Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kupić z wyprzedaży model 2018 czy nowy 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dzięki za wszystkie opinie. Ostatecznie najlepsza oferta jaką obecnie mam to 94900 ze znacznie lepszymi kwotami ubezpieczenia niż poprzednia za 95000 sam pakiet oc/ac/nnw jest 1000zl tanszy niż poprzednia oferta, a wliczenie GAP na 5lat (2650zl) do raty kredytu powoduje, że jest on niemalże darmowy (różnica 4zl miesięcznie?) Jedynie to to o czym pisaliście, że auto ma uruchomioną gwarancję, ale myślę, że przy różnicy w cenie nie ma to takiego znaczenia.

    Comment


    • #77
      Te 95tys to za jaką wersję i rocznik? Spytaj jeszcze może Honda Opole, mieli dobre ceny, koszty leasingu Gap i ubezpieczenie też.

      Comment


      • #78
        Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
        Te 95tys to za jaką wersję i rocznik? Spytaj jeszcze może Honda Opole, mieli dobre ceny, koszty leasingu Gap i ubezpieczenie też.
        Z tymi dobrymi kosztami leasingu bym nie przesadzał. Opole ma dobre ceny aut i obsługę, ale leasing mi wyliczyli na około 14% i ponoć lepiej się nie dało. Nie nazwałbym tego dobrym wynikiem.

        Comment


        • #79
          To co pisałem to wszystko za sport+ czerwonego 1.5 z 2018. Nigdzie wcześniej nie spotkałem oferty w której można wliczyć 5letni GAP do kredytu i wychodzi na to samo. Tak więc zostanę prawie na pewno przy tym co opisałem

          Comment


          • #80
            Sprawdź czy Gap czasem nie finansowy. Mnie Opole dobrze skalkulowało leasing, ale ja się targowałem. Podobnie miałem z innymi salonami Hondy, potrafili zmienić leasingodawcę żeby oferta była korzystniejsza. W Hondzie na auto trudno uzyskać dobry rabat, różnice w cenie są niewielkie. Na kosztach leasingu, ubezpieczeniu można za to przepłacić, albo zyskać.
            Last edited by Jozin; 14-05-2019, 19:39.

            Comment


            • #81
              A to tak to miałem w SZCZECINIE (Gezet). Masz 100% racji - przy zakupie człowiek jest zaaferowany i trzeba się pilnować, każdy szczegół trzeba sprawdzić i porównać u 'konkurencji'. Choć trzeba też uważać żeby się nie 'zakiwać' i wkoncu jakieś auto kupić [emoji6]

              Im więcej jeżdżę Hanią, tym bardziej dochodzę do wniosku, że moje 102700 było mądrze wydane. Auto oferuje w Sport+ naprawdę przyzwoite wyposażenie. Po raz pierwszy w życiu mam auto, które spełnia WSZYSTKIE moje oczekiwania.

              Są tylko dwie rzeczy, które mnie denerwują:

              1. Jak w takiej wersji można było dać taką tapicerkę? Szczególnie mowa tu o podłokietnikach. Tu powinna być skóra!
              2. Niestety CVT nie jest idealna. Ma spore lagi i nie pracuje płynnie. Zdarza mi się dość często, że przy dynamicznym przyspieszaniu, po zmianie biegu dopycha gazem, co powoduje niemiłe szarpnięcie auta.

              Pozdrawiam,
              Wojtek

              Comment


              • #82
                Zamieszczone przez Larry_Nash Zobacz posta
                Nieprawda, aktywne amortyzatory są na obu osiach. Pisał o tym kolega Lukas w tym wątku.

                Wg instrukcji, którą dostałem wraz z zakupem samochodu zawieszenie jest tylko utwardzane z tyłu.


                Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
                Last edited by BartNaj; 14-05-2019, 18:29.

                Comment


                • #83
                  No właśnie dowiadywałem się szczegółów i obdzwoniłem dealerów w przeróżnych miastach. W tej ofercie o której pisałem na sport+ GAP 5letni jest fakturowy, wliczony w ratę kredytu jest praktycznie za darmo (a to koszt koło 2700!) Pozostałe warunki ubezpieczenia też korzystne cenowo wraz z rozszerzeniem gwarancji na 5 lat (2700+2100). No i samo auto jak pisałem 94900 i nic niżej nie dałem rady.. Ale zdecydowałem, biorę jeszcze raz dzięki za szybką pomóc!
                  Last edited by km-02; 14-05-2019, 18:32.

                  Comment


                  • #84
                    Zamieszczone przez Voytasso Zobacz posta
                    Są tylko dwie rzeczy, które mnie denerwują:

                    1. Jak w takiej wersji można było dać taką tapicerkę? Szczególnie mowa tu o podłokietnikach. Tu powinna być skóra!
                    2. Niestety CVT nie jest idealna. Ma spore lagi i nie pracuje płynnie. Zdarza mi się dość często, że przy dynamicznym przyspieszaniu, po zmianie biegu dopycha gazem, co powoduje niemiłe szarpnięcie auta.
                    Co do tapicerki to podobna jest w Acco VIII, no może ma gęstszy splot, po 4 latach użytkowania nie widać na niej śladów zużycia, przetarć itp. Myśle, że podobnie będzie w Civic, może nie wygląda szałowo, ale powinna być trwała, zobaczymy.
                    Analogicznie z podłokietnikiem w drzwiach. W Accordzie ma więcej wypełnienia niż w Civic. Zgadnij w którym aucie mnie łokieć boli po długiej trasie? Jak zobaczyłem tą dechę w drzwiach zamiast podłokietnika w Civic to już sobie wyobrażałem jak mnie będzie łokieć nap... po trasie. Dziwne, ale nie boli, pozycja za kierownicą jest inna, pewnie inaczej łokieć opieram niż w Acco.

