Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • No właśnie... może obecnego nie sprzedawać tylko zostawić na klasyka ?
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Zamieszczone przez Blinky Zobacz posta
      https://youtu.be/Av39392HIv8
      Wersja Sport Plus : 3:28 to by sie zgadzało że jest płytsza podłoga przez centralny wydech, i dojazdówka tak na moje oko nie wejdzie tylko ten mały zestawik.
      W Stanach w wersji Sport mieści się cienkie koło dojazdowe bodajże 125mm szerokości, zresztą tam w każdej wersji jest przewidziana dojazdówka. Może u nas też będzie miejsce na ten "cienki" zapas, podłoga w bagażniku jest taka samac chociaż na tym filmiku 3.24 https://youtu.be/-5-DKzBJuiY widać, że gąbki przytrzymujące płytę są grubsze.

      Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
      Moja Honda
      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

      Comment


      • Ja swoje samochody zawsze sprzedawałem z dużym porem. Dopiero po roku od zakupu nowego. Zawsze miałem wątpliwości do nowego i na wszelki wypadek, stary stał jako rezerwa.

        Comment


        • No proszę... ciekawa polityka... acz nieco kosztowna w sensie utrzymywania 2ch aut jak jedno stoi...?
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • A kto bogatemu zabroni?
            P.s
            1.0 miał być następcą 1.8 a ma do 100 2-2.5 sek gorszy czas, mniejszą pojemność, 1 mniej cylinder...
            Niewiadomo jak z awaryjnością. Dla mnie krok w tył...

            Comment


            • Kiedy Nowy model w polskich salonach !

              Zamieszczone przez Razbino Zobacz posta
              Ja swoje samochody zawsze sprzedawałem z dużym porem. Dopiero po roku od zakupu nowego. Zawsze miałem wątpliwości do nowego i na wszelki wypadek, stary stał jako rezerwa.
              Tez tak robię. Najpierw kupuje nowy a pózniej sprzedaje stary. Ale moja motywacja jest taka, zeby nie kupować na szybko bo wiadomo jak bym najpierw sprzedał stary to bym na szybko szukał nowego a to nie sprzyja dobrym decyzjom

              Comment


              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                No proszę... ciekawa polityka... acz nieco kosztowna w sensie utrzymywania 2ch aut jak jedno stoi...?
                Tak, kosztowna, ale całe nasze życie to jeden wielki koszt.

                Comment


                • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                  A kto bogatemu zabroni?
                  Jakbym takim był, to nie przejmowałbym się głupią wyceną nowego Civica, tylko jeździłbym pewnie wypasioną BMW-icą, a roletkę bym zamienił na firanki na tylnych oknach.

                  Comment


                  • U mnie teraz jest tak, że koszt sprzedaży to mniej więcej wkład własny kolejnego leasingu (w moim przypadku zawsze maksymalny dozwolony aby zminimalizować RRSO mechanizmu finansowego), więc dzieki sprzedaży równoległej z zakupem stan konta przy zmianie auta zostaje zasadniczo niezmieniony i nic nie trzeba kombinować Tak jakby wynajem dlugoterminowy... tylko sporego frycowego za jego koszt. Oczywiście klucz to kupować auto łatwo sprzedawalne i o dobrej wartości rezydualnej, wtedy skojarzenie kupna i sprzedaży nie stanowi żadnego problemu
                    Last edited by Alix; 21-01-2017, 17:44.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Ja robię dokładnie tak samo, a myślisz Alix, że łatwo będzie później odsprzedać type r???

                      Comment


                      • Od 1 właściciela z salonu z pelnym, "nadmiarowym" serwisem z fakturami z ASO nigdy nie używany na torze nie przetjuningowany i miejmy nadzieje nie bity hot hatch z pelnym zestawem czesci OEM albo w OEMie w komplecie wedle życzenia... myślę, że to kwestia ceny, to auto i tak jest tego warte! Mam kolege majacego kolejno Integry i CTRy od lat i nigdy nie miał problemu ze sprzedażą... szczególnie taki kilkulatek gdzie spora część tej niszy ma już za sobą przejscia, niejednego wlasciciela i ciężkie przeżycia Juz nie mówiąc, że to najkrócej produkowany CTR więc raczej rodzynek będzie myślę... Z resztą auto jest tak fantastyczne, że nawet nie chcę myśleć o jego sprzedaży bo nie ma na co fajniejszego zamienić - tzn. na 911 mnie nie stać i raczej stać nigdy nie będzie...

                        A jak nastepny CTR ma być głównie większy i cięższy, już nie mówiąc o tym, że mniej praktyczny - to ja wolę obecnego...
                        Last edited by Alix; 21-01-2017, 18:45.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • A ile w ogóle wyprodukowali nowych ctr?

                          Comment


                          • Nie wiem ile wyprodukowano, ale w PL sprzedano bodajże 178 sztuk w sumie.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Kto ma najwyższy nr indywidualny CTRa? Zaraz dojdziemy ile ich było...
                              Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                              Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Subiektywnie bez kręcenia będzie przypuszczam jechał jak poprzednie 1.8 przy normalnej jeździe. To calkiem fajny silnik podstawowy, konkurencja ma słabsze. Poza tym uważam, że naprawdę warto się przejechać zanim skreślicie go tylko dlatego
                                Tylko Civic z tym silnikiem jest jakieś 15-20 tysi za drogi i jeśli nic się nie zmieni to zobaczymy kolejny zjazd Hondy w rankingu sprzedanych aut. Ja za 100tysi nie kupię ani 1.0T ani 1.5T a naprawdę miałem chęć na to auto.

                                Comment

                                Working...
                                X