Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
    . nikt też nie wirusuje nowych aut...
    Tu sie mylisz i to mocno. Zapytaj tunerów

    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    W sumie jakby nie patrzeć to Civic wypada korzystnie, ciekawy jestem czy wskoczy do 50 najlepiej sprzedających się aut w 2018r. W 17 sprzedawał się od marca/kwietnia i to w ogr ilości.
    Niestety 2017 rok był jednym z najgorszych w historii Hondy w Europie
    Honda zanotowala największy spadek sprzedaży ze wszystkich producentow: -13%

    Na minusie było jeszcze Mitsubishi i Opel. Reszta na plusie - koniunktura rewelacyjna w branży.

    Najwieksze wzrosty sprzedaży YOY :

    Suzuki +22%
    Seat +15%
    Toyota +13%
    Last edited by Glosima; 04-02-2018, 17:10.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Ok, wkładają boxy ale nie wierzę, że jak klęknie silnik to aso do tego nie dojdzie...

      Comment


      • Jednak w 2017 dostępność x gen, szczególnie sedana była ograniczona. Teraz nowy silnik i lifting jazza, hr-v otrzyma 1,0turbo, a we wrześniu nowa cr-vka, więc na pewno będzie lepiej niż w 17r.

        Comment


        • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta

          Ok, wkładają boxy ale nie wierzę, że jak klęknie silnik to aso do tego nie dojdzie...
          wierzyć nie musisz...poczytaj forum forda... mnóstwo ludzi zapodaje wirusa w nowych autach i nikomu silnik nie padł

          Comment


          • Napisałem, że dojdą jak padnie, a nie że silniki padają bo ktoś włożył boxa....

            Comment


            • Ludzie widać ryzykują... jeśli robi sie to z głową prawdopodobieństwo uszkodzenia silnika jest niewielkie...bardzo niewielkie
              ps. Glosima, nie chciało mi się wierzyć że Focusa 150KM w wersji Titanium można kupić za 70tysi...sprawdziłem...rzeczywiście, szok...bardzo dobra oferta

              Comment


              • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                Kura za 120tyś bez sensu, za 110tyś i tak bym wolał Alfę, albo Forda. Też uważam, że za te 90-100tyś nie ma alternatywy dla Civica, szukam i znaleźć nie mogę
                Na forum Astry V piszą dokładnie to samo ale o Oplu. Tak więc każda sroczka swój ogon chwali. Jak szukałem auta to wersja 1.6T 200KM wychodziła po rabatach 85tys w kombi z dobrym wyposażeniem.

                Comment


                • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
                  wierzyć nie musisz...poczytaj forum forda... mnóstwo ludzi zapodaje wirusa w nowych autach i nikomu silnik nie padł
                  Fordowski Ecoboost 1,5 ma się bardzo dobrze w kierunku wirusa. I nie pada z tego powodu Ten silnik ma dwie mapy: jedna 160 KM w Mondeo a druga 180 KM w Foce. Bezpieczny wirus robiony przez kolegę Grzegorza H. z Krakowa daje do 205 KM. Sprawa jest w zasadzie nie do wykrycia przez ASO (choć oczywiście nikt nie da na to papierów ). Podobnie jest z silnikiem 2,0, który ma 203 lub 240 KM. Tu też sprawa czysta. Śladów fizycznej ingerencji brak. Gorzej w Mazdzie BM3 gdzie z tego samego silnika 2,0 fabryka zrobiła 120 KM (praktycznie +bonus do 140KM) lub 165 KM. Wersję 120 KM można bez problemu zrobić na 165 KM (a tego co czytałem udało się wycisnąć max 175 KM) ale wymaga to już grzebnięcia w sensie nie tylko soft ale też hard. Aczkolwiek tu tez ASO ma małe szanse coś dostrzec.

                  Zamieszczone przez diamento Zobacz posta
                  Na forum Astry V piszą dokładnie to samo ale o Oplu. Tak więc każda sroczka swój ogon chwali. Jak szukałem auta to wersja 1.6T 200KM wychodziła po rabatach 85tys w kombi z dobrym wyposażeniem.
                  Dokładnie. Na DG dostałem ofertę za 84000 wersji 1,6T Dynamic która poza ledami miała prawie fulla. Swoją drogą: dlaczego zrezygnowałeś z Astry?
                  Last edited by chromaticall; 04-02-2018, 19:33.

                  Comment


                  • W Fordach nie ma problemu z chipsowaniem na gwarancji.
                    W VAGu jest trudniej, bo sie sumy kontrolne softu nie zgadzają i tutaj na 99% tracisz gwarancje na silnik.

