Diagnosta zapewne nie będzie sprawdzał czy filtr wycięty, tylko czy skład spalin mieści się w normie.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
-
Miasta i państwo to najpierw powinny ludziom do pieców zaglądać i mandaty ostro sadzić za palenie czym popadnie, a nie się aut czepiać. Cały syf jaki mam na osiedlu mimo masy samochodów nie pochodzi z żadnej rury wydechowej tylko z kominów ludzi z piecami na "wszystko co się zjara". To widać i czuć gołym okiem. Wystarczy puścić patrole straży miejskiej i zrobić programy współfundowania nowych systemów grzewczych, choćby na podstawie środków unijnych. Mandat w łapę (i to nie 100 złotowy, tylko konkretny), a w drugą ulotka o możliwościach zmiany sytuacji. To się by się nazywało ekologia w naszych warunkach, a nie pitolenie o autach. Tak jak zrobili ze śmieciami, że gmina wywozi każdą ilość każdych, premiuje selekcjonowanie, są punkty zbiorcze - i można jak człowiek zawieść tam starą pralkę czy kanapę a nie cichcem do lasu. Jest nawet takie powiedzenie: Polacy od lat doskonale segregowali śmieci, tylko na inne kategorie: 1) te do pieca i 2) te co się nie da spalić - do lasu... Zmieniliśmy pkt.2), czas na pkt 1). A potem zajmijmy się autami, które stanowią u nas pewnie marne kilka % emisji w stosunku do ogrzewnictwa i przemysłu...
Zamieszczone przez Bumber Zobacz postaW Niemczech w strefie nadgranicznej odpowiednie służby wyławiają lornetką auta na polskich blachach, zatrzymują i robią szybki check spalin. Jak nie masz filtra to wynik od razu jest negatywny.Pewnie w benzynie w razie musu będzie podobnie... słowem, im lepszy filtr zrobią, tym większa szansa, że w aucie zostanie
Last edited by Alix; 10-03-2017, 19:46.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Nie chcecie wiedzieć co myślę o tych tykających bombach zwanych kotłami na ekogroszek, miał, pelety czy inne takie paliwa. A tym bardziej o mentalności sporej części ich użytkowników. Ogrzewanie nigdy nidy nie bylo tanie, i niestety nie będzie również w przyszłości. Niestety. Im szybciej to wszyscy zrozumiemy tym lepiej. Dla nas i...dla środowiska.
Comment
-
Ceny nowego Civika są z pewnością wysokie. Ale jak się porówna ceny w poszczególnych krajach UE to różnice pomiędzy bogatszymi krajami są znaczne.
Przykład:
1,0T Elegance
PL 89100 zł
Niemcy 108000 zł
UK 99000 zł
Wychodzi na to, że i tak mamy ceny preferencyjne ;-)
Comment
-
Małe post scriptum do moich pierwszych wrażeń. Dziś podjechałem sobie jeszcze raz do salonu poprzymierzć się do auta bardziej od strony praktycznej, a mniej emocjonalnej. I kurczę odnoszę wrażenie, że to auto z silnikiem 1.5 nie ma optymalnej wersji wyposażenia, przynajmniej dla mnie.
Zakładałem, że do rodzinnych zastosowań najlepsza będzie wersja Prestige. A tu guzik. Wszystko przez nieszczęsny szyber dach (który nawet nie jest panoramiczny, co może by jakoś swoim doświetleniem wnętrza wynagradzało jego bezsens), który tak obniża sufit, że z tyłu NIE DA się wygodnie usiąść osobie powyżej 175 cm. Ja mam 183 cm i musiałem albo pochylić głowę, albo odjechać tyłkiem do przodu, co po dłuższej jeździe nie jest komfortowe. Więc jeśli chcecie z tyłu posadzić kogoś o wzroście choć delikatnie ponad przeciętną lub fotelik z dzieckiem to najpierw się dobrze przymierzcie. Zresztą z przodu też przy choć minimalnym podniesieniu fotela uderza się bokiem głowy w obniżający się po bokach sufit. Ani to miłe ani bezpieczne. Ale z przodu to mniejszy problem bo fotel można po prostu opuścić na maxa i jazda.
