Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • chodziło mi o oficjalne dane, a nie jakieś własne szacunki....
    a wiesz ile jest Nm w 1.5t cvt? weź liczbę z manuala i odejmij 20...w Twoim załączniku tego nie ma ale można samemu sobie policzyć...

    Comment


    • A najgorsze jest to, że w Hondzie Polska nadal nie znają szczegółów specyfikacji samochodu.

      Comment


      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
        A najgorsze jest to, że w Hondzie Polska nadal nie znają szczegółów specyfikacji samochodu.
        Bo pewnie HONDA czyta póki co, tutaj nasze wszystkie uwagi i szybko poprawiają swojego nowego Civica, wg. tego co wytkniemy! tak więc w marcu będzie auto- ideał, łącznie z idealną ceną
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • Oby było jak piszesz

          Aaaczkolwiek ceny diesla mimo wysmiewania na forach i prawie zerowej sprzedazy coś nie zmieniają...
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Mam info od Hondy

            Oficjalne cenniki pojawią się bezpośrednio przed rozpoczęciem sprzedaży. Oferta cały czas jest uzupełniana o nowe elementy, np. dot. finansowania. Wielu ostatecznych danych jeszcze nie mamy. Auto co prawda jeździ już po Stanach, jednak normy europejskie są inne... Wg informacji na dziś (jeszcze mogą ulec zmianie), przyspieszenie (od 0 do 100 km/h) poszczególnych wersji Civica z silnikiem 1.5 l będzie się kształtowało w granicach od ok. 8,2 do 8.5 s, a z silnikiem 1.0 l - od nieco pow. 10 s do 11 s. Wszystkie te informacje posiadają też nasi dealerzy. Pozdrawiamy!

            Comment


            • Szczerze mówiąc liczyłem w 1.5T z manualem na przyśpieszenie na poziomie 7.2 - 7.5s do 100km/h.

              I mam nadzieję, że dane katalogowe będą zawyżone i będzie w okolicy 7.5s faktycznie.
              Jeżeli to będzie realnie 8.5s to bieda straszna bo takie przyśpieszenie robi R18A2 w 8gen.
              Moje FD7

              Comment


              • też liczyłem na więcej...pewnie 8.2 manual, 8.5 cvt... w usa mierzą do 96 km/h...ale i tak jest lipa;(

                Comment


                • Zamieszczone przez bartekos Zobacz posta
                  Szczerze mówiąc liczyłem w 1.5T z manualem na przyśpieszenie na poziomie 7.2 - 7.5s do 100km/h.

                  Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                  też liczyłem na więcej...pewnie 8.2 manual, 8.5 cvt... w usa mierzą do 96 km/h...ale i tak jest lipa;(
                  Naprawdę ta sekunda czy dwie odgrywają dla Was ważną rolę? To jest auto kompaktowe dla każdego, a nie do zawodów sportowych. Dla mnie ważna jest funkcjonalność, oszczędność paliwa, koszt zakupu, jakość zastosowanych materiałów, bezpieczeństwo, wygląd estetyczny, niezawodność i wszystko to, co sprawia, że z auta nie chce się wyjść nawet po 5 godzinnej jeździe.

                  Comment


                  • Każdy ma inne priorytety
                    I civic za 100.000zł nie jest autem dla każdego, bez przesady.
                    Kupując turbo honde, która ma 180KM liczę na to, że przyśpieszenie będzie znacznie lepsze niż w wolnossącym silniku z poprzedniej generacji.
                    Moje FD7

                    Comment


                    • no dla mnie taka sekunda jest bardzo ważna...inne rzeczy też ale płacąc 100 tys można wymagać coś ekstra, a nie na poziomie aut 20-30 tys tańszych...
                      cały czas szukam tej wartości dodanej, która uzasadnia cenę 20-30% wyższą od konkurencji, takie przyspieszenie w okolicach 7 sek już mogło by przekonać wielu ludzi...

                      Comment


                      • Stawianie na dynamikę powoduje, że auto jest pozbawione wielu elementów, a wszystko po to, aby obniżyć masę własną. Dlatego prawdopodobnie zrezygnowano z tylnej półki na rzecz szmacianej roletki. Pewnie takich zabiegów zrobili więcej, ale o tym dowiemy się od pierwszych nabywców, po kilku miesiącach eksploatacji auta. Szkoda tylko, że mimo tych zabiegów, auto prawdopodobnie nie będzie szokowało przyśpieszenie i tu Was rozumiem. Jednak dla mnie nie jest to priorytetem, może z racji wieku, a co za tym idzie, zwykłego ludzkiego rozsądku.

                        Comment


                        • Pamietajmy że 1.5T to nie jest ósmy cud świata. Dobra, uturbiona jednostka z sensowną mocą dla kompakta ale nie sportowe auto.

                          Choc faktycznie to cos duzo.
                          8s do setki ma 1.4TSI w Leonie, no ale mocniejszy o 30 KM 1.8TSI urywa z tego czasu juz tylko 0,5s...
                          Oba maja ten sam moment czyli 250nm (ale przy roznych obrotach)

                          182 Konny Focus robi setke w 8,6s. W sumie tez bez szału.
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • ale już BMW 320 184 KM robi 7.2 i jest cięższe od civica..

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                              ale już BMW 320 184 KM robi 7.2 i jest cięższe od civica..
                              No to z tego wynika, że stare "No replacement for displacement" nadal się sprawdza
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Przy czym w niektórych przypadkach w testach przyspieszenie jest o sekundę lepsze niż w katalogu, a czasem jest niedoscignionym marzeniem.
                                W Stanach - fakt 0-96 ale z CVT i słabszym niż EU silnikiem robi lepsze wyniki niż katalog. Z kolei FN2 raczej dodawał 0,5 sek do katalogi i to pod dobrym kierowca. Wiec na dwoje babka wrozyla jakie dane wklepia do katalogow

                                sent from mobile

                                Comment

                                Working...
                                X