Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja czekam na 1,5 w Ibizie, tylko proszę się nie pchać bo jestem pierwszy w kolejce A jaką jest alternatywą? Wymiarami dogania mniejsze kompakty (ma wymiary Golfa sprzed trzech generacji) i dla mnie czyli osoby która nie potrzebuje aż tak przerośniętego kompakta jakim stał się Civic X jest to właśnie alternatywa.
    CIVIC IX 1,8/142KM

    Comment


    • Tak z ciekawości,ile widziałeś golfów VII po lifcie?

      Comment


      • ostatnio siedziałem w jednym salonie w golfie gtd po lifcie, audi s3 i cuprze po lifcie.
        najbardziej mnie zaskoczył środek w golfie na plus, naprawdę jest super... największe rozczarowanie w audi s3, spodziewałem się więcej...skóra jakaś taka sztuczna, zdecydowanie wolałbym alcantarę...
        cupra jest ok, dramatu nie ma, szału też nie, bardzo fajną ma alcantarę na bokach drzwi...

        Comment


        • Ja rok temu miałem klasyczny test łosia, pijanego łosia na rowerze , wyjechał z podporządkowanej bez zatrzymania. Opony piszczały, nadwozie się przechylało, ale Acco dało radę, prędkość około 80 km/h Jak się zatrzymałem żeby ochłonąć to ciśnienie miałem pewnie pod 200 Gdybym jechał suvem to bank bym leżał autem na boku. Czasem jak mnie najdzie ochota na suv-a to przypominam sobie tamto zdarzenie

          Comment


          • Jeep Renegade - prawie jak motocykl mozna zrobić Stoppie. Masakra

            Comment


            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Gdybym jechał suvem to bank bym leżał autem na boku. Czasem jak mnie najdzie ochota na suv-a to przypominam sobie tamto zdarzenie
              Zgadzam się w 100% Ot, tak:





              Fizyka dotyczy wszystkich, nawet Porsche:



              Porównajcie jak gigantyczny margines kontroli nad samochodem jest w aucie, gdzie fizyka działa prawidłowo (dobrze rozłożony, niski środek ciężkości, bez nadwagi, dobre zawieszenie i opony) - nos tego auta idzie dokładnie tam gdzie gość sobie życzy...

              Last edited by Alix; 25-05-2017, 11:23.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Oni te słupki w teście mają zawsze tak samo rozstawione? Jeśli tak to warto pamiętać że Porsche jest deczko szersze niż nasze kompakty.
                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                Comment


                • Masz rację, ale z drugiej strony ulice nie poszerzają się dla SUVa w stosunku do kompaktu, podobnie jaki pijany nie zatacza mniejszego koła jak jedzie SUV w stosunku do normalnych aut Jedziesz ulicą i albo zdajesz standaryzowany test łosia albo nie. Albo omijasz pijaka albo go zgarniasz Zależy to od tego jakim jesteś kierowcą i czy jeździsz czymś, co Ci pozwoli się z sytuacji wyratować... przy okazji nie ładując Cię dachującego na pobliskie pole... i być może drzewo jak się nawinie...
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • z tymi tylnionapedowymi to też nie tak do końca, widać jak idzie uślizg i tył zarzuca w Porsche, podobnie było w BMW, plus 10-20km i auto obróci, dla doświadczonego kierowcy, który umie jeździć bokiem i panować na tym ok, ale dla szarego Kowalskiego może być groźnie, na śliskim szczególnie.

                    Comment


                    • To fakt, RWD to inna bajka, nawet mimo dzisiejszych ESP.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Okonio Zobacz posta
                        Tylko w jakich aspektach Ibiza jest alternatywą rynkową dla nowego Civa ? (Cenę ma dużo niższą, bo to inny segment aut)
                        Ano imho jest. Pewnie nie dla każdego, ale dla części osób narzekających ma wielkość obecnego civica właśnie takie auta z przerośniętego segmentu B będą alternatywą.

                        W tej Ibizie cztery dorosłe osoby jadą całkiem wygodnie z kilkoma cm zapasu na nogi i głowę. Auto jest w środku naprawdę duże jak na swój segment, porównywalne z niektórymi kompaktami. Moim zdaniem jest więcej miejsca niż w aktualnym BMW serii 1. Na prawą nogę kierowcy duuużo więcej miejsca. Także pod względem wyposażenia jest to jak najbardziej odpowiednik Civica 1,0. Także w zakresie przyjemności z jazdy jest to konkurencja dla Civica. Oczywiście w wersji FR z aktywnym zawieszeniem.

                        Comment


                        • Okey autko ciekawe ja tam twierdzę że to nie ten segment, ale zachecasz jakbyś był dealerem seata

                          Comment


                          • Miło widzieć, że na temat i w odniesieniu do nowego Civica jest niezliczona ilość opinii i wpisów. Wynika z tego, że Honda jest marką wzbudzającą skrajnie różne odczucia i emocje (ale najważniejsze, że je wzbudza ). A z wielu wypowiedzi w tym wątku wynika, że Hondę Civic można zestawiać z innymi autami budżetowymi lub klasy Premium, z tymi o klasę wyżej lub niżej, czy też z różnymi wersjami usportowionymi - nieźle. Faktem jest, że Honda się rozwija i każdy kolejny gen może Nas czymś pozytywnie zaskoczyć (mnie szczególnie IX Type R). Technologicznie X -ka jest krokiem naprzód, z wyglądu mamy też całkiem nowego Civica.

                            A co do własnych odczuć przy krótkim spotkaniu z X-ką to: podobała mi się pozycja za kierownicą - można siedzieć bardzo nisko, skok lewarka w manualu, wygodne koło kierownicy - wielkość, grubość. Prosta deska rozdzielcza dla mnie ok. Moja subiektywna ocena dla Civica .
                            Last edited by Okonio; 25-05-2017, 13:37.

                            Comment


                            • Tak jest, auta klasy B spokojnie dorastają do tego, czym kiedyś były kompakty. Pod kątem co sobą reprezentują również:

                              Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
                              w wersji FR z aktywnym zawieszeniem
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Ot, tak:
                                Muszę ten filmik żonie pokazać to jej wybije suva z głowy. Masakra po prostu. Zastanawia mnie czy gdyby miał prosto koła to wyszedłby z tego poślizgu ?
                                Last edited by lybra; 25-05-2017, 13:52.
                                Honda Hybrid 3,4L/100km
                                sigpic
                                https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

                                Comment

                                Working...
                                X