Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • I w tej opinii jest z grubsza pies pogrzebany...
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
      Kto ma najwyższy nr indywidualny CTRa? Zaraz dojdziemy ile ich było...
      Mój jest z okresu blisko końca produkcji i ma zdaje się 5tyś cośtam. Podobno koło 6-7 tyś, ktoś napisał ze widział nr. 6218. Na UK był przydział 2500 sztuk. Żadnych oficjalnych danych, trzeba by zobaczyć jakie numery miała ta limitowana edycja kolorystyczna black/white.

      Comment


      • Panowie - jak rozumiem ta specyfikacja od Honda Plaza dotyczy hatchbacka? natknął się ktoś z Was na specyfikację sedana? zastanawia mnie też, czy ceny za sedana będą identyczne jak za hatchbacka...

        Comment


        • Cen sedana jeszcze nie ma jak i również speca. Pod koniec stycznia/początek lutego wszystko jednak powinno się znaleźć tak twierdzi przynajmniej polski odział hondy i dealerzy.

          Sam bardzo czekam na konkrety sedana bo bardzo by mi to auto odpowiadało jeśli byłaby wersja comfort 1.5t z cvt.

          Comment


          • Nie wiem jak to się będzie miało do rynku europejskiego ale sedan np Usa wersja bazowa Lx jest tańsza od Hatchback'a Lx o około 1000$. Niby w testach które są na YT hatchback ma najlepiej zestrojone zawieszenie i jest różnica między sedanem, coupe na korzyść Hatchback'a. Honda Plaza udostępniła cennik hatchback Daro31.
            Last edited by Blinky; 22-01-2017, 13:41.

            Comment


            • W USA wersja bazowa to DX jest ona jeszcze gorzej wyposażona od LX, ale np. kamerę cofania ma gdzie u nas dopiero elegance ją ma. Dodatkowo tam wersje podstawowe mają w standardzie silnik 2.0 158km dopiero EX-T ma turbo 1.5. Hatch w USA w podstawie od razu ma turbo 1.5 tak więc dlatego jest droższy.
              W PL zaś sedan będzie miał tylko silnik 1.5t więc cena startowa będzie na pewno większa od hatcha.

              Comment


              • no ja też czekam jak to będzie wyglądało z sedanem bo w tej akurat generacji według mnie sedan prezentuje się lepiej od hatchbacka...

                Comment


                • Zamieszczone przez jestem Zobacz posta
                  W USA wersja bazowa to DX jest ona jeszcze gorzej wyposażona od LX, ale np. kamerę cofania ma gdzie u nas dopiero elegance ją ma. Dodatkowo tam wersje podstawowe mają w standardzie silnik 2.0 158km dopiero EX-T ma turbo 1.5. Hatch w USA w podstawie od razu ma turbo 1.5 tak więc dlatego jest droższy.
                  W PL zaś sedan będzie miał tylko silnik 1.5t więc cena startowa będzie na pewno większa od hatcha.

                  Ja mówiłem o rynku Us a nie Kanadyjskim który ma dosyć specyficzne wyposażenie , tam faktycznie występuje dx i ceny są dosyć zaporowe. U nas faktycznie będzie 1.5T ale to wszystko wina downsizingu przez eco-sreko.

                  Comment


                  • Faktycznie mój błąd - pisałem z pamięci bez sprawdzenia i taki efekt, w 2016 myślałem dość sporo o sprowadzeniu nowego Civica z Ameryki do nas porównując Kanadę z USA i te wszystko wersje już mi się poprzestawiały.

