Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kupić z wyprzedaży model 2018 czy nowy 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeśli chodzi o auto z wyprzedaży to chyba udało mi się rok temu zrobić naprawdę dobry deal.
    Zakup w maju 2018 Xgena 4d w wersji executive z CVT rocznik 2017. Cennikowo taki samochód kosztował (z lakierem) 117 700 zł, oficjalny rabat to było 7 000 zł.
    Ja stargowałem cenę do 101.900 zł, czyli o 15 800 zł. Jedyny minus - musiałem się przejechać po auto z Poznania do Słupska. Salon Igmar.

    Comment


    • #17
      Kupiłem w lipcu 2018 Sport + rocznik 2017 z przebiegiem 6 km, za kwotę 93500 zł i też jedyny minus dwie wycieczki z Kielc do Gdyni

      Comment


      • #18
        Nikt z Was nie bierze pod uwagę faktu że zbliża się Brexit 29.03 .2019 a hondy produkuje się w Anglii .jedną z opcji jest wyjście bez umowy i wtedy może być różnie bo może produkcja stanąć na jakiś czas bo nie będzie podzespołów do wytworzenia samochodu bo Honda ściąga z Europy części i dostarcza ciężarówkami już teraz jest zapowiedziany przestój w kwietniu na 7 dni ze względu na Brexit co może doprowadzić do mniejszych ilości dostaw samochodów a co zatym idzie jak jest popyt to i ceny dilerzy mogą podnieść ,w razie wyjścia Wlk.Brytanii bez umowy prawdopodobnie będą cła no i cena też może pójść do góry ,także nastawianie się że w połowie roku będą większe rabaty może nie wypalić w przypadku Brexitu.Może to takie straszenie na wyrost bo jeszcze dużo może się wydarzyć i wogóle nie będzie Brexitu,jednakże trzeba taki scenariusz też wziąsc pod uwagę.Trochę polityki wdarło się na forum .
        moja zielona Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....nd-Green-Pearl

        Comment


        • #19
          Byłem wczoraj u dilera. Twierdzi że z wyprzedaży to zostały już tylko kolory biały, niebieski i sonic grey dla sport manula. Dla sport+ manual tylko biały i czarny. Wszystko pojedyncze sztuki.
          A auta z rocznika 2019 zamawiane teraz miałyby termin dostawy dopiero na czerwiec.
          Po ostatniej wizycie skłaniam się jednak chyba do sport+ (wcześniej obawiałem się że mój syn się nie zmieści przy wzroście 192cm, ale dawał radę, choć w sport było dużo lepiej). Trochę lipa z wyborem kolorów. Chciałem niebieskiego, a tu już nie ma sport+.
          Chyba poczekam na koniec wyprzedaży i zobaczę jakie ceny będą. Teraz sprzedawca nie chce słyszeć o rabacie na rocznik 2019.

          Comment


          • #20
            Dodam trochę do tego co pisze Maciej66 jako osoba związana z branżą. Pracuję u doatawcy który dostarcza czesci do naszych Civików na pierwszy montaż do zakładu w Swindon. Nasi dstawcy wszystkich komponentów dostali od nas ok. pół roku temu instrukcje na gromadzenie zwiększonych zapasów części na wypadek brexitu. Tak samo my jako dostawca Hondy wysyłamy od 4 kwartału 2018 roku większe ilości czesci niż wynikało to dotychczas z prognoz zapotrzebowania, zapewne na wypadek nagłego załamania łańcucha dostaw po brexicie. Ale sam z niepokojem obserwuje sytuacje brexitu, jest tam masa dobrych dostawców automotive który dostaną po tyłku przy twardym wyjściu bo ich produkcja w większości jest exportem poza wyspy.

            Wracając do tematu, niech autor jak najwięcej dzwoni/jeździ po dealerach i pyta o oferty. Ja obdzwoniłem prawie pół polski w sierpniu zeszłego roku. Skończyło się na Sport + w sonic gray 2018 roku, z przebiegiem 8 km za 94.500 zł za auto z uruchomioną gwarancją od 2 tyg, dla mnie cena super.
            Last edited by Bulkowski; 20-01-2019, 23:24.