Drugi problem dla ewentualnej głowy rodziny to schowek w bagażniku (w wersji Prestige, bo w Sportach go jak wiecie brak). Otóż nie ma on już eleganckiego, foremnego prostokątnego kształtu jak w IX, tylko z jednej strony jest półkolem, więc jego pakowność mocno spada. Dodatkowo ciężko z niego skorzystać przez brak sensownego ułożenia podłogi po odsłonięciu go. Mam na myśli sytuacje takie jak np. jakiś większy wypad kiedy chcemy ten schowek otworzyć na stałe, żeby łatwiej się było dostać do rzeczy na dnie. W IX, przynajmniej w Tourerze, podłogę można złożyć dokładnie z prostopadłą linią schowka poniżej, tak jakby tej podłogi w ogóle nie było. W X można otworzyć ten schowek tylko do połowy, zostawiając mały, niewygodny otwór do dostania się do niego, albo złożyć pionowo na tylną ściankę kanapy, tylko że wtedy jest złożona na 3 i zabiera niemało przestrzeni bagażnika. No więc tak źle i tak niedobrze.
Jedyna wersja 1.5 bez tego cholernego dachu to Sport, która ma z kolei bagażnik w ogóle bez schowka czyli prawie 20% mniejszy i nie ma też kilku innych ważnych z mojego punktu widzenia dodatków, jak adaptacyjne zawieszenie, czujnik zbliżających się z tyłu prostopadle aut (to działa i się przydaje), czy lepsze audio.
No i na koniec wersja Prestige, czyli jedyna z większym bagażnikiem i silnikiem 1.5, ma wyłącznie chromowany grill z przodu, a nie czarny, a ten czarny wygląda mi dużo bardziej sexy. Pierdoła, być może akcesoryjnie da się to zmienić, tylko czemu nie dać wyboru od razu.
I wychodzi, że nie da się tego auta wybrać tak żeby wszystko grało, a kompromisy żeby jako tako pogodzić jedno z drugim są za duże, tym bardziej jeśli spojrzeć, że u konkurencji takiej łaski z dopasowaniem pod siebie auta nie robią
Brakuje, naprawdę brakuje przynajmniej jeszcze jednej wersji wyposażenia dla silnika 1.5 albo choć minimalnej możliwości ingerowania w te pakiety.Last edited by libidinously; 10-03-2017, 23:15.
Comment
-
Musisz po prostu poczekać na odpowiednią dla Ciebie i rodziny wersję...
Będzie mieć wszystko, nie będzie mieć zbędnej masy dachu, będzie mieć jeszcze ładniejsze dodatki i jeszcze lepiej jeździć...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
No właśnie to jest chore, powinna być tania baza i wszystkie opcje do wyboru za dopłatą i każdy bierze co mu pasuje...
W IX też taka lipa, chcę sporta to muszę zrezygnować ze skladnych lusterek i innych, chce elegance to nie mogę mieć czarnej podsufiktki itd. Honda nie daje możliwości personalizacji auta wg własnych potrzeb tylko narzuca nam wszystko z góry... w aucie za 100 tys (sport) nie można dokupić skóry..średniowiecze
Comment
-
To jest mass-produkcja. Nawet jak konfigurowałatwo mój kolega Merca E za 3x tyle - są pakiety, które się wykluczają, kropka... W większości marek poza dodatkami wbrew pozorom, pewne linie i pakiety są nie do przekonfigurowania, nawet premium. Zaznacz sobie ksenony w Golfie, a może się okazać, że musisz z nimi kupić 5 innych rzeczy... Honda jest w tym dość skrajna, faktycznie, ale nie ma tak, że u innych możesz wszystko dowolnie.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
I wychodzi, że nie da się tego auta wybrać tak żeby wszystko grało, a kompromisy żeby jako tako pogodzić jedno z drugim są za duże [ciach]sama idea "pakietyzacji" oferty nie jest zla, dopoki jest to sensownie pomyslane (czytaj: adresuje potrzeby konkretnych przedzialow klientow). byc moze tak jest i teraz, tylko my do tych przedzialow nie pasujemy
w przypadku IX nie mialem takiego problemu - Lifestyle idealnie pasowal i takiego kupilem.
Comment
-
Zamieszczone przez Burton Zobacz postaNo właśnie to jest chore, powinna być tania baza i wszystkie opcje do wyboru za dopłatą i każdy bierze co mu pasuje...
W IX też taka lipa, chcę sporta to muszę zrezygnować ze skladnych lusterek i innych, chce elegance to nie mogę mieć czarnej podsufiktki itd. Honda nie daje możliwości personalizacji auta wg własnych potrzeb tylko narzuca nam wszystko z góry... w aucie za 100 tys (sport) nie można dokupić skóry..średniowiecze
Wystarczy mi klima,elektryka itp,podstawa jak na obecne czasy.