                    Comment


                    • Na Onecie jest mini test nowego Hyundaia i30 z silnikiem 1,0T 120KM. Nadaje się przede wszystkim do miasta, ma turbodziurę i w trasie jest problem z długimi podjazdami - trzeba redukować. 1,4T to zupełnie inna bajka. Czy 1,0T od Hondy będzie pozbawiony tych wad, czy Civic z tym silnikiem też będzie raczej autem miejskim? Mały silnik, wzrost masy, no nie wiem.
                      CIVIC IX 1,8/142KM

                      Comment


                      • 4,5 metrowe 1,3 tonowe auto miejskie...? To chyba, że mówimy o USA Ja spędzając dużo czasu na mieście następne auto chcę raczej mniejsze i lżejsze. Chociaż niekoniecznie słabsze Nie, Civic w tym wydaniu to raczej auto miejsko-podmiejskie/rodzinne. Ale myślę, że 1.0T temu podoła. W końcu 129KM to naprawdę nie jest tak mało, bez przesady...
                        Last edited by Alix; 23-01-2017, 17:18.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Pojawiły się oficjalne katalogi i specyfikacje na Honda.de:

                          -potwierdza się 420L bagażnika dla wersji S, Sport oraz Sport Plus
                          -wagi nadwozia są podane bardziej precyzyjnie

                          Wyposazenie Ceny DE
                          Katalog DE

                          Comment


                          • Dumnie brzmiący Civic VTEC Turbo S (jakby tak się nazywało Porsche to już mi nogi miękną z uciechy...) mający supernowoczesnych asystentów LKAS, CMBS, aktywny tempomat (!) i kupę innych "nieodzownych" rzeczy nawet na rynek DE niestety NIE posiada... klimy i radia i nie można ich dokupić. Auto kompaktowe z 2017 z wyposażeniem w życiowych kwestiach jak 1997... Zamieniłbym cały ten elektroniczny złom za klimę i radio i byłoby OK Za to faktycznie Elegance i Sport Plus są mocno doposażone jak na kompakta. O ile jeszcze 1.0 Elegance w miarę trzyma się kupy i na jesień pewnie będzie można ją kupić pewnie za 80-kilka i ktoś mentalnie akceptuje 3-cylindrowy silnik i porusza się normalnie (na lekkich felgach myślę zbliży się do 10s do setki ja widać po katalogu), o tyle Sport Plus z tym 106tys. to już dużo, szczególnie, że z 8,3 do setki to do choćby warm hatchy dynamiką daleko. Fajna skórka niestety tylko w ekstremistach cenowych (1.0T Executive Premium i 1.5T Prestige), reszta tylko materiałowa (nie ma opcji na skórę czy ergonomiczne fotele).

                            Zobaczcie na komentarze: https://www.v10.pl/Honda,Civic,X,gen...ik,142789.html

                            Dziwnie monotematyczne, nie? "100 000 za przeciętny kompakt , ktos upadł na głowe !!!" itp.
                            Last edited by Alix; 23-01-2017, 20:20.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Mamy 2017 po co komu radio? Zresztą możliwe, że jednak radio i zwykła klima manualna będzie się znajdować raczej całkowitej pustki na miejsce ekranu i układu np. kontroli temperatury nie będzie. Zwłaszcza, że antena znajduje się w każdej wersji - zresztą mnie to beż różnicy w każdej wersji może nie być radia. Klimy coraz mniej używam i dałbym radę bez problemu gdyby jej nie było. Sam jestem nastawiony na wersję comfort, bo nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba - może poza monitorem martwego pola którego niestety nie ma w tańszych wersjach.

                              Jeśli chodzi o komenty na jakimś tam portalu to ile osób piszących tego typu komentarze stać w ogóle na chociażby civica nie wspominając o lepszych samochodach?

                              Na koniec dodam gdyby dało się kupić wersję comfort silnik 1.5t z cvt w przypadku hatcha nawet bym się nie zastanawiał tylko bym zamówił w grudniu. Gdy pojawi się taka wersja w przypadku sedana również nie będę się zastanawiał tylko zamówię.

                              Comment


                              • No i dobrze niech nowy Civic ma kupców i ASO nam z rynku nie znikają Zgadzam się, że brakuje takiego 1.5T Comfort bo tam jest większość tego co potrzeba tak naprawdę - to już pisaliśmy.

                                Poważnie kupił byś auto bez klimy i radia czy sobie teoretyzujesz? Nawet wartość rezydualna tego jest dramatyczna, kto to potem kupi? 13 letnią Fabie teściów bez klimy nikt nie chce, a w czasie gdy klima jest oczywistością nawet w najmniejszych autach to porażka.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X