Jak przeczytałem udostępniony od Ciebie materiał, że w Chinach jest akcja serwisowa (I wycofywanie) modelu CRV I Civic, ze względu na podnoszący się poziom oleju - to już kompletnie zwątpiłem. Cała ta sytuacja nie różni się dla mnie od tego, jak Mazda miała podobne problemy w swoich dieslach obecnej generacji... Tyle, że tam przyczyną było wypalanie DPF a w 1.5 Hondy nawet nie ma takiego cyklu... Zarówno diesle jak I benzyniaki robią się beznadziejne I żal mi na to wszystko patrzeć.
No ale wracając do tematu, nie ma co panikować z obecnymi 1.5 w Europie. Póki co wydają się być bezawaryjne I bezproblemowe, jeśli chodzi o wzrastający poziom oleju.
No ale wracając do tematu, nie ma co panikować z obecnymi 1.5 w Europie. Póki co wydają się być bezawaryjne I bezproblemowe, jeśli chodzi o wzrastający poziom oleju.
Comment