Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciszenie auta - maty wygłuszające.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez ernestbugaj Zobacz posta
    Podobno, ale to podobno w poliftowej wersji zainwestowali w wyciszenie podłogi, nadkoli i drzwi.
    Czy są jakieś fotki tego wyciszenia? Fajnie by było porównać z przedliftem

    Comment


    • #32
      Jak kupię polifta to Ci wyślę. W necie nie szukałem.

      Comment


      • #33
        Jak ktoś chce się bawić w wyklejanie samochodu matami, to chyba najlepiej, żeby taką usługę wykonać w ASO. Amatorskie wyklejanie jak i nawet w serwisach tego typu kończy się zazwyczaj połamanymi zaczepami plastików oraz chrząszczami w kabinie, więc osiąga się efekt chyba przeciwny do zamierzonego.
        Poza tym, jeśli wyciszymy np podłogę to potem uznamy, że straszliwie hałasują nam drzwi, i tak po każdym elemencie rozbierać i wyciszać? Fabryczne poskładanie jest tym najlepszym i najlepiej dopasowanym, więc czy warto?
        Najrozsądniej jest chyba po prostu uznać, że wyciszenie w Civicu jest dobre, a jak ktoś jest delikatny i wrażliwy na tym punkcie, to przecież chyba nie wyobrażam sobie, żeby jeździć samochodem bez muzyki na głośnikach?

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Takashi12 Zobacz posta
          Jak ktoś chce się bawić w wyklejanie samochodu matami, to chyba najlepiej, żeby taką usługę wykonać w ASO. Amatorskie wyklejanie jak i nawet w serwisach tego typu kończy się zazwyczaj połamanymi zaczepami plastików oraz chrząszczami w kabinie, więc osiąga się efekt chyba przeciwny do zamierzonego.
          Poza tym, jeśli wyciszymy np podłogę to potem uznamy, że straszliwie hałasują nam drzwi, i tak po każdym elemencie rozbierać i wyciszać? Fabryczne poskładanie jest tym najlepszym i najlepiej dopasowanym, więc czy warto?
          Najrozsądniej jest chyba po prostu uznać, że wyciszenie w Civicu jest dobre, a jak ktoś jest delikatny i wrażliwy na tym punkcie, to przecież chyba nie wyobrażam sobie, żeby jeździć samochodem bez muzyki na głośnikach?
          Naprawdę aż tak wierzysz w ASO? Udzieliłeś się w każdym temacie i praktycznie w każdym mówisz o ASO. W ASO też są ludzie, ucznie itp. itd.

          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
            Naprawdę aż tak wierzysz w ASO? Udzieliłeś się w każdym temacie i praktycznie w każdym mówisz o ASO.
            Tak, ponieważ osobiście mam zaufanie do ASO, w których do tej pory byłem na różnego typu usługi. Z ASO zawsze mam fakturę, wpis do książki, wszystko udokumentowane. I w żadnym ASO, w którym byłem nie widziałem "uczni" ze szkoły, co samo w sobie jest dla mnie pozytywne, bo wiem, że w innych markach w mojej okolicy w ASO widywałem dzieciaki ze szkoły. Dla mnie powód do ucieczki od marki/ASO.
            Jasne, że w ASO pracują ludzie, a nie roboty.

            I nie, nie jestem pracownikiem ASO.

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez Takashi12 Zobacz posta
              Jak ktoś chce się bawić w wyklejanie samochodu matami, to chyba najlepiej, żeby taką usługę wykonać w ASO.
              Obawiam się, że ASSO nie ma w swojej ofercie takiej usługi. Być może wiedzą jak rozebrać i poskładać samochód, ale wygłuszenie auta wolałbym zdobić w zakładzie CA, oni to robią na co dzień i wiedzą jakie maty i gdzie najlepiej wkleić. Z rozbiórką elementów tapicerki też nie ma u nich problemu, robią to częściej niż ASSO.
              Pozdrawiam Czarodziej
              Mój Szogun

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
                Obawiam się, że ASSO nie ma w swojej ofercie takiej usługi. Być może wiedzą jak rozebrać i poskładać samochód, ale wygłuszenie auta wolałbym zdobić w zakładzie CA, oni to robią na co dzień i wiedzą jakie maty i gdzie najlepiej wkleić. Z rozbiórką elementów tapicerki też nie ma u nich problemu, robią to częściej niż ASSO.
                Wiesz co, warto pytać, ASO ASO nie jest równe. Dla przykładu kiedy jeździłem Lancerem, to ASO Mitsubishi bez problemu wykonało mi wyciszenie podłogi i drzwi. W Hondzie póki co osobiście jestem zdania, że nie warto pytać, bo nie ma źle.

