Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tu nie chodzi o stosunek mocy do masy. Masa ma wpływ na zachowanie na drodze, w zakretach.
    Co do jedynki także polecam 2,0. Mozna go bardzo mocno podkręcić.

    Co do redukcji u Opla. Jest to podobna redukcja jak w X. Tyle, ze opel nie powiększył astry, a Honda to co zaoszczędziła na masie w konstrukcji auta oddała nam za wymiarach i na wyposażeniu. Wszystko byłoby fajnie, gdyby w ofercie było tez mniejsze auto. Niestety nie ma i nie dla każdego X będzie optymalny. Trzeba o tym pamietać i dokonać świadomego wyboru.

    Comment


    • Zamieszczone przez Yoriko Zobacz posta
      Jeszcze słówko na temat tych wszystkich systemów wspomagających kierowców. Otóż kiedyś gdzieś wyczytałem że auta, niezależnie od wersji wyposażenia, będą musiały mieć na pokładzie te wszystkie systemy, przez co ceny samochodów automatycznie będą wyższe, taki wymóg UE. Być może dlatego Honda już w wersji S posiada te systemy a nie ma radia ani klimy [emoji14] Osobiście zamiast większości tych wspomagaczy wolałbym aby w wersji Sport było lusterko fotochromatyczne i monitor martwego pola, ale cóż jest jak jest.
      Systemy są po to by zdobyć lepszy wynik natestach Euro NCAP, bo badana jest tam najtańsza wersja auta. EU nie wymaga jeszcze żadnych systemów, tylko zdania testu bezpieczeństwa, a to, że systemy są teraz dobrze punktowane to inna sprawa .

      Comment


      • Zamieszczone przez MarekComau1122 Zobacz posta
        Poprawisz trochę program na 200Km gdzieś widziałem już nawet 220) i już nie ma problemu z masa, poza tym jeśli ktoś chce zapier...to kupi R a do szybkiego poruszania wystarczy 1.5
        A przy remap na 200-220km trzeba zmieniać w bebechy czy seria daje rade ? I jak z wytrzymałością i trwałością silnika ?

        Comment


        • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
          A przy remap na 200-220km trzeba zmieniać w bebechy czy seria daje rade ? I jak z wytrzymałością i trwałością silnika ?
          Polecam śledzić temat uważniej, było już o tym pisane (y)

          Comment


          • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
            Polecam śledzić temat uważniej, było już o tym pisane (y)
            Poszukam , jestem na forum od 4 dni i czytałem tylko od około 210 strony

            Comment


            • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
              Poszukam , jestem na forum od 4 dni i czytałem tylko od około 210 strony
              To tak na szybko, wg info od kolegi wystarczy sam remap, bez zmiany bebechów

              Comment


              • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
                Poszukam , jestem na forum od 4 dni i czytałem tylko od około 210 strony
                Nie trzeba nic zmieniać, le nie wiem czy w Polsce już ktoś robił taki silnik, a jak z wytrzymałością to nie wiadomo jak podniesiesz do 200 to nic się nie stanie, ja trochę pojeżdżę a później podniosę do 200 chyba że seria pokaże 190 to zrobię 210

                Panowie a w R ile można wyciągnąć na maxa mocy? 340Km?

                Comment


                • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                  Faktem jest, że ceny rosną, ale nie tylko w Hondzie, a u każdego producenta.
                  Ale np.taki golf 7-generacji nie był droższy od 6 o prawie 10tyś zł,różnica była prawie niezauważalna.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Krajcek Zobacz posta
                    Ale np.taki golf 7-generacji nie był droższy od 6 o prawie 10tyś zł,różnica była prawie niezauważalna.
                    A kiedy golf 7 miał premierę ? W 2012? Bo nie pamiętam do końca...to tak jakbyś porównywał przeskok cenowy Civica VIII i IX, też chyba nie był jakiś ogromny? Chociaż nie wiem, bo nie sprawdzałem nigdy cen VIII, bo mi się nie podobała..

                    Comment


                    • Pewnie, mnie zjedziecie, ale ten Civic jest bardzo drogi i osobiście bym wolał kupić Opla Astrę 1,6T 200KM pod maską którym pewnie objechałbym Civa X i jeszcze tyle co kosztuje to za różnicę bym sobie kupił nowe moto np. Yamahę MT07 Po prostu, żeby nie wiem jaki był ten Civ to jest to i tak nadal poczciwy Civic klasy - kompakt - czyli tak jak moja IX i cena około 100tys. jest po prostu za wysoka! Muszę pójść na jazdę próbną wtedy ocenię czy wg. mnie jest to auto warte tych 100tys. zł...
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • Bardzo duży wpływ na cenę ma jednak nowy silnik (zwłaszcza chodzi o 1.5 turbo). W Stanach podsatwowy sedan z silnikiem 1.5t i manualem kosztuje jak pisałem gdzieś wyżej 21,500 $. Ale "względnie dobrze" wyposażona wersja bazowa z silnikiem wolnossącym 2.0 litra kosztuje już prawie 3 tyś $ mniej (18740 $ czyli jakieś 75 tyś zł).
                        Podejrzewam, że gdyby u nas oferowali takiego Civic'a z tym 2.0 za te około 80 tyś zł, to by się ludzie w kolejkach ustwiali, żeby kupić.
                        Jest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
                        Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC

                        Comment


                        • Panowie a w R ile można wyciągnąć na maxa mocy? 340Km?
                          400 robią spokojnie

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                            Pewnie, mnie zjedziecie, ale ten Civic jest bardzo drogi i osobiście bym wolał kupić Opla Astrę 1,6T 200KM pod maską którym pewnie objechałbym Civa X i jeszcze tyle co kosztuje to za różnicę bym sobie kupił nowe moto np. Yamahę MT07 Po prostu, żeby nie wiem jaki był ten Civ to jest to i tak nadal poczciwy Civic klasy - kompakt - czyli tak jak moja IX i cena około 100tys. jest po prostu za wysoka! Muszę pójść na jazdę próbną wtedy ocenię czy wg. mnie jest to auto warte tych 100tys. zł...
                            Właśnie skonfigurowałem Astrę z tym silnikiem pod siebie...i wyszło mi.........117 940

                            Comment


                            • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                              Właśnie skonfigurowałem Astrę z tym silnikiem pod siebie...i wyszło mi.........117 940
                              Sporo wyszło Jakiś czas temu, chyba nawet wrzucałem tutaj na forum linka, Astra 1,6T 200KM kosztowała coś około 80-85tys. ale pewnie wyposażenie podstawowe... czyli klima, elektryka, jakaś tam prosta navi... ( akurat dla mnie wystarczy )


                              Zamieszczone przez Slinger Zobacz posta
                              wersja bazowa z silnikiem wolnossącym 2.0 litra kosztuje już prawie 3 tyś $ mniej (18740 $ czyli jakieś 75 tyś zł).
                              Podejrzewam, że gdyby u nas oferowali takiego Civic'a z tym 2.0 za te około 80 tyś zł, to by się ludzie w kolejkach ustwiali, żeby kupić.
                              Był bym pierwszy Ale za ponad 100tys. za 1,5T w ogóle mnie nie będzie w tej kolejce...
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • 88 tyś bodajże podstawowa wersja z silnikiem 1.6...jeżeli dobrze zerknąłem. Oczywiście trzeba by odjąć rabaty

                                Comment

                                Working...
                                X