Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
    BSI i CTM zbędne
    No akurat z tych wszystkich pomagaczy to te dwa (plus adaptacyjny tempomat) są przydatne
    Ładowarka indukcyjna to tez bardzo fajna rzecz

    Comment


    • Ale nie za 8,5 koła

      Comment


      • Jakbym dopłacał do Sport Plusa to przede wszystkim dla adaptywnego zawiasu. I to nie chodzi o sam fakt możliwości regulacji twardosci zawieszenia, ale do tego, że w tym celu są tam wsadzone amortyzatory z innej półki, które zwykle o niebo lepiej pracują. Tak przynajmniej jest w 9th Tourer Lifestyle i tu raczej jest podobnie, zapewne dużo robiły w kwestii świetnego prowadzenia się tego Civa, którym jechałem, czuć było klasę użytych komponentów w tym zawieszeniu. Jak do tego jest jeszcze faktycznie regulowana samopoziomowaniem twardość jak w Type R to... miazga i samo to jest dla mnie warte tych 8,5tys. Będę miał pewnie lepsze porównanie jak się przejade wersją 1.0T bez nich. Adaptacyjny tempomat czy ładowarkę akurat też raczej bym chciał. Premium Audio dla mnie jakiejś tam wartości nie reprezentuje, ale ja jestem audiofilem, któremu zawsze coś w tej kwestii nie pasuje - dla osób sluchajacych w domu z miniwieży to wystarczy z nawiązka i będzie odczuwalnie lepsze od normalnego zestawu. Pozostałe to pierdoly a dach widzę jako ewidentna wadę zniechęcająca mnie jako teoretycznego kupca do zakupu tej wersji - miejsce to jedno, ale zbędna masa w złym miejscu podwyższająca środek ciężkości orazaz rzecz do niefajnego zepsucia się po latach i last but not least - jak tu kurde jak tu pojechać na narty jak nie można NIC na dachu montować??? Mój Type R nagle się okazał bardzo praktycznym autem
        Last edited by Alix; 14-03-2017, 15:42.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
          Jak do tego jest jeszcze faktycznie regulowana samopoziomowaniem twardość jak w Type R
          Możesz rozwinąć temat bo nie rozumiem

          Comment


          • Dach w sport+ to totalna pomyłka... Zastanawia mnie tylko czy to że producent nie przewiduje obciążania dachu jest równoznaczne z brakiem faktycznej możliwości zamontowania bagażnika i wrzucenia nań nart... Zagadkowy jest też brak możliwości obciążania pełnego dachu w najtańszej wersji S.. Czym on się niby różni od pełnego dachu np z wersji sport.

            Comment


            • Wersja S istnieje tylko na papierze... w praktyce w salonie kupić się takiego auta nie da...

              Comment


              • Wersja S powstała żeby w reklamie cena była o 10k niższa niż w rzeczywistości

                Comment


                • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                  Miasta i państwo to najpierw powinny ludziom do pieców zaglądać i mandaty ostro sadzić za palenie czym popadnie, a nie się aut czepiać. Cały syf jaki mam na osiedlu mimo masy samochodów nie pochodzi z żadnej rury wydechowej tylko z kominów ludzi z piecami na "wszystko co się zjara". To widać i czuć gołym okiem. Wystarczy puścić patrole straży miejskiej i zrobić programy współfundowania nowych systemów grzewczych, choćby na podstawie środków unijnych. Mandat w łapę (i to nie 100 złotowy, tylko konkretny), a w drugą ulotka o możliwościach zmiany sytuacji. To się by się nazywało ekologia w naszych warunkach, a nie pitolenie o autach. Tak jak zrobili ze śmieciami, że gmina wywozi każdą ilość każdych, premiuje selekcjonowanie, są punkty zbiorcze - i można jak człowiek zawieść tam starą pralkę czy kanapę a nie cichcem do lasu. Jest nawet takie powiedzenie: Polacy od lat doskonale segregowali śmieci, tylko na inne kategorie: 1) te do pieca i 2) te co się nie da spalić - do lasu... Zmieniliśmy pkt.2), czas na pkt 1). A potem zajmijmy się autami, które stanowią u nas pewnie marne kilka % emisji w stosunku do ogrzewnictwa i przemysłu...
                  W naszych warunkach faktycznie sporo winy za smog ponosi tzw niska emisja, czyli indywidualne ogrzewanie domów czym popadnie. Ale nie mozemy zapominac, jak dluga droge przeszly samochody, zeby faktycznie nie powodowac ze poruszamy się w obłokach dymu na ulicach.
                  W niedziele wrocilem w Iranu. Tam motoryzacja to technologie dawno zapomniane w naszych warunkach - na ulicach dominują auta technologicznie wywodzące się z lat 80tych - Kia Pride i jej klony, wiecznie żywy Peugeot 405 i mimo, ze rocznikowo czesto swieze, to na ulicach czuc roznice. W katalogach jako element marketingowy podkreslaja, ze auto spelnia normy EURO ... II.
                  Więc walka z paleniem śmieciami w piecu jak najbardziej. Ale nie psioczmy tak na normy czystości spalin. Bez nich byłoby zdecydowanie gorzej.

