Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korozja na elementach lakierowanych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez A-Max Zobacz posta
    W razie mam jeszcze Accorda z 2014 (miałem sprzedać) i tam rdzy nie ma może dlatego, że made in Japan.
    Civici z Japonii gniły na potęgę.
    Dopiero gdy produkcja modelu poszła do Swindon to się poprawiło.
    Wydaje się zatem, że Honda "wraca" do korzeni...

    Comment


    • Pisałem że Accord mi nie gnije jak dotąd + znacznie lepiej jest wykonany - nie ma cvt i dlatego żona nawet nie chce na niego spojrzeć więc trzymam dla córki
      Last edited by A-Max; 03-05-2021, 16:44.

      Comment


      • ile gwarancji jest na rdze na lakierze? czy okolica pod ramką rejestracyjną tylną podlega gwarancji i czy mi yo polakierują ?

        Comment


        • Gwarancja jest na dziurawe blachy a nie jakieś tam drobne wypryski i twa 10 lat
          Civic X 2.0 USA

          Comment


          • Warunkiem są przeglądy w ASO przez ten czas. Przeglądy powłoki lakierniczej.

            Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • ale 10 lat to jest chyba na przegnicie na wylot od środka na zewnątrz? A na lakier ?

              Comment


              • Fajnie tyle że rzeczony przegląd nic nie wykrył tylko ja i to całkiem przypadkiem - taki to przegląd.

                Comment


                • Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
                  Warunkiem są przeglądy w ASO przez ten czas. Przeglądy powłoki lakierniczej.

                  Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
                  Muszę się niestety nie zgodzić z Tym wpisem. Może i w praktyce to wygląda tak jak pisze moderator, ale teoretycznie kliejent może się sprzeciwić i wygra w sądzie, gdyż łamane jest prawo GVO. Nie musi to być warsztat autoryzowany. Pozdrawiam

                  Comment


                  • Natomiast w samym GVO masz jeszcze zapis taki jak:

                    "Producent auta może odmówić uznania gwarancji w przypadku napraw wykonanych przez nieautoryzowany serwis, jednak wyłącznie w sytuacji, gdy udowodni, że zostały przeprowadzone niezgodnie z instrukcją techniczną."

                    A pod ten punkt producent już może podciągnąć wszystko.
                    Pewnie, że można się sądzić. Pytanie czy koszta nie zjedzą oszczędności. Przegląd powłoki lakierniczej w ASO raz w roku nie jest dużym kosztem.

                    Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • Tak jak mówię nie masz racji poczytaj dobrze.
                      Właśnie może być serwisowany w tak zwanym serwisie, warsztacie niezależnym. ''Podciągnąć wszystko'' nie będę tego komentował.
                      Oczywiście że aso może odmówić gwarancji nie pisałem że nie może.
                      Lubię z tobą pisać o instrukcjach, na to wychodzi.
                      Proszę wyobraź sobie że 2 letnie mercedesy zdarzają się gnijące. Kwota za te auto może być wysoka 250.000.
                      Wiadomo że przeważnie są to kwoty niskie i nie opłacające zakładania sprawy w sądzie, ale są takie i takie.
                      Wiadomo że koszt powłoki to nie duży.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Malerikula Zobacz posta
                        Proszę wyobraź sobie że 2 letnie mercedesy zdarzają się gnijące. Kwota za te auto może być wysoka 250.000.
                        Wiadomo że przeważnie są to kwoty niskie i nie opłacające zakładania sprawy w sądzie, ale są takie i takie.
                        Wiadomo że koszt powłoki to nie duży.
                        Nie rozumiem co to ma do rzeczy? Gniją i roczne GL za 500 tysięcy bo trafiają takie do serwisów, którymi się opiekuję i co to ma do rzeczy? Naprawa lakiernicza jest podobnej wartości jak w maluchu jeśli nie ma wymian elementów. Czyli wg Ciebie jeśli auto jest za 250.000 to warto się sądzić a jeśli za 50 000 to nie? Auta nie oddasz. Gwarant będzie to naprawiał. Naprawa wyjdzie tyle samo.