            Comment


            • #21
              Ja kupowałem auto na początku listopada 2018 roku czyli ponad 2 miesiące temu. Objechalem 4 salony hondy w Warszawie i wszędzie rabaty były zbliżone. Za kolor niebieski wersja sport zapłaciłem 92500. Dostałem standardowo dywaniki w gratisie i mate do bagażnika. W pozostałych salonach to samo auto było za 1-1,5 tys więcej. Sport + nie chciałem gdyż docelowo będę montować bagażnik na dach. Rabat w wysokości 11 tys uważam za bardzo dobry.

              Comment


              • #22
                Dziękuję wszystkim za porady.
                Właśnie zamówiłem rocznik 2018 biały sport plus za równe 98kzł z dywanikami i mata do bagażnika. Odbiór w połowie lutego.

                Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #23
                  W tym miesiącu zakupiłem Sport+ Hatchback ze skrzynią CVT w kolorze czerwony bez dopłaty. Cennikowo kosztował on 112.000 PLN brutto. Ja zapłaciłem 103.400 PLN brutto i dostałem w gratisie komplet dywaników oraz komplet opon zimowych, więc jakby policzyć w sumie, to rabat wyniósł jakieś 10.600 PLN. Uważam, że kupiłem samochód w bardzo przyzwoitej ofercie, ale ciekaw jestem, czy ktoś dostał lepszą ofertę na Hatchbacka Sport+ z CVT?

                  Comment


                  • #24
                    Sport Plus, CVT, kolor Polished, rok 2018,dywaniki dwa komlpety, w lipcu 102,5 zł.
                    Edit.
                    Gdybym zdecydował się na biały to byłby bez GPF-a i cena spadłaby do 101,0 zł.
                    Last edited by Lysek_81; 23-01-2019, 18:25.

                    Comment


                    • #25
                      Witam ,odbierałem civica 1,5 sport w manualu we wrześniu 2018 rejestrowałem 30 sierpnia ,cena 98500 minus 7000 rabat hondy ,z 91500 udało mi się utargować na 87000 +dywaniki (lato,zima) i czapeczka type-r . polecam salon hondy w Opolu.Civic bez gpf . Kolor czerwony bez dopłaty.
                      Last edited by jaro_anti; 23-01-2019, 21:42.

                      Comment


                      • #26
                        Dzisiaj odebrałem civica 1,5, sport, CVT, kolor lunar silver metallic z 2018 r. Kosztował mnie 91000 zł., w gratisie dostałem dywaniki

                        Comment


                        • #27
                          Jakich argumentów używałeś ze udało ci się wynegocjować taka obniżkę? Albo ja nie potrafię negocjować albo trafiam na gościa który więcej niż 3% nie chce zaproponować.

                          Comment


                          • #28
                            Chyba miałem trochę szczęścia, szukałem 1.0 CVT, dzwoniłem po salonach w okolicy w promieniu 200 km i dostałem propozycję zakupu auta z mocniejszą jednostką napędową. Auto stało w salonie, dilerowi zależało na szybkiej sprzedaży. Postanowiłem sprawę dość jasno, jeśli cena zbliży się do 90 tys. to biorę, no i wziąłem

                            Comment


                            • #29
                              W niektóre oferty aż mi się wierzyć nie chce. To, że można mieć sporta z CVT z dopłatą za lakier za 91 i jeszcze dywaniki to powiem... średnio w to wierzę. Ja w manualu polisheda dostałem za 91500. Sport z CVT chodził po 94-95 z tego co pamiętam.
                              Civic 1.5T

                              Varadero

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
                                W niektóre oferty aż mi się wierzyć nie chce. To, że można mieć sporta z CVT z dopłatą za lakier za 91 i jeszcze dywaniki to powiem... średnio w to wierzę. Ja w manualu polisheda dostałem za 91500. Sport z CVT chodził po 94-95 z tego co pamiętam.
                                Nie wiedzę powodu, dla którego miałbym kłamać, ale oczywiście nie musisz wierzyć Sam się zastanawiałem czy to dobra cena, ale sądząc po Twoim wpisie nie najgorsza Auto stało pół roku u dilera i podobno po tym czasie, jak nie zostałby sprzedany, salon musiałby płacić karne odsetki, dlatego oddali go za taką, a nie inną cenę.

                                Comment

                                Working...
                                X