                    Co do Cvt, to ja akurat żałuję, że nie kupiłem auta z cvt nawet miałem niezłą ofertę. Cvt lepiej idzie z dołu, manual jest klasyczny dla Hondy, krótka jedynka, dwojka trochę lepiej, a najlepiej trzeci i czwarty bieg, zestopniowanie bardziej na trasy. Sam nie wiem, jedno i drugie rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.

                    Jeszcze co do adaptacyjnego zawieszenia. Moim zdaniem jest lepsze niż zwykłe. Nie chodzi o to, że lepiej jest w zakrętach, czy na autostradzie, czy lepiej wybiera nierówności w sensie amortyzuje, ja tutaj różnic nie czułem. Moim zdaniem adaptacyjne jest bardziej „kulturalne”. Takie odniosłem wrażenie po tym jak odebrałem swojego Sporta, wcześniej kilka razy jeździłem sport plus. W sport bardziej czuć drgania, zawieszenie bardziej hałasuje, w plusie zawieszenie lepiej izoluje od drogi, lepiej wybiera bardzo drobne nierówności, na większej dziurze bujnie jak zwykłe, ale te drobne są mniej odczuwalne, adaptacyjne jest właśnie takiej bardziej „kulturalne” , to chyba najlepsze określenie.
                    Last edited by Jozin; 14-05-2019, 19:16.

                    Comment


                    • #85
                      Zamieszczone przez BartNaj Zobacz posta
                      Wg instrukcji, którą dostałem wraz z zakupem samochodu zawieszenie jest tylko utwardzane z tyłu.
                      Wiem, ale to widocznie błąd w instrukcji. Na stronie i w katalogach (przynajmniej tych, które ja widziałem) jest wyraźnie mowa o aktywnych amortyzatorach z przodu i z tyłu. No i argument ostateczny - numery katalogowe i ceny amortyzatorów aktywnych, również z posta autorstwa @Lukas:

                      Amorki ADS X-gen 1.5T Sport+, Prestige:
                      Lewy przód: 51621-TGN-E01: 204E (standardowy OEM: 97E)
                      Prawy przód: 51611-TGN-E01: 204E (standardowy OEM: 97E)
                      Lewy tył: 52621-TGN-E01: 204E (standardowy OEM: 129E)
                      Prawy tył: 52611-TGN-E01: 204E (standardowy OEM: 129E)

                      Zamieszczone przez Voytasso Zobacz posta
                      2. Niestety CVT nie jest idealna. Ma spore lagi i nie pracuje płynnie. Zdarza mi się dość często, że przy dynamicznym przyspieszaniu, po zmianie biegu dopycha gazem, co powoduje niemiłe szarpnięcie auta.
                      Może jedź z tym na serwis, bo u siebie niczego takiego nie zauważyłem, a nie raz dynamicznie przyspieszałem

                      Comment


                      • #86
                        Ja jeździłem cvt jedynie w 1.0 na jeździe próbnej, a na weekend zdecydowałem się w końcu na testowanie 1.5 w manualu. Automat w 1.0 działał bardzo sprawnie, auto reagowało świetnie, nic negatywnego nie rzuciło mi się w oczy. Ostatecznie zostałem jednak przy ręcznej skrzyni, która pracuje znakomicie

                        Comment


                        • #87
                          Jozin, mi głównie chodzi o to, że strasznie się brudzi - jest po prostu nie praktyczna. Nigdy się z czymś takim nie spotkałem.

                          Larry_Nash, na pewno to sprawdzę ponieważ i tak muszę do nich jechać ze skrzypiącym dachem

                          Z CVT mam problem bardziej filozoficzny Do tej pory jeździłem Powershiftem (Ford) i DSP (Audi, Skoda). Tam biegi zmieniają się mam wrażenie bardziej naturalnie. Tu jest przeciąganie, lekkie wycie - generalnie kulturę pracy oceniam inaczej. Proszę tylko żebyście nie pomyśleli, że marudzę - kocham moją Czarną Hanię, całą taką, jaka jest!

                          Comment


                          • #88
                            Zamieszczone przez Voytasso Zobacz posta
                            mi głównie chodzi o to, że strasznie się brudzi - jest po prostu nie praktyczna
                            w Accordzie brudzi się tak samo, może dlatego nie zauważam tego brudzenia, przyzwyczaiłem się głównie boczek drzwi kierowcy przy klamce.
                            Do czyszczenia tapicerki najlepsze to jest

                            spryskać tapicerkę, wytrzeć od razu wilgotną fibrą. Ostatnio całą tapicerkę czyściłem w Acco bo auto idzie na sprzedaż, tapicerka nówka sztuka i zapach fajny.
                            Sorry za off

                            Comment


                            • #89
                              Zamieszczone przez Voytasso Zobacz posta

                              Larry_Nash, na pewno to sprawdzę ponieważ i tak muszę do nich jechać ze skrzypiącym dachem
                              Do jakiego jedziesz serwisu z dachem? Pytałem się w 2 serwisach i bardziej mi sugerowali żeby tego nie ruszać. Niby z szyberdachem to norma, że skrzypi. Jak już bedziesz po wymianie to napisz czy to pomogło.


                              Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
                              Last edited by BartNaj; 15-05-2019, 19:43.

                              Comment


                              • #90
                                Tak więc ostatecznie udało mi się wynegocjować 94,5k za sport+ w manualu. Dodatkowo darmowy GAP 5letni plus roczny przegląd A/B. Uważam, że to niezła oferta jak na rocznik 2018 No i te dywaniki, ale to pewnie wszędzie dorzucają

                                Comment

                                Working...
                                X