                  A Teheran wyglada tak
                  17264855_1628955373801230_2451176472399358047_n.jpg

                  Comment


                  • Ten 1.0T Comfort za 80kzł ma wszystko co potrzebuję,jeśli tylko będą jakieś wyprzedaże,rabaty i będzie do wyjęcia za 75kzł to ja go biorę
                    Tylko jeszcze musi się okazać źe ten silnik jedzie.

                    Comment


                    • ja pojeżdzę jeszcze swoim około 2 lata i zamienie czy na X nie wiem jeżdziłem już X 1.5 z manualem i fajny samochód zastrzeżenia mam do wnętrza nie wygląda dobrze, materiały lepsze w IX , ogólne moje wrażenie co do wnętrza nie jest dobre.Jeżeli będzie filtr cząstek stałych w silnikach benzynowych i jeszcze jak będzie AdBlue,a wszystko na to wskazuje to ja uderzę w diesla, do codziennego uzytku moim zdaniem lepszy 150 konny diesel niz 200 konna benzyna,a problemy te same

                      Comment


                      • Zamieszczone przez MarekComau1122 Zobacz posta
                        Możesz rozwinąć temat bo nie rozumiem
                        W Type R adaptywnemu zawieszeniu towarzyszy pomiar 500x/sek. co się dzieje z każdym z kół samochodu i na bieżąco zmienia parametry pracy każdego z elektromagnetyczne sterowanych amortyzatorów aby zapewnić odpowiednią trakcję każdemu z kół i minimalne wychylenia nadwozia przy hamowaniu, przyspieszaniu i na zakrętach. Zobacz pkt 2.:

                        Of all the current hot hatchbacks, Honda's new 306bhp Civic Type R is probably the most impressively engineered. Here are our favourite technical aspects of the bewinged brute


                        Czy też: A new four-point Adaptive Damper System, developed specifically for the Type R, enables continuous independent control of each wheel to deliver exceptional road holding performance, limit wheel-load transfer during sharp acceleration and deceleration, and to maintain a stable, flat ride. It also means that the ride is more comfortable and supple in everyday driving and cruising. stąd:

                        Visit Honda’s official corporate website for company details including sustainability, investor relations, newsroom, and employment opportunities.


                        All-new Honda Civic Type R is the most extreme and high-performing Type R ever built, setting new standards in Europe’s high-performance front-wheel drive hatchback segment.


                        To naprawdę działa i robi wielką robotę. Auto siedzi na drodze jak solidnie jak skała, a przy tym mimo niskoprofilowych 19stek potrafi naprawdę dobrze wybierać nierówności drogi. Takie coś to skarb dla właściwości jezdnych auta, przenosi go na inną "półkę" motoryzacji. Regulowany twardością zawias ma wiele aut, ale taki bajer prędzej spotykalo się w Nissanie GTR czy BMW 7er niż w mainstreamowym kompakcie. Jeżeli podobny zawias jest w Xgen to super sprawa! Tego u dealera nikt nie wie, zapytają się na szkoleniu z auta, które jeszcze przed nimi... ach ja to zawsze upierd jestem i stawiam takie głupie pytania Ale jeździ to lepiej niż VAGowskie adaptywne także... może? Albo lepiej zestrojone? Ale generalnie to jest to, co miałem na myśli pisząc, że sam fakt obecności tego typu aktywnego zawieszenia może przenosić wersje je posiadające w nieco inną bajkę, to nie chodzi tylko o przycisk trybów działania i jakiś tam wybór miękko/twardo. Z ostatnich doświadczeń powiedział bym nawet, że to więcej daje niż fakt czy auto jest na belce skrętnej czy wielowahaczu

                        I... dlatego ja tak lubię Hondę. Może i ma czasami kiepski marketing czy słabszy kawałek plastiku... ale tu inżynieria wciąż mi po prostu imponuje. I co ważniejsze, czuję to jadąc, a nie tylko slogan reklamowy.
                        Last edited by Alix; 14-03-2017, 22:04.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Jak wygląda sprawa serwisu i kosztów tego adaptywnego zawieszenia? Wymaga to jakiejś specjalnej (kosztownej) obsługi? Ile razy więcej kosztują amortyzatory? I tak naprawdę nie wiemy jeszcze czy jest takie samo jak w R-ce czy to coś innego.
                          CIVIC IX 1,8/142KM

                          Comment


                          • Dobre pytanie ile kosztuje co roczny przegląd w R-ce? tyle co w zwykłym Civic, amortyzator na pewno jest droższy. Czy u was w okolicy też każdy salon ma inne ceny serwisu u mnie była różnica rzędu 180zł na przeglądzie rocznym...

                            W Piątek odbierałem X gdyby ktoś miał jakieś pytania chętnie udzielę odpowiedzi.

                            Comment


                            • Jakiego wybrałeś ?

                              Comment


                              • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
                                Jakiego wybrałeś ?
                                1.5 Sport Plus Biały Manual

                                Comment

                                Working...
                                X