Trzeba będzie przejechać się tym 1,0T. Wygląda na to, że silnik jest niezły. Aktualnie w grze pozostaje zatem Seat Leon ST 1,4 150KM i nowy Civic 1,0T Elegance. Wolałbym 1,5T Sport, ale musi być możliwość założenia haka z tyłu. No i samochód musi wytrzymać min. 10 lat bezproblemowej eksploatacji.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hmm z tymi cenami... w sumie dobrze doposażona CX-3 Skypassion by mnie kosztowała tyle co taki Civic 1.0T CVT Executive... trochę szkoda, że żonie nie podoba się Civic no i żeby był trochę mniejszy... żonowóz byłby fajny w tej czerwieni z czarnymi dodatkami jeśli to jeździ tak jak opisują... Ona i tak używa tylko lewej strony obrotomierza a CVT by robiła za szybkie redukcje na małym silniczku lepiej wykorzystując jego moc i wygoda na miastowe korki idealna... i w następnym aucie nie musiałbym juz sie przejmować rodzinnoscia czy bagażnikiem... Na pewno to nie będzie jeździć jak Mini, ale...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
porownywanie czasow 0-100 jest generalnie bez sensu. Pytanie ilu z nas i ile razy podczas eksploatacji auta robilo 0-100 tak, zeby ciagnac 1 do odciecia, potem 2 od odciecia i pewnie jeszcze przepinka na 3b bo czesto sie zdarzam ze 100km/h jest osiagane na 3b.
W codziennej jezdzie to 1.0 ma szanse byc szybsze od 1.8. Jezeli ma mala turbine i brak turbolaga jak mowia w testach to przyspieszenia z "rolki" i niskich obrotow - a przeciez takim 1.8 nie jezdzimy caly czas pod czerwone pole - a raczej nizej - gdzie moc jest delikatnie mowiac - nieduza. Wiec zanim 1.8 sie wkreci to 1.0 dmuchnie i odjedzie.
Pamietam jak ja mialem EP3 a kumpel Gofra GTI. EP3 bylo szybsze na papierze, na torze tez. Ale w jezdzie w miescie, nawet dynamicznej naprawde trudno mi bylo za gosciem utrzymac kroku. On mial DSG i moc dostepna praktycznie w calym zakresie obrotow. A ja musialem pilnowac, zeby byc na agresywnych krzywkach VTEC - inaczej uciekal sromotnie, zanim ja zrobilem redukcje.
Comment
-
Oficjalne dane https://hondanews.eu/pl/pl/cars/medi...nda-civic-2017
Z ciekawostek wspomaganie układu kierowniczego ma dwa przełożenia, zaś lakiery są w technologii premium. Natomiast podawana wielkość bagażnika 478 litrów obejmuje niestety też pojemność pod podłogą i nie dotyczy wersji Sport/Sport Plus.
Comment
-
Zamieszczone przez Burton Zobacz postaDokładnie, liczy się elastyczność a tu 1.8 nie ma szans...Bym się nie zdziwił jak stary poczciwy 1,8 i-vtec by objechał, z palcem w d...e, tego 1,0 na optymalnie dobranym biegu tak żeby wydusić maksymalna moc
Comment
-
Oby był taki jak go Pertyn opisuje, 1,8 ix w danych ma 9,4 do 100, a w testach pomiędzy 8,5 a 9, więc może( mam nadzieję ), że 1,5 będzie schodził poniżej 8, a litrowy poniżej 10. Z testu można wywnioskować, że litrowy bardzo dobrze zbiera się z dołu, a odcinke ma przy 5,7, a 1,5 ma charakter wolnossacy, bo trzeba go kręcić, tzn dół ma gorszy niż konkurencja, ale na górze prawdziwa Honda, więc w sumie tak jak się spodziewałem. Czyli 1,0 zaskoczenie, a 1,5 mimo, że turbo, to jednak charakterystyka pozostała.
Comment
-
Zamieszczone przez filipfm Zobacz postaA ja musialem pilnowac, zeby byc na agresywnych krzywkach VTEC - inaczej uciekal sromotnie, zanim ja zrobilem redukcje.
Ale jak słyszę o silniku 1.0 nawet z tym T to jednak kojarzy mi się to z czasami królowania u nas cinquecento i seicento. Litości, przecież Civic to 2 razy większa buda. Rozumiem 1.5T, dla przyzwoitości minimum mogli zrobić 1.3T Ja się boję, że to gówienko w Civicu zepsuje reputację Hondy.
Comment
-
Ktoś tu przed laty założył temat czy Honda zrobi coś "co koło Type R stało" jak ogłoszono, że nowy CTR będzie doladowany... czy wyszło źle??? Nie skreslajcie tych silników w przedbiegach! Przejedźcie się i potem pogadamy, oceńcie "własną drogę downsizingu" Hondy. Moim zdaniem jest zrobione tak jak powinno. 1.0T to ekonodupowóz, nie ma się kręcić tylko ma być ekonomiczny - taki jest - moment na samym dole i preferowanie niskich obrotów, trzy cylindry, etc. dokładnie temu służą! A 1.5T jest celowany do zupełnie innej grupy odbiorców i oni znajdą na górze obrotomierza tego, czego Hondziarz tam szuka... zgadza się?............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaMoim zdaniem jest zrobione tak jak powinno. 1.0T to ekonodupowóz, nie ma się kręcić tylko ma być ekonomiczny - taki jest - moment na samym dole i preferowanie niskich obrotów, trzy cylindry, etc. dokładnie temu służą!trzeba poczekać na wyniki sprzedaży. A przyśpieszenie jednak ma tu znaczenie szczególnie przy wyprzedzaniu gdy na przeciwnym pasie trafimy na szalonego tirowca i różnica 2 sekund między starym 1,8 a nowym 1,0T może być bardzo istotna.
CIVIC IX 1,8/142KM
Comment
-
Ja oceniam samochód, że raczej jest dobrze zrobiony w sensie idei. Ceny to inna bajka. Powinne być 10tys. niższe i kropka, przynajmniej w kwestiach podstawowych wersji, w tym debilnej i świadczącej o braku szacunku dla klienta konfiguracji wersji S.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez lybra Zobacz postaAle jak słyszę o silniku 1.0 nawet z tym T to jednak kojarzy mi się to z czasami królowania u nas cinquecento i seicento.
Comment
-
-
Zamieszczone przez remar Zobacz postaA przyśpieszenie jednak ma tu znaczenie szczególnie przy wyprzedzaniu gdy na przeciwnym pasie trafimy na szalonego tirowca i różnica 2 sekund między starym 1,8 a nowym 1,0T może być bardzo istotna.
Jak oglądałem recenzje Pertyna, to dochodzę do wniosku, ze 1,0 z CVT może być dobrym rozwiązaniem. Silnik krótko sie kręci, wiec trzeba bedzie często zmieniać biegi, a wtedy automat jest zbawienny. Automat dobierze właściwe przełożenie, a kierowca bedzie sie skupiał na drodze. Dla przeciętnego Kowalskiego bedzie to lepsze rozwiazanie niż dławienie silnika z powodu niedobranego przełożenia.
Jak jeździłem skrzynią DSG w dieslu, to muszę powiedzieć, ze zmiany biegów były robione cześciej niż ja bym sie decydował w manualu. Niemniej silnik był dynamiczny i na ekspresówce leciałem moimi 110 konikami w automacie równo z benzyną 150 koników w manualu
Comment
Comment