                    Moich 2 pracownikow jezdzi Focusami od dłuższego czasu. Oba zawirusowane w okresie gwarancyjnym.
                    Zero problemów. Choc zrobione bezpiecznie, bo na 180KM/410nm - 2.0TDCI.
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • 1. Nikt nie pisze, że nie da się zawirusować silników
                      2. Nikt nie twierdzi, że silnik po wirusie padnie podczas gwarancji
                      2. Pisałem, że jeśli padnie to aso na 99% to wykryje. Ale jeśli tak ufacie tunerom to poproście o gwarancję na silnik na wypadek nieuznania gwarancji, zobaczymy ilu da wg mnie nikt...
                      4. Robić można wszystko, no risk, no fun

                      Comment


                      • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                        Swoją drogą: dlaczego zrezygnowałeś z Astry?
                        Civic bardziej pasował mi wizualnie z zewnątrz. W środku też się lepiej czuje w nim niż w Astrze. Nie pasował mi sposób działania skrzyni biegów w Oplu i długie sprzęgło. W Astrze było trochę lepsze wyciszenie, lepsza ładowność (kombi), lepiej dopasowane do mnie siedzenia przednie. Jak wsiadłem do Civica i się przejechałam to już wiedziałem, że mi pasuje. W moim przypadku ostateczna rozgrywka toczyła się między Mazdą 6 a Civ X, Astra odpadł wcześniej ale mnie pozytywnie zaskoczyła.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                          2. Nikt nie twierdzi, że silnik po wirusie padnie podczas gwarancji
                          2. Pisałem, że jeśli padnie to aso na 99% to wykryje. Ale jeśli tak ufacie tunerom to poproście o gwarancję na silnik na wypadek nieuznania gwarancji, zobaczymy ilu da wg mnie nikt...
                          Na gwarancji nie padnie, ale w kilku przypadkach skróci to pewnie jego żywot. Pierwszego właściciela to chyba jednak nie będzie dotyczyło. Jak z olejami - niech się martwią następni
                          Z tym 99% może i masz rację. W trakcie eksploatacji nie wykryją zazwyczaj. Wiele ASO nie ma możliwości zliczenia otwarcia ECU. Jak napisał Glosima VAG ma tę możliwość, ale właśnie Ford czy Mazda nie. A przecież nie będą wjeżdżać na hamownię Zresztą komu w ASO będzie się chciało szukać takiej ingerencji? No risk no fun to bardzo dobra zasada
                          Last edited by chromaticall; 04-02-2018, 20:05.

                          Comment


                          • Mi nie chodziło o to, że jedziesz na przegląd to aso będzie coś szukać itd bo na 100% nie będzie
                            Mówię o przypadku, że silnik się wysypie i trzeba będZie wymienić na nowy o wartości np 20-30 tys.
                            Dopiero wtedy mogą doszukiwać się co było tego powodem...bo kasa nie mała...
                            Pamiętam jak raz byłem bmw f10 na jakiejś naprawie to aso podłącza auto online z centralą w Monachium na 20 godzin i oni tam rozkminiają co i jak, więc nie wierzę, że jak będą chcieli to nie wykryją wirusa...

                            Comment


                            • Ciekawi mnie czy ktoś w ogóle kiedyś stwierdzi na ile można dlubnać Civicowe 1,5turbo, żeby było w miarę bezpiecznie, tzn czy takie np 200-210KM mu nie zaszkodzi, ponieważ już w serii jest już spore wysilenie, ponadto jak walnie ecoboost, to jest tego pełno, a jakby padł w Hondzie to w zasadzie tylko Aso, no i wówczas ten "risk" w przypadku Civica jest duuuzo większy.

                              Comment


                              • Opel Astra to dla mnie konkurencja dla Civica, X ma cześć elementów z klasy D, praca zawieszenia, lekkość pracy elementów mechanicznych, pedały np. ja jestem na to wyczulony bo jeżdzę klasą D, w Civicu IX tego nie było, w Astrze też nie dlatego to dla mnie nie konkurencja. Zresztą jedną Astrę miałem i mi wystarczy
                                Co do szukania w Aso to nie jestem pewien, czy nie znajdą. Ja niby mam wolnegossaka, ale na ostatnim przeglądzie pracownik Aso siedział z laptopem podłączonym do mojego auta napewno z pół godziny, nie wiem czego tam szukał, może jakieś akcje serwisowe, ale długo to trwało, może coś zgrywał. Honda może zbiera informacje o tym jak działają ich silniki.
                                Last edited by Jozin; 04-02-2018, 21:34.

                                Comment

                                Working...
                                X