Comment
-
Co do ładowania indukcyjnego to Iphone nie ma takiej możliwości a np. Samsung ma...(zresztą to taki trochę wodotrysk)..
DPF w hondowskich dieslach - mam 2 CR-V, jedną 2,2 i drugą 1,6. W pierwszej DPF się zatkał po 96 tys. km. gdy dałem ją żonie a ona jeździ 2km i przerwa, najczęściej takie krótkie odcinki i jej już się zatkał 3 razy na ok. 30 tys. km. Nowy diesel ma już prawie 60 tys. i nic, no ale to ja nim jeżdżę więc się nie spodziewam przykrej niespodzianki tak jak w poprzednim
Civic dla żony już stoi na placu - początkowo zamawialiśmy Prestige, ale jak się okazało,że różni się tylko skórą, podgrzewaną tylną kanapą i brzydkimi, w naszym odczuciu, chromami na czerwonym kolorze a do tego nie ma efektownych wydechów to żona zmieniła na czerwonego Sport Plusa. Rzeczywiście wysoki kierowca musi siedzieć nisko żeby nie dotykać sufitu no i te obicia foteli sprawiają wrażenie delikatnych... Nareszcie światła auto dostosowują się do wycieraczek więc na deszczu nie powinno już być problemu..do tego można wyłączyć oświetlenie zewnętrzne - u mnie zawsze coś świeci - albo dzienne albo postojowe. Bak otwiera się z zewnątrz i jest bezkorkowy. Nie wiem czy jest doświetlanie zakrętów bo oglądałem auto tydzień temu i panowie sami uczyli się go obsługiwać. Nawet nie bardzo wiedzieli gdzie mają dać bezpieczniki. Szkolenie z nowego Civica mają zaplanowane dopiero na 20 marca:-) Connect jest bardziej dopracowany i ma umożliwiać komunikację z Androidem 5 w górę i iOS. Nie wiem czy będzie się można łączyć z Connectem tylko kablem czy także przez Bluetootha. Warto zajrzeć pod maskę - tak jest wszystko upakowane, że nawet kunom będzie ciężko się przepchać do materiałów wygłuszających, które bardzo lubią :-)
Comment
-
Zamieszczone przez krzyklo Zobacz postaCo do ładowania indukcyjnego to Iphone nie ma takiej możliwości a np. Samsung ma...(zresztą to taki trochę wodotrysk)..
DPF w hondowskich dieslach - mam 2 CR-V, jedną 2,2 i drugą 1,6. W pierwszej DPF się zatkał po 96 tys. km. gdy dałem ją żonie a ona jeździ 2km i przerwa, najczęściej takie krótkie odcinki i jej już się zatkał 3 razy na ok. 30 tys. km. Nowy diesel ma już prawie 60 tys. i nic, no ale to ja nim jeżdżę więc się nie spodziewam przykrej niespodzianki tak jak w poprzednim
Civic dla żony już stoi na placu - początkowo zamawialiśmy Prestige, ale jak się okazało,że różni się tylko skórą, podgrzewaną tylną kanapą i brzydkimi, w naszym odczuciu, chromami na czerwonym kolorze a do tego nie ma efektownych wydechów to żona zmieniła na czerwonego Sport Plusa. Rzeczywiście wysoki kierowca musi siedzieć nisko żeby nie dotykać sufitu no i te obicia foteli sprawiają wrażenie delikatnych... Nareszcie światła auto dostosowują się do wycieraczek więc na deszczu nie powinno już być problemu..do tego można wyłączyć oświetlenie zewnętrzne - u mnie zawsze coś świeci - albo dzienne albo postojowe. Bak otwiera się z zewnątrz i jest bezkorkowy. Nie wiem czy jest doświetlanie zakrętów bo oglądałem auto tydzień temu i panowie sami uczyli się go obsługiwać. Nawet nie bardzo wiedzieli gdzie mają dać bezpieczniki. Szkolenie z nowego Civica mają zaplanowane dopiero na 20 marca:-) Connect jest bardziej dopracowany i ma umożliwiać komunikację z Androidem 5 w górę i iOS. Nie wiem czy będzie się można łączyć z Connectem tylko kablem czy także przez Bluetootha. Warto zajrzeć pod maskę - tak jest wszystko upakowane, że nawet kunom będzie ciężko się przepchać do materiałów wygłuszających, które bardzo lubią :-)
Comment
-
Ja będę w lecie w USA zobaczę jak tam wygląda i ciekawe czy nowy CTR już bedzie stał w salonach...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
Comment