                Comment


                • #38
                  Podejrzewam, że w ASO za wyciszenie zaśpiewają jakąś astronomiczną kwotę

                  Comment


                  • #39
                    Jak byście procentowo określili skąd dobiega hałas w kabinie, przykład ze stronki forum mazdy

                    Nadkola 30%
                    Drzwi ( każde z osobna ) 5%
                    Bagażnik 5%
                    Podłoga ze słupkami B : 20%
                    Szyby boczne po 5%
                    Dach 5%

                    Comment


                    • #40
                      Chcemy ciszej, Trzeba kupić takie opony
                      Last edited by gabler; 11-09-2019, 10:42.

                      Comment


                      • #41
                        Zamieszczone przez gabler Zobacz posta
                        Chcemy ciszej, Trzeba kupić takie opony
                        Ciche opony coś z pewnością dadzą. Nie koniecznie GY


                        Zamieszczone przez gabler Zobacz posta
                        Jak byście procentowo określili skąd dobiega hałas w kabinie,
                        Na pierwszy ogień zająłbym się przegrodą silnikową i nadkolami. W następnej kolejności podłoga i dach. To są duże płaszczyzny, które nie tylko przenoszą hałas, ale same w sobie świetnie rezonują. Drzwi zostawiłbym na koniec, bardziej pod audio.
                        Pozdrawiam Czarodziej
                        Mój Szogun

                        Comment


                        • #42
                          Wyciszenie oczywiście, ale kiedyś takich opon nie było, teraz są co może ale nie musi zastąpić wyciszania matami. Chwalą się, że jest ciszej na tych nowych oponach o ok 3do 4 db to tyle co wypasione zrobienie wyciszenia co jak wiadomo też tanie nie jest, a z gumą chwila roboty i gotowe koszta też oczywiście nie unikniemy

                          Comment


                          • #43
                            Wyciszyłem przednie drzwi, maty butylowe na blachy a na boczki maty i pianka 7mm i wyszło to czego się obawiałem czyli bardziej słyszalne stały się hałasy dobiegajce od szyb i uszczelek... Coś tu Honda z tymi uszczelka i dała ciała w zastępczym był ten sam problem niestety.

                            Comment


                            • #44
                              Potwierdzam spostrzeżenie, że ciche opony dadzą radę. Sprzedałem oryginalne M-lin, trochę poszukałem i kupiłem Yoko_ma_AF_V701 (67 dB). Dzisiaj je założyłem i jestem zaskoczony efektem. To nie ten sam samochód, co prawda idealnie nie jest, ale zrobiło się zdecydowanie ciszej. Przy prędkości 115-120 km/h radio grało efektywnie na poziomie 6,7. Nie ma złudzeń, że dużo zależy od rodzaju nawierzchni, nie mniej jest naprawdę dobrze. Polecam, opony tanie nie są, ale warto - do tego pozostałe parametry są bardzo dobre - odpowiednio C i A.

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez MonoBlock Zobacz posta
                                Potwierdzam spostrzeżenie, że ciche opony dadzą radę. Sprzedałem oryginalne M-lin, trochę poszukałem i kupiłem Yoko_ma_AF_V701 (67 dB). Dzisiaj je założyłem i jestem zaskoczony efektem. To nie ten sam samochód, co prawda idealnie nie jest, ale zrobiło się zdecydowanie ciszej. Przy prędkości 115-120 km/h radio grało efektywnie na poziomie 6,7. Nie ma złudzeń, że dużo zależy od rodzaju nawierzchni, nie mniej jest naprawdę dobrze. Polecam, opony tanie nie są, ale warto - do tego pozostałe parametry są bardzo dobre - odpowiednio C i A.
                                Naprawdę słyszysz różnicę? Ja u siebie w sedanie mam letnie Bridgestone ER33, które wg etykiety mają 68dB i nie słyszę żadnej różnicy w stosunku do zimówek które mają bodajże 72dB. Pytam, ponieważ ten szum toczenia mnie denerwuje i jeżeli Advan F robi naprawdę różnicę to ja też je wypróbuje. tyle, że wg etykiety to tylko 1dB różnicy. Tak wiem, że wzrost o 2dB to de facto wzrost dwukrotny słyszalnej głośności ale ja nie słyszę różnicy pomiędzy oponami z głośnością 68dB a 72dB więc dlatego zastanawiam się.

                                Comment

                                Working...
                                X