tylko o 1 L NA 7,2

                          Comment


                          • Rambo, kiedyś gdzieś (nie mogę znaleźć) napisałeś , że norma API SN związana jest z ochroną silnika gdzie lejemy paliwo zawierające etanol. Jak się wczytałem w tą normę to dodają tam ochronę tłoków przed osadami powstającymi w wysokiej temperaturze, lepszą kontrolę szlamów, ochronę turbosprężarki. W API SL tego nie ma. A na butelkach z olejem mamy normę ACEA A5/B5 i API SL albo SN, tak samo jest z olejami ACEA A3/B4. Wiem, że u nas patrzymy na ACEA, ale przy takich oznaczeniach nie lepiej wybrać np. ACEA A3/B4, API SN niż ACEA A3/B4, API SL? Jak to już było to sorry, ale nie mogę znaleźć.

                            Comment


                            • Panowie dzisiaj dałem na serwis Hondę Civic 2018 1.5turbo i wlali olej shell helixAG 5w30. Dobrze, źle ? Mieszkam w UK i miła Pani powiedziała ze do każdego modelu hondy stosują ten olej.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Lesiu83 Zobacz posta
                                Panowie dzisiaj dałem na serwis Hondę Civic 2018 1.5turbo i wlali olej shell helixAG 5w30. Dobrze, źle ? Mieszkam w UK i miła Pani powiedziała ze do każdego modelu hondy stosują ten olej.
                                Jeśli masz GPF to olej jest odpowiedni. Ma specyfikację C3 więc zgodny z instrukcją. Natomiast jeśli GPF nie posiadasz to wybór słaby.

                                Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                                Comment

                                Working...
                                X