Mam zamówiony taki samochód w wersji Sport+ odbiór ok 18 Marca, po odbiorze zrobię recenzję, testówki mają być już pod koniec lutego...
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zamieszczone przez MarekComau1122 Zobacz postaBiała Perła , rabat 5 tyś zł, widziałem tylko na zdjęciach i na filmikach, zaliczka 1000zł.
Comment
-
Zamieszczone przez MarekComau1122 Zobacz postaTak zapłacę 103,5 tyś , tak dostanę jeszcze wycieraczki w gratisie haha, nic więcej nie brałem, jedynie czego brakuje to elektrycznych siedzeńbo z tego co wiem to tego nie ma w tej wersji.
Comment
-
Żeby to jedna osoba wśród nas kupowała w ciemno nowe auto to bym się teraz faktycznie zdziwił. Ale to nie pierwsza i nie ostatnia.
Zresztą, Honda to nie Ssangyong czy inne ustrojstwo żeby się obawiać.
Czekam na relacje i oczywiście zachęcam do zapoczątkowania Xgen w dziale Nasze AutaFront IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły
Comment
-
Zawsze jest pula osób kupujących zanim auto się pojawi, lubiących nowinki. Ja też obecne auto zamówiłem w ślepo na kilka miesięcy zanim mogłem go zobaczyć w realu... ale oczywiście pod warunkiem jazdy próbnej przed odbioremNie było innej opcji, bo było z pierwszego transportu do PL i testowek przewidzianych zero. Ale to była jedyna szansa, żeby nie odnieść góry pieniędzy do Urzedu Skarbowego... musiałem kupić w roku rozliczeniowym 2015 po prostu. Jakby Type R nie dotarł albo się jazdą nie spodobał (najbardziej się obawiałem o zbyt twarde na daily zawieszenie, bo dziennikarze wypisywali o tym jakieś mrzonki) - w salonie kilka kilometrów dalej stało skonfigurowane gotowe do odbioru inne auto-rezerwa
Tu kolega ma o tyle luksus, że testówki będą zanim dojedzie jego auto, więc to żaden problem. W razie zmiany decyzji na pierwsze egzemplarze zawsze chętni się znajdą do odstąpienia albo można przerzucić zaliczkę na inny model (szczególnie łatwe jak salon/firma ma kilka marek)...
Natomiast zgadzam się, że planowo, racjonalnie - optymalnie jest kupować auto nawet nie tyle po roku, co po pierwszym liftingu danego modelu, oczywiście najbezpieczniej w wersji silnikowej dostepnej już na rynku przed liftem i sprawdzonej w realu. Ceny są wtedy przystępne, salony bardziej skore do rabatów, są pule aut z wyprzedaży rocznika, a kluczowe bolączki modelu jakoś tam rozwiazane. Ale nie zawsze życie takie scenariusze pisze - czasem jest np. właśnie dobry moment życiowo/finansowy albo niestety mniej przyjemne wydarzenia - wypadek z kasacją auta czy kradzież - nikomu nie życzę!
A czasem... po prostu też mieć fajnie coś, czego nie mają już wszyscy, prawda?
Last edited by Alix; 07-02-2017, 18:14.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Wszystko wyżej to prawda. Niemniej jednak dziś liczba aut, które rozwaliły mi system znów się powiększyła....niestetyforester xt 2.0 turbo .... Nawet mimo że to SUV.
Wracając do X gena - jak tylko w 3city będą mieć testówkę to sprawdzę jak to auto w realu wygląda i jedzie. Na objazdową prezentację niestety czasu zabrakło. Choć, jak już tu gdzieś pisałem - wizualnie X gen nie lezy mi ani z zewnątrz,ani w środku.Podobno jednak na żywo robi lepsze wrażenie niż na fotoLast edited by Radon; 07-02-2017, 18:36.
Comment
Comment