                        Zamieszczone przez Malerikula Zobacz posta
                        Oczywiście że aso może odmówić gwarancji nie pisałem że nie może.
                        No właśnie. Nic tu dodawać nie trzeba. Serwisować możesz i u Heńka tylko na pomocną dłoń ze strony ASO i Hondy nie ma co liczyć i zrobią wszystko żeby taką gwarancję uwalić.

                        Zamieszczone przez Malerikula Zobacz posta
                        Wiadomo że koszt powłoki to nie duży.
                        Koszt lakierowania to najdroższy proces w produkcji aut jak i w naprawie więc nie wiesz o czym mówisz.


                        Z życia codziennego- mazdy praktycznie wszystkie w kolorach 46V i 41V są naprawiane na gwarancjach ze względu na odpryski i wady lakiernicze - zderzaki, maski, błotniki, słupki i dachy. Część uznana a część nie. Co tylko się da to odrzucają. Po standardowej gwarancji jak ludzie nie robią przeglądów to mogą zapomnieć o naprawie gwarancyjnej.

                        Pamiętaj, że poza przepisami jest jeszcze coś takiego jak uprzejmość. Zostawiając pieniądze w ASO możesz liczyć na pomoc z ich strony i Hondy. W sądzie te sprawy w cale nie są takie oczywiste, sporo z nich jest przegranych ale w internecie chwalą się tylko wygranymi .

                        Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • Materiały do posta powyżej



                          Cytat z artykułu
                          ''Obojętnie, czy urzędy stają w obronie konkurencji czy konsumenta – ważne, że w ogóle podejmowane są działania. Pierwszy był szwedzki Sąd Gospodarczy, który w 2012 r. nałożył kary na firmę KIA w wysokości 728 tys. euro. Później hiszpański urząd ds. konkurencji ukarał Mazdę grzywną 182 tys. euro za ograniczanie niezależnym warsztatom możliwości oferowania swoich usług, a we Francji za praktyki niezgodne z rozporządzeniem MV BER/GVO nałożono karę finansową na Toyotę.''
                          link https://motofocus.pl/informacje/nowo...u-gvo-w-polsce
                          Załączone pliki

                          Comment


                          • Purchel i rdza na klapie bagażnika (Sedan)

                            Witajcie,

                            Dzisiaj ku mojemu niesamowitemu rozczarowaniu zauważyłem taki oto piękny pęknięty purchelek ze ślicznym rdzawym śladem.
                            Obok niego jest drugi mniejszy ale jeszcze nie pęknięty.

                            Poza tym na samej klapie jest sporo tycich odprysków.
                            Jak to jest możliwe że równo po roku jazdy w mieście klapa jest tak zmasakrowana??
                            Ja wiem cienki lakier itp no ale bez przesady, to wygląda jak by pod lakierem nie było nawet grama podkładu tylko łysa blacha która od razu rdzewieje.

                            Ten purchel mnie rozbraja masakrycznie, czy jest sens i szansa kłócić się z ASO, wiem że na bank będą mówili ze to uszkdzenie mechaniczne ale skoro ten mniejszy nie ma pęknięcia to jak mogło lakier coś mechanicznie uszkodzić??

                            Co o tym sądzicie?

                            Pozdr.
                            A
                            Załączone pliki

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Rutrix Zobacz posta
                              czy jest sens i szansa kłócić się z ASO
                              wydaje mi się że żadna kłótnia nie wchodzi w grę, auto ma 12 lat gwarancji na perforację?
                              zanim pojedziesz jednak do ASO, zapytaj jakiegoś rzeczoznawcę od likwidacji szkód w jakiejś ubezpieczalni.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Rutrix Zobacz posta
                                zauważyłem taki oto piękny pęknięty purchelek ze ślicznym rdzawym śladem.
                                Obok niego jest drugi mniejszy ale jeszcze nie pęknięty.
                                Temat "rudej" w X jest nam znany.. wątek już mamy.. przeniosłem twój post właśnie tutaj.... Poczytaj powyższy temat i ja bym Ci radził składać wniosek o naprawę gwarancyjną tej korozji.
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X